{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topdanmark sygefors. erfaringer ?
  • #1   8. nov 2010 Kun gode.
    Jeg bruger de 10 behandlinger ved fys. eller kiro hvert år, så den er dækket ind endda nogle gange for mig.
    Og skal jeg til undersøgelse for noget, kommer jeg på privathospital, så jeg ikke skal på det offentlige. Håber da self. aldrig det sker :o)

• #2   8. nov 2010 Nu er TopVet jo en hundeforsikring, men tak for din erfarring smiley

• #3   8. nov 2010 Håber du kigger hele policen igennem, jeg flader over flere ting i den, bla.

kopieret:

Hundelivsforsikringen ophører automatisk, når hunden fylder 8, 10 eller 12 år, afhængig af hundens race. Tidspunktet for ophør fremgår af policen.
    ---------------

25. Forsikringssum for TopVet sygeforsikringen A Forsikringens dækningsmaksimum fremgår af policen. Beløbet gælder pr. forsikringsår*.
    B Når hunden når en bestemt alder, bliver den valgte forsikringssum nedsat med 20 % om året i 3 år afhængig af hundens race. Det fremgår af policen, fra hvilken alder nedsættel- sen begynder for den forsikrede hund.
    11
    Topdanmark Forsikring A/S • Vilkår for Hundeforsikring 6570-1 Marts 2010
    Afhængig af race sker nedsættelsen når hunden fylder:
    6, 8 eller 10 år med 7, 9 eller 11 år med 8, 10 eller 12 år med
    20 % 40 % 60 %
    Den maksimale nedsættelse er 60 % af den oprindelige forsikringssum efter indeksregule- ring. Forsikringssummen vil, efter den er blevet nedsat, fortsætte på 40 % af den oprinde- lige forsikringssum efter indeksregulering.

--------------

• #4   8. nov 2010 Jeg ville aldrig have en sygeforsikring der ikke varer hele hundens liv!
    Det er ofte de sidste år af hundens liv, hvor man oftere ved dyrlægen (desværre da) - men så skal man sandelig da have en sygeforsikring i ryggen!
    Synes det er useriøst at den ophøre ved 8, 10 eller 12 år..

• #5   8. nov 2010 hejsa! min far råder mig til at bruge alm. brand.. de dækker 80% og har en selvrisiko på 300,- har lige været inde at læse det ser faktisk ok ud. det set heller ikke ud til de har en alders grænse. min far har haft stort brug af hans forsikring og der har aldrig været problemer med dem..

• #6   14. nov 2010 Spørger udelukkende på Topdanmark forsikring, og intet andet - har selv alm. brand -)

Kommentér på:
Topdanmark sygefors. erfaringer ?

Annonce