Dårlig service! {{forumTopicSubject}}
Andre der har meget dårlig erfaring med nogle shops på nettet?
Jeg er ved at være godt og grundig træt af den service man får visse steder...
Min kæreste bestilte en figur til mig på nettet, og måtte ringe til shoppen en uge efter, da de endnu ikke havde trukket pengene, og der var ingen mail fra dem.
- Jamen de fik først varen i næste uge.. Der gik så yderligere 5 dage, og så lå der en mail om at figuren slet ikke fås mere. - Pengene har de endnu ikke ført tilbage, og det er nu 2 uger siden!
Nu har vi så bestilt en anden for snart 2 uger siden, og man skal konstant skrive og spørge efter varen, for at vide hvad der foregår... Så er deres leveringer forsinket, så har de fået dem hjem, men kan ikke love at de sender det før i morgen, og der så vil gå 6 dage yderligere før man modtager den, osv osv.
Hvor kan jeg dog blive irriteret over så dårlig service!
En ting er den lange ventetid, en anden er mangel på info.
Kan man tillade sig at klage?
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Hvad vil du præcist klage over ?
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
jeg bestiller den selvfølgelig... min nevø skal jo forkæles..
efter en måned ringer vi for at høre hvor den bliver af..
og får dårlig undskyldning... det gør vi så et par gange og nu... 3 mdr efter kommer pengene retur på min konto... rigtig øv
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Mange steder hører man intet fra inden de sender varen
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
I England er det også helt normalt at de trækker beløbet når du smider bestillingen, men ofte kan der gå 14 dage inden varen er fremme eller afsendt...
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 48 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.155
Det er altid en god ide, at læse handelsbetingelserne igennem, inden man handler, der kan man tit få en ide om, hvilken service butikken yder.
Lever de ikke op, til deres egne betingelser omkring levering mv., kan man jo brokke sig, hvis man synes, alternativt lade være med at handle der en anden gang
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
De har ikke hævet pengene, men de står låst. Det samme gør de på min kæreste's konto, for den varer der er blevet annulleret..
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
Gik engang ind i en sko butik hvor ejeren af butikken kommer hen og spør om han kan hjælpe.. Jeg siger så nej tak, og at jeg bare vil kigge.. Så spør han hvad jeg kigger efter, for jeg må jo kigge efter noget bestemt. << Og sådan blev han VED.
- Ja, jeg gik også
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
Der plejer ikke at gå flere uger.
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 48 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.155
Systemet tjekker om beløbet er til stede og hvis det er reserveres det.
Selvom butikken annullerer ordren kan de IKKE frigive beløbet, det er op til den enkelte bank at bestemme, hvor længe beløbet står reserveret og det svinger typisk mellem 7-28 dage.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
Uha, nu skete der sørme noget.. Jeg har lige skrevet mail til dem og skrevet på en pæn måde at det ville give meget bedre service hvis de informerede kunderne om forsinkelser m.m
10 min efter modtager jeg mail om at min vare er sendt.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
Kunne da være jeg skulle sige til kæresten at han skal ringe til banken så
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 48 Hunde: 11 Emner: 79 Svar: 8.155
"Om dobbeltreservationer med VISA ELECTRON og MASTERCARD
Betaler du med VISA Electron eller MasterCard, laver din bank en reservation af det fulde ordrebeløb på din konto. Hvis vi ekspederer og hæver beløbet inden for 7 dage, benyttes den allerede eksisterende reservation.
Hvis ordren derimod af en eller aden årsag først bliver ekspederet inden for 7-30 dage efter bestillingen, så laver PBS automatisk en ny reservation - uden at den gamle bliver slettet. PBS laver altså en dobbelt reservation af beløbet på din konto, selvom vi kun hæver det ene. Den første reservation bliver automatisk slettet efter 30 dage.
Hvis du ikke har lyst til at vente på at få ophævet den første reservation automatisk efter 30 dage fra bestillingsdatoen, kan vi som regel hjælpe med at ophæve den.
For at PBS vil ophæve den, skal SAXO igennem en længere, manuel proces, hvor vi kontakter din bank og beder dem ophæve den første reservation. Det er dog ikke alle banker, der vil ophæve reservationen før de 30 dage er gået.
Du skal sende eller ringe til os med følgende oplysninger, før vi kan kontakte banken og prøve at få ophævet reservationen:
•Bankens navn
•Bankens telefonnummer
•Bankens faxnummer
•Evt. din kontaktperson i banken
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.887
Miss X 43 K,
Haha, ej mon dog ;O)
Dårlig service!