{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

skøre hunde ^^ {{forumTopicSubject}}

ha ha kenya den skøre hund.
hun lå med hovedet på min mave som hun plejer når hun dovner den om aftenen smiley
men blev forskrækket den vores lille guldklump der inde begyndte at sparke hende i hovedet, hun for op og begyndte at gø af maven "den var jo farlig" hi hi hvor sødt.
andre der har skøre hunde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skøre hunde ^^
  • #1   11. nov 2010 ha ha ha det kender vi alt for godt smiley vi har 2 store sofaer i stuen og selv om kenya kunne få en helt sofa for sig selv skal hun selvfølgelig sidde eller ligge helt tæt klæbende op af en, forstår hende ikke.

og ja der går ikke mere end 10 min efter hun er faldet i søvn så ligger hun og spjætter med benene i søvne,
    tabte engang en gryde i køkkenet og hun vågnede op og blev så forskrækket at hun nærmest løb ind i væggen ha ha smiley

• #2   11. nov 2010 Hehe det var sødt.....

Tyson har fået et piv pindsvin og jeg siger dig han er sååå gad for det at han ikke deler med de andre.....
    Han er bare så sød når han ligger der med sit nye piv pindsvin....

• #3   11. nov 2010 ja piv dyr kan de kære hunde blive glade for men guuuud hvor kan de være belastende når de først begynder at bide rigtig rigtig meget i dem kl 2 om natten ha ha smiley

men hvad man ikke gør for de kære hunde smiley

• #4   11. nov 2010 ja det er synd for hundene, men hold da op hvor så det altså skægt ud smiley men hun var også temmelig meget ude af flippen bagefter.

Kommentér på:
skøre hunde ^^

Annonce