{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Kameraer {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaringer med disse kameraer og vil dele ud af deres erfaringer gode som dårlige.
I må også gerne anbefale andre kamera hvis det er der SKAL bare være dansk menu på.

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Er der dansk menu på dem jeg linker til??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kameraer
  • #1   1. okt 2010 Jeg vil ALDRIG handle hos pixmania! Lårt lårt lårt det er alt jeg har at sige om dem.
    Har handlet der én gang og det er en gang for meget.
    De er ikke til at få fat i og leverer ikke deres varer med en faktura i forsendelsen.
    Tjek evt. www.trustpilot.dk og søg på dem. Der kan du læse om andres oplevelser.

Og det er svært at anbefale et kamera når man ikke ved hvad dit behov er. Der er forskel på om det bare er noget der skal bruges til lidt familiefest eller om det skal være billeder der er i ordenlig kvalitet hvis man zoomer og udskriver/får dem fremkaldt.

For mig er pixel og lukketiden væsentlig, men ved et "lille" digitalkamera ville jeg også se efter zoom-effekten. Altså den optiske zoom. Vi bruger spejlrefleks herhjemme, det er lidt større, men man har mulighed for at skifte tele og linse, alt efter hvad man fotograferer... Men det er jo igen hvad ens behov er.

Kommentér på:
Kameraer

Annonce