{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tema på DR2 om hunde
  • #1   16. okt 2010 hvorfor??

• #2   16. okt 2010
    Jeg havde håbet at de havde sendt nogle udsendelser om hundes psykologi og ædfærd generelt, noget spændende som man kan bruge til noget.
    Ikke en familie med en hund de ikke magter, og en fortæller der starter med at fortælle at hun ikke selv har hund. . .
    Det er andenrangs TV.

• #3   16. okt 2010 Synes det er fint. Husk på at folk der ikke går voldsomt meget ind i hundens tanker og adfærd også ser med. Og nu er der da noget om ulve (hvilket ikke siger mig en fløjtende fis)

• #4   16. okt 2010 Synes det er temmeligt tyndt. Og så irriterede "eksperten" i begyndelsen mig grænseløst.
    Hvis man ikke engang er i stand til at lære en BC at adlyde en kommando første gang den afgives, så er man nok ikke så meget ekspert alligevel "sit sit sit sit sit" kan altså irritere mig...

Jeg havde ikke forventet det store -så programmet skuffede mig såmænd ikke. Men absolut ikke noget der kan få mig til at sidde klistret til fjernsynet en hel aften

• #5   16. okt 2010 Tinna: jeg har det lige omvendt smiley jeg synes det med ulvene er det eneste der
    Er 'kød på'.
    Selvom jeg ikke rigtig synes vi får noget nyt at vide.

• #6   16. okt 2010 Og uden at ville sige noget ondt om hundelufteren (er sikker på de folk der bruger hende er rigtig glade for hende), så bekræftede det blot at sådan en vil jeg ikke benytte mig af.

6(?) hunde luftes på en gang, og der er ikke (logisk nok) øjne på dem alle hele tiden.
    reiki kunne sagtens tage på springtur under sådanne forhold...

• #7   16. okt 2010 Michelle: Ja hun irriterede også mig smiley

• #8   16. okt 2010 Jeg har lige slået over og kigger lidt ulve, men venter åp næste udsendelse som handler om forlælede hunde og alle de "menneskeliggørelser man gør ved hunde. (fine hoteller o.s.v.) Så kan jeg rigtig sidde og hidse mig op eller kaste op......

• #9   16. okt 2010 Stine: Så er det jo et godt program. Både noget for dig og noget for mig. For den eneste grund til jeg sidder her, er fordi det handler om Ulve nu ;D

• #10   16. okt 2010 Jaaah -glad for jeg ikke er den eneste. Troede næsten det var mine lettere nørdede tendenser der var årsagen *G*

• #11   16. okt 2010 Tinna: jeg synes du skrev at det ikke sagde dig noget? Men det var
    Måske noget jeg misforstod

• #12   16. okt 2010 Ja det med ulve siger mig ikke noget ;D Alt det andet er fint nok. Det lære mig ikke noget nyt, men der er hunde i tv, og så er jeg glad ;D

• #13   16. okt 2010 Jeg tror jeg sender de små fede på 5 stjernet hotel, og så besøger jeg WWOHP!!

• #15   16. okt 2010 Øv altså.... Ser også temaaften, og har lige set en hund, som blev sendt til dyrlæge/internat i en taxa til aflivning.....
    Hvordan kan folk være så kolde???

• #16   16. okt 2010 De sagde, at ejeren havde spenderet en taxa på den sidste rejse.... Og jeg syntes, at hun lignede en sygeplejerske?! Var det ikke også taxachaufføren, der afleverede hunden??

• #17   16. okt 2010 Hmm.... har nok bare ikke fulgt ordentligt med så :o)
    Sidder lige og bogfører fakturaer samtidig med!
    Man burde få sig et liv i stedet for at sidde og arbejde lørdag aften *GG*

• #18   16. okt 2010 Du har ganske sikkert ret Rikke..... De siger at kvinder kan multitaske - men kontrollere og bogføre fakturaer samtidig med intens tv-kiggeri?? Den går altså ikke her :o)
    Det er heldigvis ikke så tit jeg arbejder i weekenden. Men nu har jeg haft mine 9 timers overarbejde i dag - nu vil jeg ud og lufte mit rovdyr :o)

• #19   16. okt 2010 jeg er godt nok også skuffet over udsendelsen.. smiley Også ham den danske træner der sagde at hvalpe havde "hvalpe licens" hvor de gerne måtte lave ballade til de var 4½ mdr.. :s

Og især da han sagde at man ikke måtte rose hunden/hvalpen når den tissede eller lavede uden for, for det ville forstyrre den..

• #20   16. okt 2010 Hvor er du dygtig Rikke!!!
    Jeg har også min cykel til at stå i skuret. Har fået nyt bremsegreb, men den er stadigvæk flad..... Har ikke kørt på den siden vi flyttede i lejlighed i 2006 - og nu har vi boet i hus i snart et år :o)
    Så jeg cykler bestemt heller ikke for meget!

• #21   17. okt 2010 Jeg blev selv ret irriteret over flere ting i det program.. først med Borderen der virkede totalt stresset hvilket er forståeligt med alle de kommandoer den skal have;-)
    Pinligt som ejer af flere af racen at se på..

Og hundelufteren er netop en af dem jeg synes er DYBT godnat at se på.. og lufte hunde på den måde er SÅ uforsvarligt over for alle andre i skoven.. og så har hun INGEN erfaring da hun startede og har da heller ikke nogen indsigt i hundesprog og det sås tydeligt da hun også har alle hundene inde i en bil UDEN bure mv.. fatter IKKE at folk tør lade deres hunde færdes med sådan en! Og det er bla derfor jeg ikke mere færdes i Geels skov for jeg gider ikke slås med vilde hunde der ikke er under kontrol! Der burde sq skulle mere til for at kunne kalde sig hundelufter.. minimum en uddannelse der var hunderelateret før man kunne få lov til at etablere sig på det felt!
    Men håber da hun bliver politianmeldt for at køre med hunde bag bilen på den måde!!

Ulvene synes jeg så var ret interessant men resten af programmet tænkte jeg kun du godeste til.. men alt kan åbenbart ske i USA;-)

Kommentér på:
Tema på DR2 om hunde

Annonce