Adventsgaver til ham?? {{forumTopicSubject}}
Ja, så er det jo ENDELIG (?) snart jul og derved tid til at skulle finde en masse gaver.... Puha!
Jeg har besluttet mig i år at give min kæreste adventsgaver, men er løbet lidt tør for ideer. Han er 23 år og tøj er helt udelukkende at købe. Jeg er på SU så forestiller mig at gaverne nok højst skal koste 200 kr. pr. stk, men alle ideer er mere end velkommen
Indtil videre har jeg overvejet:
Massageolie (fuld kropsmassage)
Fodplejesæt
Barbersæt
Men synes bare de minder lidt for meget om hinanden, så er der andre ideer?
OBS! Ved hver gave har overvejet at lægge en seddel f.eks. "1. Søndag i advent. Godmorgen min skat, nu er det tid til forkælelse med morgenbord, massage og bagefter en rigtig god actionfilm"
Er det en god ide eller lidt plat?
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 43
det er jo bare noget med at finde nogle ting han godt kan li.
Hvis han elsker krops forkæelse, så kunne kur bad også være en mulighed, i frederiksberg svømmehal koster det 48 kr, for en person også har man to timer, med boblebad, saltbasin, damp bad med mere.
held og lykke
Hilsen Volmer
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 42
Pakket picknik kurv klar til afgang. En tur i skoven kan være skøn i denne årstid.
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.936
Det værste er at han virkelig ser frem til den her advents kalender, så jeg kan ikke bare droppe det igen
Jeg har nogle år kunne finde nogle rigtig sjove/hyggelige ting hos www.coolstuff.dk
Sidste år gav jeg ham en pakkekalender med 24 forskellige slags specielle øl
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
De senere år har jeg bl.a. givet min mand Bjørn Borg boxershorts, en DVD, computerspil, noget "dufte-værk" (deo eller aftershave) m.v.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Desværre er vi ALT for gode til hygge herhjemme da vi tit tager i skoven/på stranden og hjem til nybagte boller og ren sofahygge
Så jeg vil helst have det skal være lidt specielt, dog vil jeg ikke pakke kurv da jeg synes det er ALT for koldt til at sidde udenfor på et tæppe i december måned og spise
Rigtig gode ideer allesammen, har selv været inde på coolstuff og der er faktisk rigtig mange gode muligheder
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Nogle år har jeg købt en pakkekalender på QXL til omkring 2-300 kroner.
apr 2009
Moster
Nu er det jo også mest tanken der tæller
Oskar & Noah
Vi har det bare fantastisk synes jeg
jul 2005
Har egentligt den mening, at når det kommer til at få gaver af nogen, så kan man sådanset ikke tillade sig at være kræsen eller utaknemmelig. Kan man ikke glæde sig over en lille gave fremfor en stor gave, så fortjener man slet ikke en gave. Det bør som du selv skriver, være tanken der tæller
apr 2009
Nej det var dog heller ikke sådan ment. Min kæreste ville slet ikke være utaknemmelig for noget, men mente mere omkring interesser osv. Det er bare indsnævret hvad han kan lide at lave
Så det var skam ikke på den forkælede møgunge-måde jeg mente han var kræsen
jul 2005
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.739
- og jeg har lige sagt det til min kæreste, så nu giver vi også hinanden adventsgaver :o)
Umiddelbart så tænker jeg en baberkost og barberecreme fra bodyshoppen, voks til håret, uldne varme sokker til lange ture i skoven med hunden ;), hyggetur ind til byen på cafe med æbleskiver og varm kakao, specielle øl, halstørklæde-- øh ja kan sku ikke komme i tanke om mere..
apr 2009
Det lyder da også bare som nogle super ideer. Hvis han er lidt af en drengerøv så kig på www.coolstuff.dk der er nogle rigtig fede ting
jan 2010
Jeg ville bare ønske jeg havde en bedre fantasi.. Ih altså.
Nu hvor jeg tænker over det, så har han vist altid givet mig adventsgaver eller pakkekalender... Men syntes også det er meget nemmere til piger :o)
jan 2010
Forrige år fik han bla. en masse udstyr til en wii, og jeg havde et knokkel med at få alt det møg slæbt hjem på cykel fra posthuset. Nu er den solgt...
Sidste år fik han bla. en PS3. Hvor herre bevares.. Den har vel været brugt maks 10 gange. Så der er lukket der!
Det til fødderne er en super ide!
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Ellers har jeg haft købt film og boxershorts, men synes, det er lidt svært at finde noget i den prisgruppe, som mænd bliver rigtig glade for. Her er det som regel noget til computeren til 2000 kr., han lige står og mangler
jan 2010
Det er så meget nemmere til piger.
Adventsgaver til ham??