{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

> VunS <
> VunS <
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44

at inde lejlighed hvor dyr er tilladt? {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan har i der bor i lejlighed fundet frem til en lejlighed hvor i må holde hund ?? Det er jo ikke de lejligheder der er flest af.
Lige p.t. bor jeg i en ungdomsbolig og her er husdyr jo ikke tilladt hvilket også er forståeligt nok, men jeg vil jo gerne have hund engang når pengene og tiden er til det (:
så ville bare lige høre hvordan i har gjort ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at inde lejlighed hvor dyr er tilladt?
  • #1   22. okt 2010 Bliv skrevet op i en boligforening, så du kan komme på venteliste med det samme smiley Ellers vær hurtig med avisen eller hav lige ordet ude omkring, at du søger bolig.

Vi fandt vores rækkehus (som vi flytter i til den 1.) gennem min svigermor som kendte udlejer.
    Det er altid godt at kende nogen som kender nogen smiley

Men jeg er skrevet op i flere boligforeninger hvor jeg står på venteliste til boliger hvor husdyr er tilladt - så er jeg forberedt og ude i god tid smiley

• #2   22. okt 2010 Der er ikke meget andet at gøre, end at lede indtil man finder det rigtige.

• #3   22. okt 2010 Hvor bor du henne, Mette?

• #4   22. okt 2010 Vi synes også det var lettest at lede hos de private udlejere, men det hænger også sammen med, at vi helst ikke vil bo i lejlighedskomplekser og fordi de fleste boligforeninger ikke tager vores race ind.

• #5   22. okt 2010 Den lejlighed jeg bor i, var oprindeligt ikke tilladt for husdyr.
    Men jeg tog hundene med og mødte udlejeren, og de godkendte hundene. Så nu bor vi her :o)
    Jeg ville aldrig flytte et sted hen hvor husdyr ikke var tilladt, og så gå af med hundene. Så hellere bo på en bænk i en park, eller i bilen!
    Forstå ikke dem der går af med hunden/hundene, bare fordi de flytter.. Man må bare nøjes med KUN at se efter boligere med husdyr tilladt. Længere er den da ikke? :oS

• #6   22. okt 2010 Jeg havde været medlem af en boligforening i mange år og da jeg så blev alene igen søgte jeg kun de steder, hvor hunde var tilladt (og ikke etagebyggeri)

• #7   22. okt 2010 Jeg bor i en en lejlighed som blir lejet ud som studiebolig ungdoms bolig og her må jeg gerne have husdyr og det midt i København., så det er meget forskelligt i vibo hvor jeg lejer igennem er det tilladt at have 1-2 husdyr i alle deres leje boliger:)

• > VunS <
    > VunS < Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 44
    #8   22. okt 2010 Jeg bor lige nu i Holstebro, men det er ikke sikkert jeg bliver boende her når jeg er færdig med min uddannelse (:
    Ville bare gerne høre hvordan i andre har gjort, så jeg ved hvad jeg skal gå i gang med at søge nu her til foråret så jeg kan få noget nyt at bo i når jeg bliver smidt ud fra min nuværende bolig til sommer

• #9   22. okt 2010 Mit hus blev solgt, og jeg skulle indenfor ca 1 uge have en lejlighed, som jeg ganske hurtigt kunne flytte ind i - med 2 husdyr.... Ringede rundt til alle boligselskaber i Viborg kommune for at høre om de havde noget til leje, hvor man måtte have 2 husdyr - Meldte mig ind på boligportal.dk og hørte venner og bekendte samt checkede den lokale avis...

Der var faktisk super mange muligheder. - men de eneste to muligheder jeg havde TÆT PÅ Viborg var en lejlighed i et stort boligkompleks i et industrikvarter, eller DEN lejlighed jeg har fået og nu er flyttet ind i - i centrum - med gårdhave og charme:-).... Jeg kunne sagtens have fået andre lejligheder 5-10 km fra Viborg med husdyrstilladelse - men det er en hel del nemmere, hvis man er villig til at bo lidt længere væk fra de større byer.... Tror jeg....

• #10   23. okt 2010 Vi har en andelslejlighed til salg midt i københavn og der må man gerne have dyr så de findes, det er bare ikke altid lige til...

Kommentér på:
at inde lejlighed hvor dyr er tilladt?

Annonce