2.174 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Tattoo på håndledet? Tattoo på håndledet?

Er der nogen af jer herinde der har en tus på håndledet?
Er i glade for den?
Har i fortrudt?
osv.

Dvæler mellem om min næste tus skal sidde i nakken eller på håndledet.
Og vil gerne have lidt erfarringer.

Christine

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo på håndledet?
  • #1   12. nov 2010 jeg har ikke selv, men min veninde har fået skrevet sit navn på håndledet. Den er ca 4 år gammel og er flydt meget ud i huden. Det er meget elastisk hud, som bøjes meget lige der, så blækket har det med at trække ud (du ved lige som hvis du skriver på hånden med en flydende kuglepen)

• #2   12. nov 2010 Jeg har en på undersiden på håndledet på venste hånd.
    Jeg har 3 andre tattoo's men den der er min favorit. Jeg er bare så glad for den.
    Jeg fik i vide at det gjorde meget meget ondt at få den lavet der. Men det syntes jeg ikke at det gjorde. Men kommer jo an på ens smertetærskel.
    Jeg vil sige at det også kommer an på hvad man skal have lavet. Hvis det er pigtråd eller et dødningehoved ville jeg nok vælge at jeg kunne skjule den...

• #3   12. nov 2010 Julie P: Okay det var sjovt, det havde jeg slet ikke tænkt på. Ej men der er da trælst hvis det sker, ser jo grimt ud, men er det så ikke fordi hun ikke har passet ordentlig på den i heelings perioden??

• #4   12. nov 2010 Nej hun passer altid godt på- hun har 5 tror jeg og de er alle fine og klare.
    Den er blevet mere og mere udløbet i løbet af årene. Altså man kan stadig se, hvad der står, men stregerne er godt nok tykke efterhånden.

• #5   12. nov 2010 Stolt: Smertetn er lige meget, jeg har fået lavet en på foden der tog 3,5time - såå tror ikke det kan blive værre smiley

Skal have lavet noget tekst der står mit hjerte meget nær.
    Har en på lysken og en på foden og vil gerne have en jeg kan se, hvis i forstår?

• #6   12. nov 2010 Jeg har på begge håndled, og er super glad for dem, nu er mine også meget overvejet, hvad det skulle være, så på højre står carpe diem som min mormor altid sagde til os. og det venstre står mine børns navn og fødsels år :). ja de flyder lidt ud, men finder man en god tattovør, så får du den lavet lidt mindre end du regnede med og til sidst får du det reslutat du ønsker (eller det gjorde jeg)

• #7   12. nov 2010 Jeg har en sommerfugl på mit venstre håndled og jeg har endnu ikke fortrudt. Det gjorde såmænd heller ikke specielt ondt at få den lavet - nogle stedet gjorde mere ondt end andre.

Nu kommer det jo også an på hvad for noget arbejde du har, eller vil have, om det er smartest at have den i nakken eller på håndledet og dertil også hvad du gerne vil have lavet.

• #8   12. nov 2010 Jeg syntes heller ikke det gjorde ondt. Men der var mange der sagde at det ville gøre ondt...
    Min er heller ikke flydt sammen og den er også ca 4 år gammel. Den er stadig rigtig fin.

• #9   12. nov 2010 Jeg har en kammerat der har fra håndledet og resten af armen op.

Hele tattooen er fin - PÅNÆR det stykke der ligger på håndleden. Tattooen har ikke ro der, i samme grad, fordi det sidder på et led, samt trøjekanter også sidder og kører ekstra meget på huden der, så hans tattoo er meget sløret og tværet ud på håndledet.

• #10   12. nov 2010 Dejligt med en masse erfarringer !! super bare kom med det smiley

smerten er jeg lige glad med - loooove it smiley

Teksten der skal stå er: Never forget

Da min morfar havde alzheimers, jeg har søskende jeg ikke må se, og jeg har haft en hård barndom

• #11   12. nov 2010 Jaaah skal bestemt have lavet den, men det er bare placeringen der driller lidt smiley

• #13   12. nov 2010 Jeg er bestemt tatoo menneske her 2 og er så glade for dem, stolt og jeg ved ikke hvad, når jeg kigger på dem husker jeg det som de står for, er den fedeste følelse smiley

• #14   12. nov 2010 Jeg har mine 3 børns forbogstaver skrevet på indersiden af mit højre håndled, og jeg er super glad for det, stregerne står helt skarpt, den er 1½ år gammel.

• #15   12. nov 2010 Jeg har en på højre håndled (dog lidt nede så det ikke lige der man bøjer hånden så meget.
    det ja et tribal hjerte med min og min søsters forbogstaver(hun har self. magen til) og den har jeg haft i 2 år nu og har bestemt ikke fortrudt smiley
    man vender sig hurtig til den så jeg 'glemmer' tit den er der smiley

• #16   12. nov 2010 Sara: Okay jamen den skulle også sidde lidt nede så den ikke sidder i "folderne" men nedenunder så den ikke bliver generet

• #17   12. nov 2010 Jeg har også overvejet en på indersiden af håndleddet meget længe nu, men jeg er også meget i tvivl om hvor smart det er, nu det er så synligt et sted. Men man kan vel gemme den med et armbånd/ur eller noget? Hvad gør i andre hvis i skal hen et sted hvor den helst ikke må være synlig?

• #18   12. nov 2010 Anja:
    Jeg har det på samme måde mht at det er udsmykning, men jeg har en uddannelse der forhåbentlig på sigt giver et job hvor man skal have meget kontakt med kunder, samarbejdspartnere m.m. og som nok kræver at man er rimelig business-agtig klædt og sådan er så er en tus på håndleddet jo nok ikke det smarteste (nogle arbejdsgivere er selvfølgelig mere large med det end andre), så derfor skal den kunne skjules, men jeg vil samtidig gerne have den et sted hvor jeg selv kan se den hele tiden. Har en på indersiden af ankelen og en på lænden og dem ser jeg jo ikke så meget (slet ikke den på lænden) og det synes jeg er lidt spild af penge og idé hvis man vælger at få en tus der virkelig betyder noget for en og man så ikke kan se den selv. Derfor ville jeg gerne have den på håndleddet samtidig med jeg bare synes det er et super flot sted, men den skal kunne dækkes til under visse situationer grundet mit arbejde...

• #19   12. nov 2010 Anja:
    Jamen jeg giver dig helt ret.... Men der er jo stadig nogle derude der mener at det ikke høre sig til på en arbejdsplads... Men jeg synes nu det kommer helt an på hvilken tus man har.... Er det en pæn og feminin en til pige og ikke for stor og voldsom så synes jeg altså ikke det burde være et problem... Så skulle man også forbyde sine medarbejdere at have smykker på man ikke selv synes er pæne???
    Men for det meste ville jeg jo have en bluse/blazer på der kunne dække den, men ellers må man investere i et stort armbånd eller et bredt ur jo....

• #20   12. nov 2010 Jeg har en på håndleddet OG en i nakken. smiley

Jeg har aldrig fortrudt nogle af mine tatoveringer!!!
    Jeg bemærker egentlig ikke selv den på håndleddet så meget, men får utrolig mange positive kommentarer om den.

• #22   12. nov 2010 Anja:
    Ja netop, og dem man får på håndleddet er jo ikke kæmpe store, så det er sjældent de virker voldsomme jo....

Sara:
    Jeg har også set mange på håndleddet og synes også bare det er så flot....

• #23   12. nov 2010 Jeg har 3 stjerner på indersiden af mit højre håndled.
    Fik dem istedetfro en buket til mors dag og hver af stjernerne repræsenterer vores 3 børn.

Får mange positive kommentarer om den, og er glad glad glad for den. Havde overvejet at få den lavet i nakken, men blev enig med mig selv, om at jeg skulle ha den et sted, hvor JEG kan se den, da jeg har fået dne for MIN skyld.

• #24   12. nov 2010 Jeg har en forholdsvis stor en ca. 6 cm længere nede end ved håndleddet, eller hvad man skal sige, og den er jeg kanon glad for smiley , elsker den. Der står " Hope Dies Last. " , det er en tattovering for en afslutning for et kapitel af mit liv, også et citat jeg vil bruge resten af mit liv smiley

• #25   12. nov 2010 Jeg har en på håndleddet og er glad for den. Og den influerer ikke på mit arbejde som sygeplejerske :o)

• #27   12. nov 2010 Når man får lavet den på håndledet, så bøjer tatovøren (efter hvad jeg ved) dit håndled, så han kan se hvor "rynkerne" går til når du bøjer i ledet.
    Der tattovere han ikke - for så får den ikke ro til at hele.

Kommentér på:
Tattoo på håndledet?

Annonce