{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

julehygge {{forumTopicSubject}}

der er hvidt ude, det sneer, brændeovnen er tændt, hundene sover i hver deres stol foran, der er julemusik i hele huset og jeg har lige bagt: brunkager, jødekager, pebernødder og Klejner.. i går lavede jeg stjerner og i aften skal der flettes hjerter..
der er pyntet op over alt og kommet lidt lys i haveni..

Andre der er lige så meget julehumør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julehygge
  • #1   4. dec 2010 Det kniber nok lidt med julehumøret, men jeg har da kigget ned i pyntekasserne i dag, og forestiller mig, at de da nok skulle kunne blive julehyggeligt, når vi lige når så langt.

Dælens, at der skal rengøring til først - men det skal der.. Da jeg lige fik kigget i krogene kunne jeg godt se, at det ikke bliver den lynhurtige version ;o)

Men UD over det, så er er lunt, der er æbleskiver i ovnen, kaffe på kanden, og en træt hundehvalp.. Sååå, LIDT hygge bliver det vist til alligevel ;o)

• #2   4. dec 2010 intet julhumør her skal holde den første jul uden min søn det er rigtigt hårdt

• #3   4. dec 2010 ja, vi måtte også gøre rent først.. men det ses ikke længere... 2 hunde på 6 mdr som løber ind og ud samt katten som jagter hundene og omvendt , det giver støv... hundene nyder at tage pinde med ind og spise på gulvet så vi støvsuger 2 gange om dagen. men drengene hygger..

Jeg vil også have æbleskiver....

• #4   4. dec 2010 Åh jo- her jules..............eller jeg gør. Resten af husstanden er ret ligelade, bare de får deres julegaver. Hængte Georg Jensen tingeltanget op i køkkenloftet d. 23. november. Nisserne og det andet juletingeltangel kom ned fra loftet d. 1. december. Der er tændt starinlys og en fin juledekoration ( købt hos Tåstrup Hundesvømmehal ), og i morgen skal der laves konfekt og så skal vi med nogle venner i Tivoli og bagefter hjem og have æbleskiver.
    Ditte: Hvor er din søn da ?

• #5   4. dec 2010 Lea:
    det lyder godt nok hyggeligt

• #6   4. dec 2010 Jo, forreste- så har jeg købt juletræ idag. Bare et lille på ca. 1 meter, der skal stå på et bord ( pga hundene ). Det er med rod, da jeg ikke kan ha at man fælder nogle trær for at tag dem med ind i stuen. Det bliver plantet ud til foråret.

• #7   4. dec 2010 Lea... fed idé... vi har et af plastik men det kommer ikke op i år.. vi har ikke lige pladsen til det, og ja... hundene er stadig kun vilde drenge på 6 mdr

Kommentér på:
julehygge

Annonce