Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥.... Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥....
Ufrivillig brandøvelse i vores eget hus for ca 2 ,5 time siden ,, pyha en forskrækkelse , men vi har det alle godt ♥ , men kan oplyse det er pænt koldt at få 3 børn ud i bil , & hunde ud i haven , i ingeting og bare tæer ... brrrrr .. hurra for en schæfer blanding der piver / hyler så meget at man vågner inden brandalarm går igang ♥ !!!! En anden gang vil jeg gå nedenunder med det samme når Bamse gi`r lyd fra sig . Da vores soveværelse dør var lukket opdagede jeg ikke røgen før brand alarm gik igang og da den er tilknyttet vores alarm i huset , gik det automatisk videre til falck samt vækkede vores naboer . Tak skønne Bamse hund for din advarsel ♥ vi slap med skrækken inden det udviklede sig...
Undskyld det blev så langt , men skulle lige have luft ...
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
Hvad var der dog gået ild i?
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
men virkelig en forfærdelig oplevelse at åbne døren til en røgfyldt gang hvor man slet intet kunne se eller orientere sig .
Vores to drenge 3 & 7 år er aldrig kommet ud af sengene så hurtigt som tidligt i morges hvor jeg rent ud sagt rev dem ud og gav dem nuse klude til at dække næse og mund, imens jeg havde vores lille datter på 3,5 uge i armene ,, det hele gik bare hurtigt , men pyha vor jeg elsker vores hund ... ♥
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
Men gud hvor er jeg bare rystet stadigvæk ... Men er virkelig glad for vores hund , og at vores husalarm er udrustet med brandalarm/røgalarm som automatisk går videre til falck samt larmer så meget så naboen bliver vækket og kan hjælpe ..
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.456
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Sådan Bamse, du fortjener en stor knogle eller anden yndlings spise. Dygtig dreng
Håber i alle er ok.
okt 2008
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Nej bed godt mærke i hun skrev, hun havde en lille en på armen, mens hun samtidig skulle nå to andre børn også. Sikken en gyser!!!
Det må være enhvers værste mareridt!!
Se en røgfyldt gang, ikke vide grunden, men ved to af ens børn ligger i værelser i denne gang, samtidig med, man står med sin nyfødte på armen... Puha får helt gåsehud.
Men hvor hunde dog imponerer mig gang på gang. Bamse har vidst noget var helt galt, og advarer ja før, alarmen overhovedet er gået igang. Har selv alarmer over hele huset, og ved hvor hurtigt de reagere på røg. Så Bamse har været meget hurtig til at fange, noget var grueligt galt.. Så imponerende!
okt 2008
Pyha er rystet ,men tak Bamse ♥....