{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Kat ikke afhentet/ejer forsvundet {{forumTopicSubject}}

Jeg solgte min kat til en person som blev vældig glad for.
Aftalen var at hvis han ikke kunne have den mere kunne den komme tilbage og ved ferie passede vi den gerne.
I sommers havde vi denn på ferie i 3 uger og han sms flere gsnge for at høre, hvordan hu havde det,

For 6 uger siden spurgte han om vi ville passe hende ige, hvilket vi sagde ja til.

Han skulle have hentetnkatten for 2 uger siden, me han er forsvundet fra jordens overflade,
Jeg har ringet og sms til ham uden reaktion,'Da han aflevevere hende havde han alle hendes ting med undtaget registrringsattesten.

Hvad kan jeg stille op, har ikke mulighed for at have de permanent da de 2 andre katte og vores nye hund ikke kan med dem.
Vores katte gemmer sig og kommer kun frem når hun sover og hunden jagterden.

Hvad kan jeg gøre,nænner ikke indlevere den på internet som hjemløs kat.

Forslag modtages


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat ikke afhentet/ejer forsvundet
  • #1   3. nov 2010 Jeg ville nu alligevel aflevere den til internattet selv hvis det koster lidt penge. Forklar dem situationen og så må de tage affære. Det er noget med at de informerer ejer og hvis han ikke melder sig inden 3 uger, kan de sælge den. Har selv fået min kat på den måde, da ejeren valgte at efterlade den i huset som de flyttede fra. Efter 14 dage blev hun fundet og sendt til internattet, hvor jeg så tog hende med hjem 3 uger senere - det skal lige siges at jeg arbejde dér på daværende tidspunkt og havde reserveret hende fra dag 1. Kattene på internattet havde det fremragende og nye ejere blev screenet i hovede og hale, for at sørge for at de kom gode steder hen.

  • #2   3. nov 2010 Jeg synes det ville være hårdt, at aflevere de mest kælne kat jeg kender, , vil prøve at kontakte has nabo

  • #3   4. nov 2010 Alice - Det lyder som en god idé at kontakte naboen. Der kan jo være sket noget alvorligt med ejeren. Han kan jo rent faktisk være afgået ved døden, og hvis det er tilfældet, må du jo tage den derfra, ang kattens videre skæbne.

Kommentér på:
Kat ikke afhentet/ejer forsvundet

Annonce