2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Søvnforstyrelser {{forumTopicSubject}}
...og evt andre persnolighedsforstyrrelser.
Jeg har en forstyrrelse der hedder forsinket søvnfase syndrom. Of samtidig med det har jeg personlighedsforstyrrelser af blandet art og lider af tilbagevendende depressioner.
Men så er mi spørgsmål til jer:
Kan je godt tillade mig at bede min kæreste om at vække mig på en bestemt kærlig måde så jeg ikke bliver sur, men heller ikke bare sover videre?
Han truede mig med at hvis jeg så ikke stod op ville han hive dynene af mig eller kommer med vand.
Så sagde jeg at så onår han lige det modsatte af hvad han ønsker og at han aldrig får lov at vække mig mere, fordi sådan en behandling vil virke voldsomt, negativt, og faktisk ret traumatisk på mig......
Så blev han sgu sur og sagde Jeg vækker dig ÈN gang!...
Er jeg bare vanskelig, sær eller hvad?
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.475
Men selvfølgelig kan du bede din kæreste om at vække dig på en bestemt kærlig måde , for du ved vel hvordan du bedst bliver vækket - og så er det jo den måde han skal gøre det på , for og hjælpe dig ..
Jeg har selv til tider søvn problemer - og min kæreste har også truet med vand og hevet dynen af mig .. og det resultere i en skide sur Laura resten af dagen ...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Mie du skal ikke finde dig sådan en form for opførsel. Du har fortjent så meget bedre.
Hvor er den forstående kæreste som du fortjener henne?
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Kender ingen der bryder sig om at blive vækket sådan da ?
Jeg lider selv af søvnproblemer ( som du nok ved
Det er jo ikke meget du kræver at blive vækket med et kyss og et kærligt nus ?
jul 2008
MEN lige præcis Det er noget jeg ville mene kom under "normalt hensyn" ikke kun "syge" mennesker eller folk med forskellige problemer, men generalt.
Tusind gode tanker fra mig Miv
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Så er jeg endnu engang på linie med Sanne.
Derudover er jeg også enig med Freja, at der er kampe vi selv må tage med de sygdomme, vi nu engang har.
Mie, du ved, hvor jeg er - jeg er glad for vores snak sidste nat ;o) Knus til dig!
aug 2007
Men jeg kan så sige, at efter at have snakket med B. igen, har han fattet at han IKKE skal bruge hverken vand, truysler eller fjerne dynen.....
Så siger han at jeg opfører mig som en 4-årig. og JA! det er jo lige præcist hvad jeg er mentalt på det område..... (jfr. mine journaler ditten og daten.....)
Men jeg ka' sgu' ikk' gøre for det!!!
jul 2008
Og ikke undskylde for noget
Bare beskriv for ham at din dag er som konstruktionen på en bygning, Hvis fundamentet = din morgen, måden du vågner på er god så er der et stabilt underlag at bygge resten af dagen på
aug 2007
Jeg ved at der er rigtig mang piger som beder om hjælp til at bore huller til hylder, fladskærm, lamper i loftet, osv., og hvordan installerer man lige.... og kan du ikke lige skifte pakning i blandingsbatteriet, skat, .Vi skal da også have sat det stakit op o.s.v.
Jeg er så en af de piger der godt selv kan alle de ting, men p.-g.a.min psyke, kfår jeg det ikke gjort, fordi jeg skal have en til at puffe mig bagi (jeg sagde ikke sparke mig i røven)..............
jul 2008
man ahr brug for støtte, et skub og en kærlig hådn, ikke hårde ord, et los og en flad når man så fejler pga den dårlige hjælp :S
Det er RIGTIG svært fra folk udefra at sætte sig ind i hvordan vi hver især har det, også selv man måske selv har noget at kæmpe med.
Men det eneste vi kan gøre er desværre at have tålmodighed med de mennesker vi vælger at indvie i vores problemer og forhindringer og forklare dem det igen og igen :S Det er en lang sej vej - men tror også at det i mange tilfælde er det værd
aug 2007
Sanne og Bent e - Jeg mener så ikke at B. er uforstående. Han er nærmere uvidende, og jo mere jeg forklare tingende, des mere lader han til at forstå alligevel....håber og tror jeg..............
Rikke - Som kæreste gennem så mange år synes jeg godt man kan stille krav til at han skal gøre sådan og sådan fordi jeg har nogle psykiske problemer. Det ville vel svare til at han hentede pizzaer, gik i vaskehuset og kørte efter smøger fordi jeg havde dåeligt ben...........
aug 2007
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Min pointe er egentlig, at hvis man holder af hinanden, så hjælper man hinanden, giver hinanden omsorg, men selvfølgelig kan det nogle gange være svært for den raske part.. I min verden giver man hjælpen og omsorgen, uden den anden part skal bede om den. Det gør man som en selvfølge - sådan er jeg indrettet - og jeg har da heldigvis også været så heldig at have haft en x-kæreste, der havde det på samme måde.
aug 2007
aug 2007
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Jeg ville blive rasende - krænket og meget ked af det.
Han skal respektere at I er meget forskellige på det område
aug 2007
Og hunden er ikke til megen hjælp. Hun bliver altid liggende til jeg er stået op, med mindre det er meget meget længe siden hun har været ude.
aug 2007
aug 2007
Søvnforstyrelser