Bestille fra england - DHL? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
I har nærmest et svar på alt og sikkert også det her
Jeg skal have bestilt vare hjem fra www.zooplus.co.uk
og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål.
Der står de ved større pakker bruger DHL i stedet for GLS. Nu ved jeg ikke om 30kg foder og 2 senge er hvad de betegner som en større pakke - men det gør jeg...
Og hvis DHL levere - og jeg nu ikke er hjemme... hvordan gør de så?
GLS var bedre - de leveres i brugsen lige overfor os.
Men jeg har ingen anelse om vhad DHL gør.
På deres hjemmeside (som jeg synes er overskueligt) kan jeg læse noget genlevering??
Nogen der har erfaringer?
På forhånd tak for hjælp
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Jeg tror DHL er lige så proff. som GLS. Jeg har aldrig haft problemer med leverancer fra zooplus. Det er knap 3 uger siden jeg fik 2 fodersække og andre ting, og det blev leveret i løbet af 3 dage.
Jeg får det altid sendt til min mands arbejde, som tager det med hjem. De har åbningstider alle hverdage til halv fem. Så sparer jeg at de bare skal stille det uden for. Det er jeg ikke så vild med.
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Vi måtte bare ikke på min gamle arbejdsplads...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.432
Med mindre man får tit,,her hos mig der stiller de bare kasserne selvom jeg ikke lige er her
mar 2007
Men hvad - en fin pris for hvad jeg får.
Og det leveres på mit arbejde
mar 2007
Lige ud over at jeg har klikket for hurtigt og fået bestilt noget forkert - så måtte ringe for at ændre min ordre.
Det kunne hun så ikke, men hun kunne måske annullere den og så kunne jeg bestille igen.
Hvis ikke hun kan, så sælger jeg bare foderet herhjemme, der er sikkert nogen der godt kunne bruge noget billigt kvalifoder og så bestiller det rigtige
Det var jo min egen fejl hehe
Bestille fra england - DHL?