1.064 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Halloween Halloween

Det skal vi holde i år, wee.
Vi har aldrig holdt det før, men hvor svært kan det være at udhule et græskar smiley

Desværre er min kjole self. udsolgt, TYPISK, men har så fundet denne :

http://www.festtema.dk/shop/r-i-p-5106p.html

Er der nogen der har haft sådan en?

Vi skal jo pynte op, men kan faktisk ikke komme i tanke om andet end flagermus og masser af levende lys.
Hvad pynter man ellers op med?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halloween
  • #1   30. sep 2010 Jeg synes det er super sjovt at lave græskarhoveder :o)

Man kan få sådan noget hvidt noget, man hiver i så det ligner gammelt ækelt spindelvæv.. Og så små edderkopper :o)

• #2   30. sep 2010 visne blade kunne være en god ide..??? og noget med farven orange.. det hvad e bruger her over nu..

• #4   30. sep 2010 køb en masse orange og sort tyl stof det super billigt i stof2000 fx. lav edderkopper og spindelvæv af piberensere og garn.

køb en masse pynte græskar og udhul til fyrfads lys.
    Stil små sorte hekse hatte og lign skræmme ting.

Spøgelser af pap, lys eller lign..

Lav nogle muffins med spørgelser på..
    (jeg lavede halloween muffins sidste år tjek min blog som er på min profil)

hav uhyggelig musik i baggrunden når gæsterne kommer.

Udhul et stort græskar og for det indvendigt med husholdnings film og lav en velkomst drink deri fx af appelsin juice, vin og danskvand.. og lav sorte isterninger og kom i smiley

Der er mange ting man kan så disse er bar nogle af dem smiley

• #5   30. sep 2010 Uh klamt med edderkopper. Vi har så mange udenfor, føj.
    Men det høre sig nok til. Jeg syntes det edderkoppespind er så fedt, men vidste ikke lige hvor jeg skulle få det fra
    Men det kan man få i BR så.

Blade var super god ide.

Jeg overvejer at sætte en radio med cd i, ud i indkørslen, som spiller uhyggelige lyde når folk ankommer i mørket smiley
    jeg ville selv dø af skræk hihi.

Nøj jeg glæder mig.

• #6   30. sep 2010 Mopsejer, tak! rigtig cool

• #8   30. sep 2010 du kan også bage nogle småkager som fingre og male negle og blod på- eller sætte det på af fondant smiley

og så kan du lave popkorn i en gryde du farver røde med pastafarve ved først lige at smelte lidt smør eller olie sammen med pasta farven inden du kommer kornene i smiley

• #9   30. sep 2010 og du kan da også se om du kan skaffe sorte og orange ballonner hvis det findes?? det kan du med maling male skræmmende øjne, flagermus, græskar hoved, ord eller lign på smiley

• #10   30. sep 2010 du kan også tage et kæmpe stykke pap og male gråligt som og skære det ud som en grav sten og skrive noget med her hviler, eller hvad man nu skriver på en gravsten og stille den ved hoveddøren med lys foran og måske lidt røde blod dråber på

• #11   30. sep 2010 Vi laver græskar og stiller med lys i rundt omkring... det er skide hyggeligt smiley

Men har aldrig direkte holdt halloween, men synes det er meget hyggeligt smiley

• #12   30. sep 2010 du kan da også printe nogle tegninger ud af skelletter , knogler osv du måske kan finde ved at google det og så kan du klippe det ud og tape/lime på pap og male det hvidt med skygger og hænge op i snore rundt omkring i hjemmet..

ja får en masse ideer nu haha..

• #13   30. sep 2010 Ejj du kunne da også have en masse snore hængende ned imellem alle rum hvor der så hænger skræmmende ting på så man skal gå igennem de uhyggelige ting.. eller tyl fra dørbund til top der så dækker hele døren men er klippet op i midten så kan går igennem det og du så har hængt pynt på det..
    husk så meget dæmpet lys og så mange uhyggelige starin lys som muligt i alle rum, evt i lanterner også så det er så uhyggeligt som muligt..

• #14   30. sep 2010 når du stiller glas frem til drinks så gør sådan:

tag en skål og kom sukker i og rød farve og så bland det godt og vend alle glassene ned i det så det sidder på kanten af alle glas, der skal være godt med farve i så det kan løbe lidt ned af siderne på glassene som blod.. det kan jeg huske vi gjorde som teenagere når vi hold vores små hygge fester haha

• #15   30. sep 2010 Mopsejer, du er sku da for vild!!!
    Det eneste jeg selv lige kunne komme på, var at hente en mega gren i skoven, og hænge op i loftet med edderkoppespind, edderkopper, flagermus osv.

• #16   30. sep 2010 Marianne.. jeg har bar altid såå mange kreative ideer i mit hoved smiley det har jeg altid haft hihi..

• #17   30. sep 2010 Vi har holdt halloween her i huset i rigtig mange år nu. For pokker da nogle gode idéer du har mopsejer smiley

Vi plejer at sprætte sorte plastic sække op, tape dem sammen med gaffa og beklæde fest rummet eller rummene, vægge og loft! Det giver en helt speciel stemning.

Så har jeg i jysk købt 20 m. sort nervøs velour som dug m.m. det er billigt.

Et halvt lagen med et hul i kan hænges over en ballon, som hænges op, -geniale og igen, -billige, spøgelser smiley

• #18   30. sep 2010 uh, jeg jobber på et ismejeri, hvor fra jeg får en masse tøris, lidt i en skål, med lidt vand og røgen vælter ud!
    -det kan fås mange steder og koster ikke megt smiley

• #19   30. sep 2010 var i føtex igår, de var ved at stille en lille halloween stand frem, men edderkopper og andet udstyr... hatte, lys osv... :o)

• #20   30. sep 2010 Mopsejer

Hvis du er frisk stiller jeg gerne hus til, til Halloweenfest.

Er helt vild med alle dine ideer, gg..

• #21   30. sep 2010 Hihii tak Katja men min tid er bar aldrig til at udleve alle de ideer jeg har, derfor jeg gerne deler ud af dem hvis andre måske kan få glæde af dem smiley

Kommentér på:
Halloween

Annonce