{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

fra udekat til indekat (midlertidigt) {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har prøvet at have en udekat, som pga flytning blev nødt til at være indekat?

Jeg står og skal meget snart flytte fra et hus på landet med have til en lejlighed i Viborg bymidte, hvor der er tæt trafik, og hvor den derfor ikke skal udenfor...

(Det er en midlertidig løsning indtil jeg finder noget på boligmarkedet, der er værd at købe, så dyrene og jeg kan komme på landet igen)

Min lille mis er god til at omstille sig, og har ingen problemer i at slappe af og finde sig til rette nye steder (har haft ham med på ferie ofte)

Jeg ved bare ikke helt, hvad jeg ellers bør gøre i.f.t aktivering af ham, og vil frygtelig gerne have nogle gode råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra udekat til indekat (midlertidigt)
  • #1   6. okt 2010 Jeg har altid bare ladet min kat søge området og finde de seje gemmesteder i haven..

    Det hjælper ikke dig så meget Rie, det var bare en kommentar til susanne, at jeg aldrig har holdt min kat inde ved flytning.

    Du skal forvente en masse mjaven, kradsen på døren og et lukkesystem med døre så katten ikke pludselig står på gaden og er forvirret..

    Evt køb en kattesele og knald flexi på den og giv den frisk luft på den måde?


  • #2   6. okt 2010 det har jeg.
    fik hende da vi boede i lejlighed, hvor efter et års tid vi flyttede i hus. nu bor vi så i lejlighed igen, og hun har fint indordnet sig! var også noget nervøs da vi flyttede, for om hun ville blive "skør" af at være inde men det skete ikke? hun gik fint i bakken fra første dag af igen, og ser ud til at hygge sig godt nok. smiley


  • #3   6. okt 2010 Susanne -Jeg kan ikke holde min kat inde, men hun går ikke særlig langt..

    Jeg ville kunne tage hende med i skoven og lade hende rende, hun kommer når jeg kalder og holder sig tæt i nye områder..

    Hun er den eneste kat jeg nogensinde har haft, har så også haft hende i 10 år, så har ikke meget at sammenligne med..

    Men Baby Luv hader fremmede, hun er sky og elsker sin moar =)

    Rie - Prøv dig frem.. Måske tager katten det helt køligt og indordner sig bare - og måske driver den jer til vanvid ; )


  • #4   6. okt 2010 Han plejer at indordne sig, og er god til det - men vil jo så frygtelig gerne, at han også får det godt, og tænker at han har brug for noget andet/nyt aktivering som indekat...

    Der er en mindre gårdhave... Ville det monstro gøre mere skade end gavn at lave et bur til ham, så han af og til kunne være ude og fange lidt biller og andet godt???


  • #5   6. okt 2010 Jeg tror at gårdhaven er ganske fin =)

    Har nogle venner der spændte en line over deres gårdhave og bandt katten (med sele på og lang line) i den ophængte line =)


Kommentér på:
fra udekat til indekat (midlertidigt)

Annonce