3.523 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

sædeforhøjer - til jer med børn sædeforhøjer - til jer med børn

Nu mangler jeg lige lidt hjælp fra jer med børn.

Jeg mangler en sædeforhøjer. Vores stor er ret lave, og det kniber for de små der er blevet for store til højstolen, at sidde godt.

Derfor søger jeg sådan en sødeforhøjer i plast til at lægge ovenpå en alm. spisestuestol. Hvor i alverden finder jeg sådan en henne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sædeforhøjer - til jer med børn
  • #1   22. okt 2010 Hvis det er til egne børn, altså dagligt brug vil jeg anbefale en trip trap stol, der kan indstilles i højden.
    Er det til besøgende så burde sådan en stoleforhøjer kunne købes i de fleste babyforretninger. Ellers kan du også købe en selepude som man bruger til bilen, den er også god at have med i biografen smiley

• #2   22. okt 2010 Det er kun til gæstebørn, men dem kommer der efterhånden nogle stykker af, og de skal da også sidde ordenligt smiley Jeg har faktisk overvejet en selepude som alternativ. Nu bruger vi hvad vi lige kan finde, og bedste alternativ har været en stak aviser i en papirspose, og nevøen var ikke tilfreds da de blev pakket ud i skunken.

Susanne, tak smiley men dem har jeg været igennem, og det er ikke nogen af dem. Den minder om den fra BabyBjørn.

• #3   22. okt 2010 Har to unger der snart bliver 4, de sidder på en alm. pude, til havestole smiley

• #4   22. okt 2010 aaaarh prut, har lige fundet ud af at den jeg søger er fra Little Tikes og er udgået smiley

Linet H, er afprøvet men ikke højt nok, da vores spissesturstole er ret lave i forhold til spisebordet, så der skal noget højde til.

• #6   22. okt 2010 Vi har en stoleforhøjer fra baby bjørn af plastik, lige til at spænde på en alm. stol. Den er genial smiley

• #7   22. okt 2010 Carina, den er desværre også udgået smiley

Line A, det kan blive alternativet hvis jeg ikke kan finde en af de andre brugt. Men ungerne er ved at være lidt store, så syntes det andet var knap så babyagtigt,

• #8   22. okt 2010 Ej det var da heller ikke gennemtænkt at lade sådan en god ting udgå !!. Ja så er jeg dig svar skyldig på hvad du så skal finde på ;(

• #9   22. okt 2010 Carina, nej det synes jeg heller ikke. Først måtte jeg opgive den fra Little Tikes fordi den var udgået, og så findet jeg et alternativ og så udgår den fisme også.

Jeg må håbe jeg kan finde en af dem brugt, for kan bare ikke finde et eksisterende alternativ jeg er helt tilfreds med smiley

• #10   23. okt 2010 jeg bruger selepuder til at forhøje stolene til gæstebørn, har dog syet nyt betræk der matcher mine stole, så er der ingen af ungerne der synes det er "baby/småbørns agtigt".

Er dog v ed at expermintere med nogle hjemmelavet hårdt fyldte frikantede sækkepuder, men som det ser ud pt er selepuderne det bedste.
    Sækkepuderne er vidst bedst til os voksne der bare gerne vil sidde blødt.

Ellers er der muligheen med at købe en skummaddras skære ud i firkanter , lægge dobbelt og så betrække med noget fedt stof (den har jeg tidligere brugt) Evt sætte noget bindebånd på så den ikke rutcher rundt, men om det er nødvendigt kommer lidt an på evt stof der er på stolene i forvejen. er det feks skal stole uden betræk ville jeg sy noget anti skrid på indersiden.

• #11   23. okt 2010 Jeg var i Bilka og fandt to firkantede puder, dem med lige kanter. de kostede 20 kr. stykket, og med to ovenpå hinanden giver den en pæn højde. De får lov til at stå deres test i aften, så må vi se om det er godt nok. Ville egentligt helst have noget i plast, så det var nemt at vaske af, men det er åbenbart umuligt at finde.

Hvis de to puder ikke virker, så må jeg se om jeg kan finde en selepude.

Kommentér på:
sædeforhøjer - til jer med børn

Annonce