Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få fjernet tatovering.
  • #1   9. nov 2010 Puuhaada. Det giver da vidst nogle grimme ar gør det ikke?

• #2   9. nov 2010 Min veninde prøvede... men efter 6 gange laser gav de op... den kunne ikke fjernes.

• #3   9. nov 2010 Har hørt det skulle gøre endnu mere ondt end at få lavet en tattoo og der skulle komme grimme ar.
    Men nej, har desværre ikke nogen erfaringer med det.

• #4   9. nov 2010 neej det.. Nu er jeg selv glad for tattoveringer og har f.eks. en på min underarm. Og vil da ikke have den fjernet da den efterhånden er blevet en del af mig. Men jeg forstår selvfølgelig godt de mennesker der har fået lavet noget de fortryder smiley , Derfor er det virkelig også bare kanon vigtigt at man gør op med sig selv hvad man vil ha lavet, hvorfor og om man kan leve med det smiley

Men forstår din veninde udemærket hvis hun vil have den fjernet og har fortrudt det, og er da ked af på hendes vegne hvis det ikke virker,

• #5   9. nov 2010 Jeg har lige været i USA, og i Walmarts apotek så jeg man kunne købe noget tattoo fjerner man selv kunne gøre derhjemme. Der var nogle før og efter billeder og det så ok ud. Aner dog overhovedet ikke om det virker! Men var da en mulighed at prøve måske... Ved det ikke.

http://www.walmart.com/ip/Microdermabrasion-Tattoo-Fade-System/14245839

• #6   9. nov 2010
    Hvis det er laser du tænker på så gør det an anelse mere ondt end selve tussen, plus den fjerner ikke decideret tattooen, der vil altid være en omrids af den da farven flyder ud, men det bliver fjernet/falmet så meget så du kan vælge at få en ny tattoo ovenpå som du måske bedre kan lide.

• #7   9. nov 2010 Det var egentlig selve undo-it jeg var interreseret i at høre om smiley
    Men tak for svarene.
    Jeg er selv ved at få fjernet min på foden, det er dog ved en klinik i odense, og JA det gør sindsygt ondt.

Men det var bare den anden klinik jeg var interesseret i at høre om der var nogen der vidste noget om smiley

Men er også udemærket klar over den ikke går helt væk, men hellere dét end at ha tatoveringen, dårligt valg i tidernes morgen :((

• Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #8   10. apr 2013 Hejsa

Jeg kan godt se at det er nooooget tid siden dette indlæg blev skrevet.
    Men det kunne måske være en lille hjælp til andre herinde.

Nu kunne jeg lige læse at du spurgte til Undo-it, og der har jeg nemlig været... Men jeg kommet måske en smule for sent med et svar. smiley

Men jeg kan ihvert fald stærkt anbefale dem. Jeg har fået fjernet min hos dem, og fik virkelig en positiv oplevelse hos dem.. Jeg kunne spørge om ALT, og fik svar altid ærlige og realistiske svar. Det der var klart vigtigste for mig, var deres erfaring, og det laserudstyr de brugte.

Ja behandlingen gjorde ondt, og ja det koster en del mere end at få den fjernet..
    Jeg skulle væbne mig med tålmodighed, fordi det er en lang proces, og det sagde de også fra starten;-), Men alt i alt, er jeg glad for at den er væk, og er glad for at de kunne hjælpe.. Håber du er nået i mål med din tatovering, og beklager at jeg var et par år for sent ude med mit svar. smiley

• Emma S
    Emma S Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 8
    #9   3. aug 2013 Profade tatoverings fjerner - http://dk.profade.com/?a_aid=518d1582054df&a_bid=90befb29

Kommentér på:
Få fjernet tatovering.

Annonce