{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pet Society
  • #2   9. nov 2010 Jamen, ligenu er det mit rum nummer 4 eller sådan noget.. Nogle gange starter man med at komme ind i folks haver.

• #4   9. nov 2010 Det er fordi de har udstyret rummet som en have, for det gjorde jeg da ind imellem el en balkon, man kan jo købe tapet der ligner det man ønsker at skabe. *Smiler*
    Sorry, det er lidt svært at forklare da jeg ikke har spillet el.været på FB i snart et år.

• #6   9. nov 2010 Det er bare, hvordan pet afgøre hvilket rum man først kommer ind i? fordi nogle gange skifter det.

• #7   9. nov 2010 Ja der har altid været haver hvor man har kunne plante 8 el 9 træer el blomster ik ?
    Men da jeg spillede købte jeg ting der støttede WWF og de ting var der ike plads til i de tilhørende haver så jeg laved haver og skove, vinterlandskaber osv. i det rum man altid kom ind i først.
    Man ja de laver /lavede altid om på tingene, derfor stoppede jeg også med at spille det.
    Men savner det da lidt Hihihi..på trods af min alder *Ggg*
    Det er jo som at lege med dyre-dukker på en el anden måde ;o))

• #9   9. nov 2010 Århh ja, det er rigtigt malene. Jeg gemte min bag trapper el.træer o.l. ;o))

• #10   9. nov 2010 Arrrrh, tak! smiley

• #11   9. nov 2010 Men nu jeg tænker over det så : hvis nu man har en dør i alle rummene så kommer gæsterne altid ind i et bestemt rum, men har man kun den ene dør så bruges den.
    Øv jeg sidder og får lyst til at kigge ind på Pet Society, men går jeg først igang, så kan jeg ikke stoppe igen..Hehe,, mine hunde blir meget utilfredse når jeg liiige skal ordne noget , istedet for at f.eks gå ud med dem med det samme..*Ggg*

Kommentér på:
Pet Society

Annonce