{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Dårlig service! {{forumTopicSubject}}

Andre der har meget dårlig erfaring med nogle shops på nettet?

Jeg er ved at være godt og grundig træt af den service man får visse steder...
Min kæreste bestilte en figur til mig på nettet, og måtte ringe til shoppen en uge efter, da de endnu ikke havde trukket pengene, og der var ingen mail fra dem.
- Jamen de fik først varen i næste uge.. Der gik så yderligere 5 dage, og så lå der en mail om at figuren slet ikke fås mere. - Pengene har de endnu ikke ført tilbage, og det er nu 2 uger siden!
Nu har vi så bestilt en anden for snart 2 uger siden, og man skal konstant skrive og spørge efter varen, for at vide hvad der foregår... Så er deres leveringer forsinket, så har de fået dem hjem, men kan ikke love at de sender det før i morgen, og der så vil gå 6 dage yderligere før man modtager den, osv osv.
Hvor kan jeg dog blive irriteret over så dårlig service!
En ting er den lange ventetid, en anden er mangel på info.
Kan man tillade sig at klage?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig service!
  • #1   20. okt 2010 En forretning kan jo ikke gøre for deres levering er forsinket eller ikke kan leveres mere ...

Hvad vil du præcist klage over ?

• #2   20. okt 2010 kender dt alt for godt. m søster bor på New Zealand, venter deres første barn, og samtidig er det første barn i vores fam. så han skal jo forkæles.. min søster finder en vild sød spilledåse på en tysk side.. og hun er helt vild med den...
    jeg bestiller den selvfølgelig... min nevø skal jo forkæles..
    efter en måned ringer vi for at høre hvor den bliver af..
    og får dårlig undskyldning... det gør vi så et par gange og nu... 3 mdr efter kommer pengene retur på min konto... rigtig øv

• #3   20. okt 2010 ***René** *, kan de heller ikke gøre for at de ikke informerer om forsinkelser, og er flere uger om at føre pengene tilbage til ens konto? Jeg kender mange shops der IKKE har så ringe service i hvert fald.

• #4   20. okt 2010 Rikke, det er godt nok længe at gå og vente på de penge! Øv hvor er sådan noget bare kvajet, når man står og skal bruge de penge på en gave.

• #5   20. okt 2010 tjaa ofte får man blot en auto bekræftning på en ordre og så senere hen en mail med track and trace nummer....

Mange steder hører man intet fra inden de sender varen

• #6   20. okt 2010 Jeg synes ofte man modtager mail hvis der er forsinkelse på levering og lign. Det er min erfaring med de fleste shops, hvis leveringstiden er over en uge.

• #7   20. okt 2010 Kommer vist an på hvilke lande man handler i......

I England er det også helt normalt at de trækker beløbet når du smider bestillingen, men ofte kan der gå 14 dage inden varen er fremme eller afsendt...

• #8   20. okt 2010 Det er muligt.. Jeg handler kun i danske shops, så andet kan jeg ikke udtale mig om smiley

• #9   20. okt 2010 Her i DK, må netbutikker først trække beløbet, når varen er afsendt.

Det er altid en god ide, at læse handelsbetingelserne igennem, inden man handler, der kan man tit få en ide om, hvilken service butikken yder.
    Lever de ikke op, til deres egne betingelser omkring levering mv., kan man jo brokke sig, hvis man synes, alternativt lade være med at handle der en anden gang smiley

• #10   20. okt 2010 Kirsten, der vil jeg bestemt heller ikke handle en anden gang.. Det er helt sikkert.

De har ikke hævet pengene, men de står låst. Det samme gør de på min kæreste's konto, for den varer der er blevet annulleret..

• #11   20. okt 2010 Miss X 43 K, Gg det kender jeg alt for godt.
    Gik engang ind i en sko butik hvor ejeren af butikken kommer hen og spør om han kan hjælpe.. Jeg siger så nej tak, og at jeg bare vil kigge.. Så spør han hvad jeg kigger efter, for jeg må jo kigge efter noget bestemt. << Og sådan blev han VED.
    - Ja, jeg gik også smiley Nåede faktisk aldrig at kigge, pga ham.

• #12   20. okt 2010 Er det ikke "bare" fordi i handler på f.eks mastercard og pengene bliver reserveret med det samme ?

• #13   20. okt 2010 x L, det undre mig bare, for de gange jeg har været ude for lign, og en ordre er blevet annulleret, er pengene blevet "løsrevet" dagen efter..

• #14   20. okt 2010 ***René** *, jo jeg handler altid med mastercard, men har alligevel aldrig været ude for at pengene står reserveret i så lang tid efter en ordre er blevet annulleret.
    Der plejer ikke at gå flere uger.

• #15   20. okt 2010 Bruger man Visa elektron reserveres pengene med det samme.
    Systemet tjekker om beløbet er til stede og hvis det er reserveres det.

Selvom butikken annullerer ordren kan de IKKE frigive beløbet, det er op til den enkelte bank at bestemme, hvor længe beløbet står reserveret og det svinger typisk mellem 7-28 dage.

• #16   20. okt 2010 Miss X 43 K, helt enig smiley det er sku ikke til at holde ud.. Gg.

Uha, nu skete der sørme noget.. Jeg har lige skrevet mail til dem og skrevet på en pæn måde at det ville give meget bedre service hvis de informerede kunderne om forsinkelser m.m
    10 min efter modtager jeg mail om at min vare er sendt.

• #17   20. okt 2010 Hmm.. Har jeg godt nok aldrig været ude for før.. At de holdte pengene så længe.
    Kunne da være jeg skulle sige til kæresten at han skal ringe til banken så smiley

• #18   20. okt 2010 Fandt lige denne på saxo.com, under betalingsformer:

"Om dobbeltreservationer med VISA ELECTRON og MASTERCARD
    Betaler du med VISA Electron eller MasterCard, laver din bank en reservation af det fulde ordrebeløb på din konto. Hvis vi ekspederer og hæver beløbet inden for 7 dage, benyttes den allerede eksisterende reservation.

Hvis ordren derimod af en eller aden årsag først bliver ekspederet inden for 7-30 dage efter bestillingen, så laver PBS automatisk en ny reservation - uden at den gamle bliver slettet. PBS laver altså en dobbelt reservation af beløbet på din konto, selvom vi kun hæver det ene. Den første reservation bliver automatisk slettet efter 30 dage.

Hvis du ikke har lyst til at vente på at få ophævet den første reservation automatisk efter 30 dage fra bestillingsdatoen, kan vi som regel hjælpe med at ophæve den.

For at PBS vil ophæve den, skal SAXO igennem en længere, manuel proces, hvor vi kontakter din bank og beder dem ophæve den første reservation. Det er dog ikke alle banker, der vil ophæve reservationen før de 30 dage er gået.

Du skal sende eller ringe til os med følgende oplysninger, før vi kan kontakte banken og prøve at få ophævet reservationen:

•Bankens navn
    •Bankens telefonnummer
    •Bankens faxnummer
    •Evt. din kontaktperson i banken

• #19   20. okt 2010 Hmm lyder godt nok da besværligt :S

Miss X 43 K,
    Haha, ej mon dog ;O)

Kommentér på:
Dårlig service!

Annonce