{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.425 visninger | Oprettet:

Adventsgaver til ham?? {{forumTopicSubject}}

Ja, så er det jo ENDELIG (?) snart jul og derved tid til at skulle finde en masse gaver.... Puha! smiley

Jeg har besluttet mig i år at give min kæreste adventsgaver, men er løbet lidt tør for ideer. Han er 23 år og tøj er helt udelukkende at købe. Jeg er på SU så forestiller mig at gaverne nok højst skal koste 200 kr. pr. stk, men alle ideer er mere end velkommen smiley

Indtil videre har jeg overvejet:
Massageolie (fuld kropsmassage)
Fodplejesæt
Barbersæt

Men synes bare de minder lidt for meget om hinanden, så er der andre ideer? smiley

OBS! Ved hver gave har overvejet at lægge en seddel f.eks. "1. Søndag i advent. Godmorgen min skat, nu er det tid til forkælelse med morgenbord, massage og bagefter en rigtig god actionfilm"

Er det en god ide eller lidt plat? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adventsgaver til ham??
  • #1   22. okt 2010 syntes det lyder som en god idé.
    det er jo bare noget med at finde nogle ting han godt kan li.
    Hvis han elsker krops forkæelse, så kunne kur bad også være en mulighed, i frederiksberg svømmehal koster det 48 kr, for en person også har man to timer, med boblebad, saltbasin, damp bad med mere.

held og lykke

Hilsen Volmer

• #2   22. okt 2010 Biograf tur for to - så kan du måske få lov at komme med smiley
    Pakket picknik kurv klar til afgang. En tur i skoven kan være skøn i denne årstid.

• #3   22. okt 2010 Jeg har samme problem med min kæreste hvert år!
    Det værste er at han virkelig ser frem til den her advents kalender, så jeg kan ikke bare droppe det igen smiley
    Jeg har nogle år kunne finde nogle rigtig sjove/hyggelige ting hos www.coolstuff.dk
    Sidste år gav jeg ham en pakkekalender med 24 forskellige slags specielle øl smiley Kan ikke lige huske hvem det er der forhandler den…

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #4   22. okt 2010 Åh, det er så hyggeligt!

De senere år har jeg bl.a. givet min mand Bjørn Borg boxershorts, en DVD, computerspil, noget "dufte-værk" (deo eller aftershave) m.v.

• #6   22. okt 2010 Super gode ideer.
    Desværre er vi ALT for gode til hygge herhjemme da vi tit tager i skoven/på stranden og hjem til nybagte boller og ren sofahygge smiley
    Så jeg vil helst have det skal være lidt specielt, dog vil jeg ikke pakke kurv da jeg synes det er ALT for koldt til at sidde udenfor på et tæppe i december måned og spise smiley

Rigtig gode ideer allesammen, har selv været inde på coolstuff og der er faktisk rigtig mange gode muligheder smiley

• #7   22. okt 2010 pyha godt min mand ikke er herinde, for han får kun for en flad 50'er pr. søndag smiley

Nogle år har jeg købt en pakkekalender på QXL til omkring 2-300 kroner.

• #9   22. okt 2010 Ja, det er lidt svært at skrive herinde når kæresten selv har computer lige ved siden af smiley

Moster
    Nu er det jo også mest tanken der tæller smiley Men nu hvor man har sådan en kræsen kæreste som min er det lidt svært smiley

Oskar & Noah
    Vi har det bare fantastisk synes jeg smiley det er helt skørt at have fundet en så tidligt man egentlig gerne vil være sammen med resten af livet! smiley

• #10   22. okt 2010 Hehe hvis min var så kræsen at der skulle flere hundende kroner til at tilfredstille/glæde ham, så kunne han få lov til at undvære, men sådan er han heldigvis ikke smiley

Har egentligt den mening, at når det kommer til at få gaver af nogen, så kan man sådanset ikke tillade sig at være kræsen eller utaknemmelig. Kan man ikke glæde sig over en lille gave fremfor en stor gave, så fortjener man slet ikke en gave. Det bør som du selv skriver, være tanken der tæller smiley

• #11   22. okt 2010 Moster
    Nej det var dog heller ikke sådan ment. Min kæreste ville slet ikke være utaknemmelig for noget, men mente mere omkring interesser osv. Det er bare indsnævret hvad han kan lide at lave smiley

Så det var skam ikke på den forkælede møgunge-måde jeg mente han var kræsen smiley Jeg vil jo bare helst købe noget der falder lige i interesse for ham smiley

• #12   22. okt 2010 Maria, nå okay på den måde smiley

• #13   22. okt 2010 Hehe ja jeg syntes det er en super fed ide!
    - og jeg har lige sagt det til min kæreste, så nu giver vi også hinanden adventsgaver :o)

Umiddelbart så tænker jeg en baberkost og barberecreme fra bodyshoppen, voks til håret, uldne varme sokker til lange ture i skoven med hunden ;), hyggetur ind til byen på cafe med æbleskiver og varm kakao, specielle øl, halstørklæde-- øh ja kan sku ikke komme i tanke om mere..

• #14   22. okt 2010 Marianne
    Det lyder da også bare som nogle super ideer. Hvis han er lidt af en drengerøv så kig på www.coolstuff.dk der er nogle rigtig fede ting smiley

• #15   22. okt 2010 Maria, tja så meget drengerøv er han nu ikke mere.. Han bliver jo 34 GG og han har sååå dyre interesser, læs golf, foto, bil, computer mm., så det er ikke liiiige der han får noget til advent. Det koster sku en formue. En lille en i hvert fald.
    Jeg ville bare ønske jeg havde en bedre fantasi.. Ih altså.
    Nu hvor jeg tænker over det, så har han vist altid givet mig adventsgaver eller pakkekalender... Men syntes også det er meget nemmere til piger :o)

• #16   22. okt 2010 Og computer gider jeg i det hele taget ikke give ham noget til, nogensinde igen smiley
    Forrige år fik han bla. en masse udstyr til en wii, og jeg havde et knokkel med at få alt det møg slæbt hjem på cykel fra posthuset. Nu er den solgt...
    Sidste år fik han bla. en PS3. Hvor herre bevares.. Den har vel været brugt maks 10 gange. Så der er lukket der! smiley

Det til fødderne er en super ide!

• #17   23. okt 2010 Jeg har en kæreste, der ELSKER søde sager, så jeg laver pakkekalender kun med chokolade.

Ellers har jeg haft købt film og boxershorts, men synes, det er lidt svært at finde noget i den prisgruppe, som mænd bliver rigtig glade for. Her er det som regel noget til computeren til 2000 kr., han lige står og mangler

• #18   23. okt 2010 Marianne, lige netop! smiley
    Det er så meget nemmere til piger.

Kommentér på:
Adventsgaver til ham??

Annonce