{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Bestille fra england - DHL? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

I har nærmest et svar på alt og sikkert også det her smiley

Jeg skal have bestilt vare hjem fra www.zooplus.co.uk
og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål.
Der står de ved større pakker bruger DHL i stedet for GLS. Nu ved jeg ikke om 30kg foder og 2 senge er hvad de betegner som en større pakke - men det gør jeg...

Og hvis DHL levere - og jeg nu ikke er hjemme... hvordan gør de så?
GLS var bedre - de leveres i brugsen lige overfor os.
Men jeg har ingen anelse om vhad DHL gør.
På deres hjemmeside (som jeg synes er overskueligt) kan jeg læse noget genlevering??

Nogen der har erfaringer?

På forhånd tak for hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestille fra england - DHL?
  • #1   29. okt 2010 Er du klar over at du kan få leveret til en anden adresse, hvis du ikke kan modtage den på din egen. Det kan man angive på bestillingen, som alternativ adresse. Lageret ligger i Tyskland, så det skal ikke sendes fra England.

Jeg tror DHL er lige så proff. som GLS. Jeg har aldrig haft problemer med leverancer fra zooplus. Det er knap 3 uger siden jeg fik 2 fodersække og andre ting, og det blev leveret i løbet af 3 dage.

Jeg får det altid sendt til min mands arbejde, som tager det med hjem. De har åbningstider alle hverdage til halv fem. Så sparer jeg at de bare skal stille det uden for. Det er jeg ikke så vild med.

• #2   29. okt 2010 Jeg har netop talt med varemodtagelsen her på mit job - og de tager gerne imod det smiley

Vi måtte bare ikke på min gamle arbejdsplads... smiley

• #3   29. okt 2010 Heidi, det er alletiders. Det er meget bedre end at skulle have det sendt hjem.

• #4   29. okt 2010 de ligger en seddel i din postkasse,,så skal du ringe til dem og aftale en ny tid.Du skaludfylde den seddel del ligger hvis du ikk er hjemme så sætter de kasserne..

Med mindre man får tit,,her hos mig der stiller de bare kasserne selvom jeg ikke lige er her

• #5   29. okt 2010 Så har jeg bestilt for 1366kr :S
    Men hvad - en fin pris for hvad jeg får.
    Og det leveres på mit arbejde smiley NEMT!

• #6   29. okt 2010 Nå jamen så er der jo ingen problemer...

Lige ud over at jeg har klikket for hurtigt og fået bestilt noget forkert - så måtte ringe for at ændre min ordre.
    Det kunne hun så ikke, men hun kunne måske annullere den og så kunne jeg bestille igen.
    Hvis ikke hun kan, så sælger jeg bare foderet herhjemme, der er sikkert nogen der godt kunne bruge noget billigt kvalifoder og så bestiller det rigtige

Det var jo min egen fejl hehe

Kommentér på:
Bestille fra england - DHL?

Annonce