What a day ! What a day !
Jeg stod op og fik luftet hund osv.
Er lidt i haven med Sofus og så kommer der en lys lab løbende hen til hegnet, den har hverken halsbånd eller noget på ! Nå, jeg får råbt til naboen om hun lige gider komme med en snor, mens jeg holder hunden ! Jeg render derefter rundt i to timer og stemmer dørklokker! Ringer selvfølgelig også til politi og dyrlæge ! Det værste ved det er at hunden er FYLDT med lopper, den er helt spækket med dem ! Så jeg vil ikke have den ind i vores have ! Jeg ringer rundt til folk jeg kender i området og en af dem siger den måske kommer henne fra rideskolen, og det havde Daniel også sagt til mig at den nok gjorde ! Mig afsted heeelt derhen og det var så heldigvis deres hund ! Hun sagde hun havde ledt siden klokken 9.30 ! Jeg påpeger at hunden er fyldt med lopper, og det vidste hun godt ! Jeg tænker så lidt, hvorfor man ikke behandler den ! Nå, men jeg kunne forstå på hende den ofte stak af og så var det jeg nævnte at et navneskilt måske ville være en ide nu de ikke gider hegne grunden ind, men hunden var jo chippet så det så hun ingen grund til ! Men hun blev hvert fald vildt glad for at få sin Bjørn hjem igen
Jeg har ikke nået en dyt herhjemme og har nu været i bad og er ved at vaske alt det tøj jeg havde på ! Er SÅ nervøs for at få lopper ind her ! Min krop er helt færdig men hunden kom hjem
Hvad har i lavet ?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
What a day !