{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.185 visninger | Oprettet:

Nupo .-) {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har gode erfaringer med dette produkt ?

Jeg er startet på en kur hvor jeg den næste måned kun må indtage 800-1000 kcal dagligt ! Jeg ved godt det med at det er bedst med at tabe sig over langtid - men jeg giver alt for hurtigt op hvis ikke jeg ser resultater !

Nu er det mine spørgsmål er - kcal = kalorier ikke ?

Kan det passe at en riskiks kun indeholder 38 kcal og et stykke kyllingebryst pålæg kun indeholder 11kcal ?

Og har fundet ud af det hvertfald ikke er bananer man skal spise sig mæt i - de indeholder dælme manger kalorier !

Håber nogle er lidt mere hjemme i dette end jeg er smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nupo .-)
  • #1   18. okt 2010 Kcal er kalorier, man kan også regne i kj det er kilojoul (;

  • #2   18. okt 2010 Jeg har super gode erfaringer med nupo - smed 10 kg i sidste år som stadig ikke er kommet på smiley
    Men det er ikke nogen nem løsning... Det er super svært at holde vægten nede når du begynder på almindelig mad igen.
    Min hemmelighed var at jeg startede med kun at spise nupo, så gik jeg over til nupo og frugt og til slut spiste jeg nupo før almindelig mad (så kan du ikke spise så meget). Til sidst endte jeg med almindelig sund mad.
    Grunden til jeg er fan af nupo er at du taber en masse kilo hurtigt. Så er du den utålmodige type, så er det den rigtige vej at gå smiley Men som sagt - den svære er så bag efter....


  • #3   18. okt 2010 Jeg vil sige at 800-1000 kcal kører du MEGET hurtig død i, det er sgu ikke ret meget.
    Jeg vil anbefaler at du spiser 1200 selvom det også er forholdsvis lidt.

    Jeg kender ikke til Nupo smiley


  • #4   18. okt 2010 Madlog.dk kan anbefales - det er en super hjælp til at holde regnskab med kalorierne. Der er også en masse tråde ang. nupo. Held og lykke med det:-)

  • #5   18. okt 2010 Tusind tak alle sammen smiley

    Lea - jeg synes kalorier er nemmere at regne med smiley

    Anja - lige nu spiser vi frugt og nupo - jeg spiser også riskiks med kyllingepålæg da min store last er rugbrød og riskiks er godt istedet for rugbrød smiley Jeg har egentlig ikke taget på grundet mad men grundet min medicin ! Og jeg har nemlig også tænkt mig at gøre som dig - nupo inden mad når jeg har tabt det ønskede smiley jeg magter bare ikke være på en kur flere måneder og kun tabe mig 5kg ! Jeg skal dog "kun" tabe 12kg så er jeg på min ønskevægt smiley Lidt under min BMI og det er perfekt for mig !

    Sjovt nok er nu her hvor jeg plejer at være meget sulten da jeg som regel ikke spiser morgenmad og jeg har gjort det at jeg ikke har "sultet" mig selv men spist en blomme - en banan og nu her har jeg taget en riskisk med et glas nupo til og min mave er fuld og jeg har spist 322 kalorier ! Så regner jeg med at jeg tar en riskisk inden hundetræning og til aftensmad bliver det til en riskiks med et glas nupo - så har jeg endda sparet nogle kalorier uden at være sulten .-)

    Tror denne kur er den perfekte for mig smiley


  • #6   18. okt 2010 Mimse - TUSIND tak - vil jeg da lige kigge på smiley

    C K H - mit svar til dig er ovenover smiley Hvorfor jeg tror jeg ikke kører død i det smiley


  • #7   18. okt 2010 Kcal. = kalorier.

    Jeg kan varmt anbefale dig at blive medlem af www.madital.dk


  • #8   18. okt 2010 Forresten madital er ganske gratis : )

  • #10   18. okt 2010 Jeg lever helt fint på omkring 800-1000 kcal om dagen (må få 1500) - og det er helt uden Nupo og uden at være sulten.

    Ofte til aften spiser jeg spidskål i stedet for pasta, ris osv. fordi for 300g har du ikke engang rundet 100 kcal. Og et stykke kyllingebryst koster heller ikke alverden.

    Riskager er også fine til mellemmåltider, men dem bliver man altså ikke rigtig mæt af. Så ville jeg hellere spise et stykke knækbrød med hytteost.


  • #11   18. okt 2010 Og jeg bruger også madlog.dk - genial side, som har hjulpet mig til at tabe 17 kg på 2 måneder smiley

  • #12   18. okt 2010 Reiki - SÅ er jeg medlem .-D Men den siger jeg kun har spist 176 og jeg selv har regnet sammen jeg har spist 322 ??? smiley

    Tinna - uh jeg kan slet ikke finde ud af det der med at lave aftenmad med kalorier så det bliver bare nupo smiley


  • #13   18. okt 2010 Det kunne jeg heller ikke. Men nu kan jeg, fordi jeg gerne vil tabe mig. Og det tager ikke alverden at skære et spidskål i strimler og koge det i 2 min ;D Og det tager heller ikke alverden at stege et stykke kylling eller Laks på en pande.

    Og Nupo blir dælme ensformigt ;D


  • #14   18. okt 2010 Tinna - vi har lige besluttet at aftensmaden i morgen bliver blomkål og et stykke kylleingefilet smiley Men i aften bliver det nupo smiley

  • #15   18. okt 2010 Det smager også godt med blomkål smiley
    Håber du finder ud af det og ikke behøver at leve kedeligt, bare fordi du vil tabe dig.



  • #16   18. okt 2010 Tinna - det tror jeg stille og roligt man gør med tiden smiley Jeg vil bare tabe mig NU smiley Og derfor vil jeg hellere leve kedeligt i et stykke tid smiley

  • #18   18. okt 2010 MIn storebror har tabt 14 kilo på 3 måneder. Han startede på en Nupo kur, og er nu gået over til at spise almindelig sund mad, og sammen med træning ser det ud til at kiloene forbliver væk. Nupokiren kørte han på i 6 uger mener jeg, og der tabte han 8 kilo ca.

  • #19   18. okt 2010 J K: Jo bestemt. Folk under 30 i BMI burde ikke tabe sig mere end ½ kg om ugen siger madlog.

    Jeg burde heller ikke spise under 1000, men nogen dage hænger det ikke sammen at spise mere.


  • #21   18. okt 2010 iflg kosteksperterne bør ingen komme under 1000 kalorier om dagen - er selv på madlog og får 1300, efter madlog skulle jeg have 1100, men vil hellere have lidt at løbe på end at løbe sur smiley

  • #22   18. okt 2010 Tinna - iøvrigt TILLYKKE med det flotte vægttab smiley

    Jeg synes ikke det er noget problem at holde mig under - slet ikke endda smiley


  • #23   19. okt 2010 Nupo er godt, til at suplere med vil jeg sige.
    Fx istedet for morgenmad, spiser/drikker man nupo, eller som du gjorde igår, med aftensmaden.
    Min ex levede af Nupo ca. 2 måneder (ad), men han tabte sig også meget, mener det var 8-10 kg.

    Han dyrkede regelmæssig motion, og gør det stadig, og har nu et vægt tab på næsten 20 kg. (over 10 måneder ca.)
    Og det var kun de første uger han var på nupo...

    Du kan tage med mig ud og træne smiley
    I Aabenraa, det er godt! Jeg har ikke tabt så mange kg .. 4,5 kg siden maj, men du kan tro min figur er blevet anderledes efter jeg er begyndt at træne! :o)


  • #24   19. okt 2010 Rettelse

    Og det var kun de første uger han var på nupo...

    Skal lyde "Og det var kun de første 2 måneder han var på nupo... "



  • #25   19. okt 2010 Hej
    Jeg har også overvejet at prøve nupo-kuren, men jeg har egentlig tænkt at skifte min morgen- og middagsmad og eftermiddagssnacken ud med nupo og spise alm. sundt mad om aftenen, men jeg er rigtig rigtig kræsen, så jeg har ikke turde købe, for hvilken smag skal jeg vælge???... Kan nogen sige god for en smagsvariant?


  • #26   19. okt 2010 jeg kan bedst lige chokoladen og jordbær - lav den en halv time før du skal spise, og så smid den i fryseren, så kan man sagtens bilde sig selv ind det er en milkshake eller smootie;)

  • #27   19. okt 2010 Ja jeg er også mest til jordbær og chokolade. Den nye med fersken er virkelig parfumeret i smagen, og jeg bryder mig ikke om kaffe.
    Jeg vil også sige at det er rigtig vigtigt at bruge meget koldt vand når du laver den. Ellers smager det mærkeligt… smiley
    Jeg har en kande vand stående i køleskabet fordi vandet i vores vandhane ikke bliver koldt nok...


  • #28   19. okt 2010 Belinda - Daniel og jeg havde også talt om snart at begynde at træne smiley

    Jeg kan SLET ikke lide den med jordbær den smager så melet ! Men kakaoen kan sagtens drikkes og smager af milkshake bare ikke eftersmagen smiley

    Selvom jeg ikke sultede igår og vi faktisk fik kyllingebryst filet med grøntsager har jeg tabt 800g smiley

    Så jeg glæder mig til at veje mig om en uge smiley


  • #29   19. okt 2010 S & D - Lille-My .

    Du skal træne med mig smiley
    Du gider vel ikke løfte vægte? smiley


  • #30   19. okt 2010 Haha - nope det gider jeg ikke smiley

    Jamen hvor ofte tæner du og sådan ? Vi havde tænkt på i starten 3 dage i ugen smiley Men vi havde egentlig tænkt på det her i Rødekro smiley Men det er ikke besluttet helt endnu smiley


  • #31   19. okt 2010 Jeg træner så kun hver anden uge, hvor jeg ikke har min datter. (har dog overvejet at have hende med)

    Men ellers træner jeg tirsdag, onsdag, torsdag og lørdag/søndag - afhænger af andre aftaler.


  • #32   19. okt 2010 Hold da op smiley Har du hende hver anden uge ?

    Hun er bare SÅ kær altså


  • #33   19. okt 2010 Ja hver lige uge, har jeg hende.
    Jeg træner spinning, mave-balle-lår, puls/styrke, og mave/ryg ... smiley


  • #34   19. okt 2010 Spinning - har du så nogle gange en der hedder Lene som instruktør ?

  • #35   19. okt 2010 Ja smiley

  • #36   19. okt 2010 Såen en lyhåret en - det er en af mine veninder smiley

  • #37   19. okt 2010 Ja mener hun er lyshåret smiley

  • #38   20. okt 2010 Jeg har prøvet nupo, og man taber sig men tager lyn hurtigt det hele på igen. Så jeg kan varmt anbefale dig www.madlog.dk hvor du spiser alm mad, bare mindre end det du plejer. Jeg har på 3 måneder tabt 12,8 kg på madlog.

    Knus fra Lotte.


  • #39   20. okt 2010 Lotte, madlog er genial..
    Oprettede mig der igår, og har allerede nu fået næsen op for, ting jeg spiser, som jeg elsker, er aaaalt for usunde!


  • #40   20. okt 2010 Ja - endda frugt er vildt usundt smiley Hvertfald hvis man skal tælle kalorier smiley

    Jeg har indtil videre tabt mig 1,4kg da vi igår blev inviteret over til mine forældre at spise smiley Jeg valgte at sige nej tak til dessert og drak mælk til maden smiley Og spiste ikke voldsomt meget men er du gal hvor blev jeg mæt at en alm potion smiley

    Vi har tænkt os efter vi har tabt det ønskede at følge madlog smiley
    Nupo får jeg faktisk kun en af om dagen - det er min morgenmad og ligger en fin bund smiley Så spiser jeg en riskisk her når D kommer hjem og så ellers sund aftensmad og ikke ret meget smiley


  • #41   21. okt 2010 Så nu har jeg fået købt en pakke nupo, så idag bliver det spændende om jeg kan få det ned, jeg har spist 2 knækbrød til morgenmad, så jeg har tænkt mig at skifte min frokost ud med et brev nupo, også vil jeg spise aftensmad med familien, har tænkt mig at undgå kartofler, pasta og sovs, også må vi se om det hjælper ;o)
    spændende - spændende ... smiler


  • #42   21. okt 2010 Det er ikke nok med kun et brev nupo… Jeg mener der er 5 breve de anbefaler om dagen. Hvis du ikke indtager nupo bør du spise noget andet sundt i løbet af dagen så din forbrænding ikke går i stå… Tricket er jo nemlig at du skal indtage en masse mad med så få kalorier som muligt så kroppen sætter forbrændingen i vejret smiley

  • #43   21. okt 2010 Er der egentlig en slanke gruppe her på HG ?

  • #44   21. okt 2010 Hej Anja
    Jeg kan godt se at de på nupo-pakken anbefaler 6 breve om dagen, men så skifter man også alle måltider ud, nu er jeg ikke svært overvægtig, det drejer sig om 7-8 kg. jeg vil af med, så derfor vil jeg prøve på den måde, at jeg spiser morgenmad, frugt om formiddagen el. ½ nupobar, nupo til middag, igen frugt el. ½ nupobar om efterm. også sund aftensmad m. familien, også så må vi hvor sulten jeg er om aftenen, om det også kræves noget der. Jeg prøver denne måde og så må vi se, ellers må jeg jo skærpe det yderligere ind :o)
    Jeg har også tænkt mig at sætte 1 times motion af, om det så bliver en gå/løbetur med hunden eller en gang zumba på dvd'en, det må vi se. Jeg vil - jeg vil - jeg vil af med de forbandede kg.


  • #45   21. okt 2010 Ahhh på den måde smiley
    Jamen så burde du også være godt dækket ind...
    Jeg læste det bare som om du ville spise knækbrød til morgenmad, nupo til frokost, og så almindelig aftensmad med familien smiley





Kommentér på:
Nupo .-)

Annonce