2.753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Hjælp fra jyder - nørresundby? Hjælp fra jyder - nørresundby?

Nærmere betegnet Vestergade smiley Der har vi fået tilbudt en ret lækker lejlighed! Fedt smiley
Hvordan er området??
Indkøb og busforbindelser og grønne lufte områder osv smiley
Mon det er et dejligt sted, vi ville jo helst bo så centralt som muligt i forhold til Aalborg, men det er jo lige på den anden side af broen!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp fra jyder - nørresundby?
  • #1   30. nov 2010 Kraks luftfoto er da en herlig tinghvis man gerne vil se steder man ikke lige har adgang til =)

• #2   30. nov 2010 Jeg har boet i Lindholm, lidt udenfor Nørresundby smiley Vestergade ligger næsten lige overfor Føtex og også tæt på en SuperBest smiley Busserne kører ligeledes også næsten lige udenfor, og der kører rigtig mange busser til Aalborg og ud til forskellige destinationer smiley
    Ja det ligger jo lige på den anden side af broen, og vil skyde på at det tager en ti min i bus for at komme tll centrum smiley
    Jeg kunne rigtig godt lide at bo i Nr. Sundby smiley Ret tæt på er der et fint grønt område lige ned til vandet, hvor man kan lufte og nyde lidt natur i bylivet smiley

• #3   30. nov 2010 Det rigtigt og der ser det godt ud smiley
    Men vil gerne høre fra en der måske kender det!
    Vi bor nemlig i Kbh smiley

• #4   30. nov 2010 Der har jeg boet over i to forskellige lejligheder. Dejligt sted. Hvad nummer er det i?

Vestergade ender i "gågaden", hvor der ligger lidt forskellige butikker. Bl.a Rema 1000, en videobiks, skobutik, lidt tøj, et par banker etc. Det tager ca 5 min at gå til stort grønt område Strandparken ved fjorden, hvor mange lufter hunde og tager sol om sommeren. Ellers er der Skansen med lidt skov og store plæner. Og der er også en rigtig hyggelig kirkegård, som er fin at gå tur på (ja jeg er skummel I know...)
    Busforbindelser, så kører alle 2'ere lige ved døren og hvis man skal med en 1'er, så er der måske 15 mins gang til stoppestedet alt afhængigt af hvor i Vestergade du bor. Der ligger også en dyrehandel med de sødeste ejere i hele verden. Og ja... hvis jeg fik tilbudt en lejlighed der, så slog jeg til med det samme. smiley

• #5   30. nov 2010 Nanna: super smiley det lyder dejligt!

• #6   30. nov 2010 Nå ja for satan, Føtex ligger der jo. Ha ha det er ved at være lidt år siden, jeg boede der smiley

Da jeg boede midt i Vestergade tog det mig 10 min at cykle på arbejde i Aalborg c. Det tager ca 20 at gå i gaden fra Vestergade og ca 50 min at gå hjem igen smiley En taxa koster 50-70 kr fra Gaden og hjem smiley

Min veninde bor også i Vestergade i ungdomsboligerne Rosenmeier, hvor jeg også har boet. Fine studielejligheder smiley

• #7   30. nov 2010 Julie P: ihhh det lige sådan noget vi vil høre smiley
    Hvor langt er der til uni? Km smiley

• #8   30. nov 2010 Julie p: udfra det du siger så ku vi sagtens bo der, det lyder da rigtig fedt smiley
    Ihhh hvor er det spændene altså!

• #9   30. nov 2010 Mille: der er et godt stykke på uni, det ligger jo i den helt anden ende af byen. Prøv den på krak og på rejseplanen, så får du km og busforbindelser. Jeg mener, at det er 1'ere som kører til uni, kan ikke huske om 2'ere gør

• #10   30. nov 2010 Men det kommer jo også an på hvilken del af uni du skal gå på? Der er noget som ligger lige der hvor jeg arbejdede, og så en del ude i Øst

• #11   30. nov 2010 Julie: Det prøver jeg da lige smiley
    Men pt har jeg 10 km på cykel til job, afstandene er anderledes her end i Aalborg smiley

• #12   30. nov 2010 Julie: Det prøver jeg da lige smiley
    Men pt har jeg 10 km på cykel til job, afstandene er anderledes her end i Aalborg smiley

• #13   30. nov 2010 Julie: tror det er i øst, uden at være sikker smiley er slet ikke kendt der, vi flytter for at jeg kan læse min drømme uddannelse smiley vi har været i Aalborg 2 gange!
    Så det er helt vildt underligt!

• #14   30. nov 2010 He he ja... Aalborg er så lidt mere bakket end KBH. Dog intet i forhold til Århus- fy for pokker!!

• #15   30. nov 2010 Mille: Vi flyttede til Århus for min drømmeuddannelse, min kæreste havde aldrig været her og jeg havde været her et par gange. Men vi vil nu tilbage til Aalborg og flytter til sommer, når kæresten er færdig. Så pendler jeg det sidste år. smiley Det er en dejlig by, lille nok til at man kan finde rundt, stor nok til at man ikke render ind i alle mulige man kender hele tiden og et fantastisk gå-i-byen miljø! Det er det bedste i DK!

• #16   30. nov 2010 Julie: Min cykeltur er bakket nok! Puhaaa smiley
    Men tak for beskrivelsen smiley det var klart en hjælp!

• #17   30. nov 2010 Men Nørresundby er en dejlig by. Jeg vil hellere bo i Nørresundby end i selve Aalborg.

• #18   30. nov 2010 Ih jeg er helt misundelig på dig!

• #19   30. nov 2010 Mille: dejligt med nogle mænd der vil ofre sig for ens drøm smiley

Jamen du sir bare til hvis du skal bruge en lejlighed i samme kompleks, min venindes far kender hende der ejer det smiley

• #20   30. nov 2010 Mille: hvad nummer er det? he he jeg bliver helt vild nu. Jeg er SÅ klar til at flytte tilbage!

• #21   30. nov 2010 Ihh det kan jeg så ikk huske smiley
    Er den lang? Skal nok skrive når jeg er hjemme.

• #22   30. nov 2010 min veninde boede i vestergade.. og det er bare SUPER hyggeligt derovre.. og hold op vi savner begge den lejlighed meget.. den blev dog smadret af nogle indvandre som bor derovre af.. smiley

• #23   30. nov 2010 Ihh det kan jeg så ikk huske smiley
    Er den lang? Skal nok skrive når jeg er hjemme.

• #24   30. nov 2010 Mille: naaarh ikke sådan mega lang. Der er bare lidt forskel på om du kan få fjordudsigt eller ej smiley

• #25   30. nov 2010 Anita: oki, det sidste lyder nu knap så dejligt!

Julie: Se det ville jo ikke være dårligt smiley

• #26   30. nov 2010 Lige meget hvad, så er man ved fjorden indenfor 5 min i Vestergade smiley

Jeg vil så sige, at jeg aldrig har oplevet ballade i byen, men på det sidste har der været en del ballade med rockere i nærheden af Vestergade. (panserværnsraketter etc)

• #27   30. nov 2010 Julie: Jamen nu bor jeg lige ved blågård på Nørrebro, midt i bandekrigen, pisse hyggeligt smiley

• #28   30. nov 2010 Mille: så overlever du nok at bo i Vestergade smiley Det eneste negative jeg kan sige om down town Nørresundby er, at der bo mange originaler. Tosser af forskellig art. De er for det meste fredelige, men jeg har haft nogle ubehagelig oplevelser med i sær en af dem. Kan tælle ihvertfald en 5-6 stykker, som har tabt småkagerne, som vader rundt i gaderne.

• #29   30. nov 2010 Jamen tosser og særlinger, så skal jeg nok føle mig hjemme, er født og opvokset på Vesterbro!
    Men det vigtigste er egentlig bare at jeg tør gå aften tur med hund alene uden at føle utryk.

• #30   30. nov 2010 Har også boet i Vestergade super dejlig ungdoms bolig... rigtig lækker lufte områder nede ved siloen.... og gode indkøbs muligheder lige om hjørnet, og 7 min til fods så står du i Aalborg midtby.... Vil også heller bo i Nørresundby end Aalborg....

• #31   30. nov 2010 Altså jeg har aldrig følt mig utryg i Nørresundby eller Aalborg for den sags skyld. Jeg er gået alene hjem fra byen tusind gange. Og gået aftentur med hunden alene en milliard gange.

Tosserne er som regel meget søde, og folk kender dem. Hvis du smider om dig med navne som UFO Henning, Søren Bølle, Ægypteren eller Abdibacir, så tror folk du er indfødt smiley

• #32   30. nov 2010 Ihhh tak allesammen, hvor er det spændene smiley

Kommentér på:
Hjælp fra jyder - nørresundby?

Annonce