{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

arg en hund ! {{forumTopicSubject}}

mine forældre har lige mistet deres ene hund og den anden har maks 4 måneder tilbage da den har lymfekræft , så min far ville ud at have en ny hund , og ringede i forgårs og sagde han havde fundet en gratis , mh tænker jeg og ved ikke rigtig hvad jeg skal sige , da jeg ved lucky så ikke kan komme hjem til mine forældre mere , da den nye hund er en hand hund på 11 måneder , han køre så ud efter den , og det er den girmmeste lab jeg nogensinde har set .. den mangler hår nogle steder og er lige så høj som en GD og er meget tynd , og ejeren sagde det var en lab ( min far har ikke forstand på hunde og synes den så sød nok ud ) .. den kom hjem igår og min mor har ringet 3 gange , den tager mad fra bordet og min mor siger at det ser ud som om hunden ikke har haft det ret godt , og ikke engang vidste hvad et tæppe var , inat har den ødelagt alt og taget alle gryder ned og tallerkner og bidt grydeskeerer i skykker .. så nu de knap så glade for den gratise hund ! .. jeg har sagt til dem at den skal ud og gå og ikke bare i haven , hvilket jeg allerede sagde inden de hentede , da den keder sig a h til , og at den sikkert ikke er vant til at være inden for , og at de skal prøve at begrænse dens område når den skal sove .. nu ved jeg godt det første nat og jeg kommer hjem i morgen og tager den med ud i skoven så den kommer ud og ser noget , men de havde godt nok ikke regnet med sådan en mundfuld .. vi er blevet enige om at hvis ikke den falder til engang i det nye år , så må den aflives .. men som sagt er det første nat , så håber da på at den falder til så den kan nyde livet på landet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arg en hund !
  • #1   27. nov 2010 Har de haft den til dyrelægen overhoved ? :S

Gal en situation smiley

• #2   27. nov 2010 Ak ja, endnu en hund der smides ud når folk får problemer. Det er en stor mundfuld for dine forældre. Den har lige den rette aldre til og gøre de ting du nævner, og er som du selv nævner nok også understimuleret.
    Godt du vil hjælpe dine forældre med og give hunden nogle oplevelser.
    Håber de får en god hund ud af den, for dens opførsel er ikke hundens skyld,

• #3   27. nov 2010 Jeg må sige, den lyder ikke helt rask, det du beskriver med manglende pels..

Men at den keder sig, det tror jeg ikke er grunden alene, når de har haft den i et døgn kun

• #4   27. nov 2010 Ikke så underligt den blev givet væk gratis, de skulle vel bare af med den

• #5   27. nov 2010 Må sige at dine forældre har købt hund, med hoved under armen.
    Tror nu ikke den har ødelagt alt det fordi den skulle være understimuleret. Men et par lange gåturer ville bestemt ikke være dårligt. Og så bør den nok have en gennemgående tjek hos dyrlægen.

• #6   27. nov 2010 præcis , de har bare skulle af med hunden ! den har leget hele dagen idag med min søsters lille hvalp , og er sød ovs , men det er som en stor hest smiley ..
    det virker bestemt ikke til at den savner sin familie nærmere at den er glad for at komme væk .. jeg ved hvor meget motion min hund kræver og det er jo helt vildt så selvfølgelig har den nok været rimelig meget understimuleret ... den skal til dyrlægen her i ugen og så skal den kastreres engang inden for ikke så længe ... det skulle ikke undre mig hvis ikke engang min far har fået sundhedbog med ..

• #7   27. nov 2010 ja de aner ikke hvad de laver , jeg har sagt 100 gange at de ikke skal ha en hund , for den kommer bare til at gå ude i haven og den har altså brug for at se andre mennesker og hunde .. men jeg er heldigvis oppe ved hesten mindst 5 gange om ugen og der har jeg min egen hund med , så kan den få lov at komme med .. selvom min far godt nok siger at den skal med ham ud og køre og på stranden ovs men han er bange for den løber væk , men den skal jo altså ud så må den ha en spor line på ..

• #8   27. nov 2010 Nu ved jeg ikke ret meget om ret mange hunde sygdomme, men når den mangler noget pels nogen steder, er i så sikker på den ikke har et eller andet lopper ? Det kunne den vel nok bide pelsen af ved, hvis den har haft det længe smiley
    Tænkte bare mere på, at så var det måske ikke så smart at lade den lege med hvalpen smiley Det er kun sødt ment smiley

• #9   27. nov 2010 jeg har ikke været hjemme så ved ikke hvordan den reelt ser ud , men den får lige en loppehur i nakken i morgen smiley men de siger de har tjekket den for lopper meeeeen de gamle nisser kan sku ikke engang se en tæge smiley

• #10   27. nov 2010 Jeg kan godt lide den måde du forsvarer dem på... ;o) Haha. Men altså okay, lopper ville man måske hurtigt opdage, hvis den kløede sig meget. Bare en tanke. Men kom endelig med en update! smiley

• #11   27. nov 2010 jeps det skal jeg nok smiley .. jeg håber da ihvertfald at den falder til , min far sagde godt nok i arrigskab da han skulle tørre tis ovs op fra den i morgen , at den kunne blive afleveret tilbage .. men det er slet ikke en mulighed man sender sku ikke en hund fra gløder til ilden ..

• #12   27. nov 2010 At kastrerer en hund, hjælper altså ikke noget på dens opdragelse...............Bare lige hvis det altså var det der var meningen. Men fint at få den kastreret så den ikke løber afsted og laver hvalpe. At køre til stranden med hunden en- to gange om ugen, er ikke godt nok. Den skal ud hver eneste dag. Forstår ikke hvorfor dine forældre vil have hund, hvis de ikke orker at gå ture med den.
    Men håber alt ender godt.

• #13   27. nov 2010 nej den skal kasteres fordi min hanhund ikke kan man voksne hanhund og fordi min søster har en tæve og så vil vi ikke ha den løber over til naboen og laver ulykker .. som sagt så køre min far hverdag og håber da for han at han tager vildbassen med ! han kunne førhen med den gamle hund som nu er syg den manglede bestemt ikke motion , men hun kan ikke hoppe op i bilen , så jeg tror måske bare han skal lærer den at kende og så den kommer ved indkald .. men jeg kommer jo hjem 5 gange om ugen mindst , men derfor er det jo ikke mit problem at lufte hunden smiley .. vi har heldigvis en stor skov lige uden for døren så hvis min fars gigt er meget slemt kan han o nøjes med skoven hvis ikke det for tit.. men jeg må ærlig indrømme at jeg er dybt rystet over de har valgt en så aktiv race for nogle mennesker på 60 år som bestemt ikke går op i motion ..

Kommentér på:
arg en hund !

Annonce