{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave ønsker
  • #1   27. okt 2010 En beaglehvalp!!! smiley

  • #2   27. okt 2010 Computer
    Kamera
    Tv
    Sofa
    Hurrta Dækken
    Ezydog halsbånd

    hehe smiley Jeg skal snart flytte ud og min computer går snart kaput og mit kamera er snart 3 1/2 år gammel smiley Old piece of junk !


  • #3   27. okt 2010 Hmmmm
    Jeg ønsker mig smykker af kæresten
    True Blood bøgerne på engelsk
    En ny taske til Louie


  • #4   27. okt 2010 Maling og pensler ( går altid tør )
    Parfume ( Paris hiltons hirress )
    Øreringe ( Sølvc og i farven grøn og lilla )
    Spinning ring med stor grøn sten
    Halskæder
    Film og serier
    Bøger
    Nilens jord pudder


  • #5   27. okt 2010 Bøger, bøger, bøger og en bil smiley

  • #6   27. okt 2010 En lille elkeddel og 2 store krus hvor der står "verdens bedste kollegaer" - så jeg kan lave te på kontoret hehe.
    Hue og handsker til vinterturerne med hunden
    Pålægsgafler fra Raadvads Silke-bestik
    En sprøjtepose i stof, og flere tyller
    Lange støvler (som altid)

    ** det er da sjovt det her haha**

    Makeup fra Young Blood
    Billeder på lærred
    Nye tæpper og puder til sofaen
    Et digitalkamera, så vi ikke skal slæbe det store spejlrefleks med på ferie
    Striktrøjer
    Undertøj
    - og som altid, en stor fed diamantring af kæresten, meeen prisen på disse er stadig ret voldsomme høje, så den får jeg næppe *GG*

    Og nu burde jeg printe den her ud, for når jeg bliver spugte om en mdr. kan jeg ikke huske noget af det smiley


  • #7   27. okt 2010 Jer der skriver "hundeting" på jeres egen ønskeseddel, giver i ikke hunden julegaver?
    Milo ønsker sig også en hel masse (det ved han bare ikke...) men det regner jeg da med at han får af sine forældre og bedsteforældre og legekammerater smiley


  • #8   27. okt 2010 Nilens jord bronze puder
    Lancôme mascare
    Guld øreringe
    Guld medaljon med kæde
    Nye måtter til min bil
    Sæde betræk til min bil
    Pander med "sliplet" belægning.
    Frost-fjerner til min bil
    Rosendahl Grand cru små skåle (er nemlig kommet til at baller 2 af dem jeg havde)
    Service til 12personer (nogle bestemte jeg har set i Ikea)
    Magnetblok til knive
    Gavekort til City Vejle





  • #9   27. okt 2010 En helveds masse bøger smiley

  • #10   27. okt 2010 Her er min ønskeliste, allerede afsendt til min mor smiley

    House of night serien : skal være paperback. Aller bøger skal være på engelsk.

    Marked
    Betrayed
    Chosen
    Untamed
    Hunted
    Tempted
    The fledgling handbook 101

    The mortel instruments serien :

    City of bones
    City of ashes
    City of glass

    The clockwork angel



    Vampire academy serien :

    Collection boks til 149 kr på cdwow.com


    DVDèr :

    Eclipse Deluxe edt. 3 disc dvdoo.dk har den til 349.95kr

    Skønheden og udyret på dvd

    Vampire diaries sæsson 1 på dvd.

    CDèr :

    Den nye med Christian




  • #12   27. okt 2010 Indtil videre står der kun agility sko på min ønske seddel, jeg plejer ellers at have en lang ønske seddel.

  • #13   27. okt 2010 Nadja: ha ha man skulle tro, at du var mig smiley Hvor vildt!! Jeg har alle de bøger undtagen Vampire Academy, jeg har den nye med Brøns, og jeg ønsker mig Skønheden og Udyret og Eclipse- selvfølgelig i deluxe udgaven. Jeg har lige læst din liste op for min kæreste, og han ser helt forkert ud.

  • #14   27. okt 2010 Herlige Hundeliv! af Anne Egede. den varmeste sjoveste kærligste bog om vores kære dyr, når jeg læser citaterne på hjemmesiden

  • #15   27. okt 2010 Hehe Julie det var liudt sjovt smiley Jeg har også læst de fleste af bøgerne, men vil gerne have dem så jeg kan læse dem igen smiley

    Skal du så også i Vega 15 dec og se Christian??


  • #16   27. okt 2010 Nadja: Jeg køber kun bøgerne. Jeg gider ikke låne dem på bib. Har jeg anbefalet play.com? Der har jeg købt dem alle sammen til næsten ingen penge smiley Jeg må melde pas til Vega, det er lidt langt. Men jeg har hørt ham en del gange de sidste par år på Rock Nielsen i Jomfru Ane Gade. Det har altid været super fedt og meget intimt.

  • #17   27. okt 2010 Hmm.
    Pengebidrag/gavekort til sofa/seng/tv/kamera
    Lange striktrøjer/cardigans
    Parfume
    Make-up
    div bøger og film

    Og så kan jeg på vegne af Lulu sige, at hun(eller nok nærmere jeg ;O) ) ønsker sig:
    Et rødt eller sort hurtta vinterdækken
    Et bredt halsbånd med sten (sort eller rødt)
    En ny sele. Gerne k9
    Ezydog halsbånd til strand- og skovturene (rødt eller pink)
    En ny ekstraseng (efter hendes ellers nye hundepude pludselig måtte lade livet en formiddag)

    og NU må jeg hellere skrive det ned, for om en måned, når det bliver relevant, er alt glemt smiley


  • #18   27. okt 2010 Rikke sjovt du siger det, det gør jeg også smiley Min er på stadiet til at dø og tør kun piske meget meget lette ting smiley

    Hvilken en skal man da snart have. Ingen af dem kan holde..


  • #19   27. okt 2010 Rikke haha hvor sødt. Altså lige minus nul-gave til voksne.. Det er sku fladt.
    Hvis jeg ikke havde min kæreste fik jeg heller ikke ret mange julegaver.
    Kun af mine forældre, 2 søskende og en veninde. Ja og så min farmor næsten hvert år.
    Men nu har jeg jo min faktastiske kæreste og tilhørende svigerforældre, så jeg plejer at få en 20 gaver i snit til jul. I hvert fald.
    Men Milo bliver nok topscoren fremover hihi.

    Jeg er snart ligeglad med hvad jeg skal give for en elpisker, bare den kan holde. Jeg bager jo rigtig meget, så kan ikke lige undvære den, og nægter bare at have en på lager smiley


  • #20   27. okt 2010 Rikke, hvordan kan man ikke lide julen?? Jesus da! Jeg har lige bagt æbleskiver igen smiley
    Jeg syntes så absolut heller aldrig jeg har nogen penge, men det er nok nærmere fordi jeg bruger dem.. Tror jeg. Når jeg kigger på min lønseddel fortæller den mig noget der bestemt ikke afspejler sig på min konto smiley


  • #21   27. okt 2010 Rikke det er da også vildt.. Jeg tror godt jeg kan huske hvordan det var.. Tror jeg. Jeg prøvede det i 2 mdr. da jeg var 20 mener jeg. Fik heldigvis job meget hurtigt efter.

  • #22   28. okt 2010 Så kan jeg bedre forstå at jeg har fortrængt de 2 måneder. Det kan man sku da hverken leve eller dø for som voksen..
    Der bliver trukket 11.700 alene til budgetkontoen fra min løn hver mdr. og så mad osv. Det ville da aldrig kunne lade sig gøre smiley


  • #23   28. okt 2010 Julie jeg har ikke lånt dem på Biblo, men af en sød bruger herinde, vi låner bøger af hinanden så det er de engelske jeg har læst vil bare gerne have dem selv smiley Og jo jeg kender godt play.com men bruger også cdwow.com de er lige så billige.

  • #24   28. okt 2010 Rikke, nej det virker godt nok også dybt åndssvagt. Forstår heller ikke det der med voksen su, voksen elevløn osv. Det kan sku da være lige så dyrt at leve som 22 årig. Jeg syntes det burde sættes efter om man har børn eller ej, og bor ude eller ej. Egentlig også om man er enlig eller ej.

Kommentér på:
Julegave ønsker

Annonce