{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger weight watchers bøger/opskrifter
  • #1   9. okt 2010 Jo, de har bøger man kan købe, men de er bare ret dyre.. Derfor ville jeg gerne se om jeg kunne finde nogle brugte.

MEn tak for linket, der er også nogle jeg må prøve :o)

• #2   9. okt 2010 Jeg har bestile en bog, kan bare ikke huske hvilken... Tror den hedder Hverdagskogebogen...

• #3   9. okt 2010 Har du ik fået bogen med fjerkræ opskrifter ? Den fik vi, da vi startede der. Der er mange gode opskrifter i.

Ellers har vi også den ene familiekogebog. Gav vist 100 kr for den og det er ikke slemt, synes jeg smiley Der er mange gode lækre opskrifter i.

• #4   9. okt 2010 Nej har ikke fået nogen bøger, kun de små hæfter... Hmm måske det er den jeg har bestilt... Kan ikke huske det :o) Det er i hvert fald den billigste bog jeg har bestilt

• #5   9. okt 2010 På forum inde på weightwatchers.dk er der af og til nogle, som sælger deres bøger brugte... Derudover er der også flere, som lægger deres opskrifter ud på forum...

• #6   9. okt 2010 Der er også nogen gange "kampagner" i Ude & Hjemme, hvor der er opskrifter.

Min svigermor køber nemlig Ude & Hjemme og havde samlet en ordentlig bunke, hvor jeg så har tage opskriftsiderne ud og sat i en mappe, hvor jeg også har samlet andet WW matriale.

Kan forresten anbefale dig at invisterer i deres indkøbsguide - den koster vist nok 150 kr., men det bliver hurtig ens bibel smiley

• #7   9. okt 2010 Janett - Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad indkøbsguiden er? Er kun lige startet og tror ikke jeg ernsat super godt ind i det, det er som virksomhedshold, men de andre har været igang i 6 uger, så fik ikke den samme intro...

• #8   9. okt 2010 Indkøbsguiden er en bog, hvor de fleste madvarer står i og hvor man kan se hvad de giver af point.
    F.eks. kan man slå op under Arla og se hvad en bestemt mælk giver. Eller slå Marienza op og deres kageblandinger (fik et chok, da jeg slog dem op smiley ).

Point programmet kan godt være tungt og forvirrende at komme i gang med, men når man først finder ud af det, er det nemt nok.

Jeg og kæresten gik der i et ½ års tid. Kæresten tabte sig 20 kg og jeg tabte 7 kg. Vi mistede desværre movitationen og der skete lige en masse ting i familien, så vi har desværre taget en del på igen.
    Men har stadig alle deres ting liggende og har alligevel nået at ændrer nogen vaner.

• #9   10. okt 2010 Okay, ja det lyder som en smart bog at have :o)

Jeg spurgte feks til færdiglavede tærtebunde, det havde jeg ikke råd til sagde hun. Så de tæller nok også ret godt..

Kommentér på:
Søger weight watchers bøger/opskrifter

Annonce