750 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥.... Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥....

Ufrivillig brandøvelse i vores eget hus for ca 2 ,5 time siden ,, pyha en forskrækkelse , men vi har det alle godt ♥ , men kan oplyse det er pænt koldt at få 3 børn ud i bil , & hunde ud i haven , i ingeting og bare tæer ... brrrrr .. hurra for en schæfer blanding der piver / hyler så meget at man vågner inden brandalarm går igang ♥ !!!! En anden gang vil jeg gå nedenunder med det samme når Bamse gi`r lyd fra sig . Da vores soveværelse dør var lukket opdagede jeg ikke røgen før brand alarm gik igang og da den er tilknyttet vores alarm i huset , gik det automatisk videre til falck samt vækkede vores naboer . Tak skønne Bamse hund for din advarsel ♥ vi slap med skrækken inden det udviklede sig...

Undskyld det blev så langt , men skulle lige have luft ...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥....
  • #1   5. dec 2010 ej hvor godt! Men kan godt forstå du er forskrækket! Håber det hele er okay nu smiley

• #2   5. dec 2010 Godt, at det gik godt...

Hvad var der dog gået ild i?

• #3   5. dec 2010 Jo det er ok nu , men her luftes stadigvæk ud , da røgen stadigvæk hænger i alt og så skal forsikring skade afdeling kontaktes for evt røg skader .

men virkelig en forfærdelig oplevelse at åbne døren til en røgfyldt gang hvor man slet intet kunne se eller orientere sig .

Vores to drenge 3 & 7 år er aldrig kommet ud af sengene så hurtigt som tidligt i morges hvor jeg rent ud sagt rev dem ud og gav dem nuse klude til at dække næse og mund, imens jeg havde vores lille datter på 3,5 uge i armene ,, det hele gik bare hurtigt , men pyha vor jeg elsker vores hund ... ♥

• #4   5. dec 2010 Det var brændeovnen den var galt med , så der kommer nogen og skal se på det her senere så det ikke sker igen forhåbentlig .

Men gud hvor er jeg bare rystet stadigvæk ... Men er virkelig glad for vores hund , og at vores husalarm er udrustet med brandalarm/røgalarm som automatisk går videre til falck samt larmer så meget så naboen bliver vækket og kan hjælpe ..

• #5   5. dec 2010 åh du gør mig helt bange er i ok?? sender dig lige en sms søde

• #6   5. dec 2010 Puha da. Godt i alle kom ud i tide....

• #7   5. dec 2010 Nøj en frygtelig oplevelse. Sikken mange tanker der må nå at krydse ens hjerne, når man ser sådan en røgfyldt gang.

Sådan Bamse, du fortjener en stor knogle eller anden yndlings spise. Dygtig dreng smiley

Håber i alle er ok.

• #8   5. dec 2010 Rotterne og ikk for at tænke på lille Emma hun kan ikk tåle meget røg sådan en lille nyfødt:-((

• #9   5. dec 2010 Jeanette:

Nej bed godt mærke i hun skrev, hun havde en lille en på armen, mens hun samtidig skulle nå to andre børn også. Sikken en gyser!!!

Det må være enhvers værste mareridt!!

Se en røgfyldt gang, ikke vide grunden, men ved to af ens børn ligger i værelser i denne gang, samtidig med, man står med sin nyfødte på armen... Puha får helt gåsehud.

Men hvor hunde dog imponerer mig gang på gang. Bamse har vidst noget var helt galt, og advarer ja før, alarmen overhovedet er gået igang. Har selv alarmer over hele huset, og ved hvor hurtigt de reagere på røg. Så Bamse har været meget hurtig til at fange, noget var grueligt galt.. Så imponerende!

• #10   5. dec 2010 Ja han er en helt og så er han jo ikke engang så gammel...

Kommentér på:
Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥....

Annonce