{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Dejligt, dejligt, dejligt! {{forumTopicSubject}}

Jeg har slettet min anden positive tråd, da en bruger åbenbart mente mit personlige liv skulle ud i den..Og det har ingen interesse fra min side.

Nå, men måske kan det her så få lov at blive en positiv tråd i stedet..

Jeg synes det er dejligt, at vejret er så flot vinteragtigt. Tørt, klar frost og sol smiley Og sne. Ih hvor rart altså.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejligt, dejligt, dejligt!
  • #1   27. nov 2010 Øv, jeg går altid glip af de 'saftige' tråde ;o)

    Ellllsker også snevejret selvom solen ikke er fremme her.


  • #2   27. nov 2010 Saftigt var det nu ikke. Bare en der mente hun skulle udlevere personlige oplysninger eller hvad man kalder det smiley

    Ih, jeg synes det er smukt vejr!!


  • #3   27. nov 2010 Sidder lige i sofaen efter en legetur i haven med Julius..... burde gå en laaaang tur med ham, men det bliver først lidt senere.

    Og så tænker jeg lige: hvordan lære I hinanden at kende herinde, altså så meget at I kan udleverer personlige oplysninger om hinanden.

    Jeg aner da ikke en brik om nogen af jer (udover at kende lidt til holdninger, hundeopdragelse og lignende.).


  • #4   27. nov 2010 Hvis der nu f.eks. var en skilsmissegruppe, så kunne man vide noget derfra smiley
    Og det er også en fejl at du ikke kender mig! Jeg er meget værd at kende ;o) Selvfed? Oooork nej! smiley

    Det lyder hyggeligt altså smiley Jeg vil lave havregrynskugler i dag. Måske.


  • #5   27. nov 2010 Nååå ja, jeg havde ikke lige tænkt på at der er de hensens grupper med lukket snak :o)

    Jeg er ikke i tvivl om at du er værd at kende ;o) Jeg kender da også en del til dig fra alle dine besvarelser: gode råd og sjove bemærkninger herinde i trådene.

    Oj, havregrynskugler kunne man da godt lave lidt af.... skal der bruges andre ingridienser end kokosmel, havregryn, smør og kakao?
    For jeg gider ikke gå ned og købe ind ;o)


  • #6   27. nov 2010 Haha, ej tag det nu ikke så bogstaveligt haha ;o)
    Ja, der skal vidst også sukker i? Og kaffe mener jeg også.. smiley


  • #7   27. nov 2010 Fino: det har jeg også hjemme ;o)

Kommentér på:
Dejligt, dejligt, dejligt!

Annonce