En allerhelvedes dårlig dag {{forumTopicSubject}}
Først fandt jeg Emma(tamrotte) død, og så kunne jeg ikke sove længere.
Skulle ud til dyrlægen med Buddha(kat), som er blevet kastreret idag, og får så under forundersøgelsen at vide, at hans hjerte lyder underligt.
Dyrlægen siger så, at det kunne være stress, da han ikke viser nogle symptomer på problemer, så hun vil prøve at lytte til ham igen, når han er under narkose.
Oki...har været totalt stresset hele dagen, fordi risikoen ved operationen lige øges, når/hvis katten har hjerteproblemer.
Buddha er hjemme...lidt groggy, men har det ellers fint !!
- hjertet lød stadig underligt under narkose, så nu er planen at se tiden an det næste års tid(måske mislyden forsvinder)...hvis ikke så skanning mm. og ja, hvis mislyden stadig er der til den tid, såååå...?????
Suuuuk....og nåååh, ja, så er mit betalingskort blevet afvist 2 gange idag uden, at udbyderen har kunne give en forklaring
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.400
Ved selv hvor kedeligt det er at miste sine dyr - har også selv tamrotter, er forresten ret sikker på jeg har set dig på DTF?
Hvor gammel er Buddha? man har hørt om at mislyde på hjertet kan forsvinde med tiden, hvis dyret ikke er særlig gammelt.
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.303
Jo du har da højt sandsynligt set mig på DTF (Mellieha kælerotter).
Buddha er kun ca. ½ år gammel, så vi håber jo naturligvis på, at han får chancen for et laaangt og sundt liv trods dette tilbageslag ;-P
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.400
Jeg hedder Fnukie derinde - har godt nok ikke været særlig aktiv derinde på det seneste. Syntes ikke forummet er hvad det har været.
Han er ½ år siger du? så er det en chance for at går over af sig selv, hvis mislydet ikke var for alvorlig. Men hvorfor blev han ikke undersøgt for det alligvel når han nu var under narkose?
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.303
Hun sagde at hjertet slog "tungere og hårdere" end normalt og at vi sagtens kunne vente med skanningen til næste ordinære undersøgelse, som er om et års tid(overvejer dog at få det gjort inden, men nu må vi se...han opfører sig fuldstændigt som en normal killing bør gøre).
- er dog sat på slankefoder, da han har en god håndfuld på maven.
En allerhelvedes dårlig dag