606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

What a day :( What a day :(

Starter med at jeg står og venter på bussen, hvad sker der? Spontan blodnæse.. (Skal lige siges at jeg har voldsom blodnæse om vinteren, noget med blodkarene)

Jeg lader det løbe, eftersom jeg er udenfor, har intet papir. Så kommer bussen og jeg holder min hule hånd under tuden og beder chauføren om noget papir. Det ender med der ikke er plads nok til blodet på min hånd og det drypper ned på gulvet, det vare ved i ca. 10 minutter + -...

Senere når jeg endelig er kommet i skole, går jeg ud på toilettet for af fjerne blodrester... hvad sker der.. blodnæse igen... i ca. 10 minutter mere. Dvs. jeg kommer 8 minutter forsent..

Og resten af den skoledag har jeg bare været utrolig træt.
Grr! Mandage!

Hvordan er jeres dag gået? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  What a day :(
  • #1   11. mar 2013 Jeg har lige fået et trist opkald fra en god ven, hans skønne vovse blev aflivet for tre timer siden efter kort tids sygdom smiley Kunne simpelthen ikke lade være med at begynde og græde, både fordi hun er væk, men også fordi han var så ulykkelig og der er intet jeg kan gøre for at få ham til at få det bedre smiley Øv hvor er det altså sørgeligt og unfair smiley

• #2   11. mar 2013 Meget mere smør: haha, pille næse er nok ikke det jeg gør mest. Men jeg har været forkølet på det sidste og har også pudset rimelig meget næse, måske det har noget med sagen at gøre.
    Jeg oplever at have en lille hovedpine før jeg får blodnæse...

Love: aww.. det er bare trist når det sker :-\

• #3   11. mar 2013 Ja, det er så.. Hun havde kastet op og haft dårlig mave i nogle dage og så var det bare gået helt galt til sidst smiley

Sidder og kigger på min den bette som selv har kastet op og har dårlig mave i dag, kunne ikke forestille mig et liv uden ham smiley

• #5   11. mar 2013 Love: ja, så er det der man håber at det ikke sker for ens ejen hund. smiley God bedring til din hund, og et knus til din ven. smiley

• #8   11. mar 2013 Isabelle - Hold da helt op smiley

• #9   11. mar 2013 Vågnede, kørte min mor til træning, ned på min gamle skole, i banken for at få at vide, de ikke kunne gøre noget ved, at mit kort ikke har chip, hjem, tegne, og nu sidder jeg så i stuen.

• #11   11. mar 2013 Jeg er lidt glad for, at jeg ikke er lærer, Isabelle. Hvis jeg nogensinde får den ide, så mind mig lige om det der, lol.

• #12   11. mar 2013 Isabelle - Puuha det lyder altså ikke sjovt smiley

• #13   11. mar 2013 Isabelle: åh!! Man bliver jo helt træt af at høre om det!

Ts: jeg får også spontan næseblod her om vinteren. Kulde kombineret med 'snøften' lig med blodbad. Sidst var nede i fitness, hvor jeg ikke opdagede det før at jeg havde fedtet hele gulvet ved rygbænken til! Næææ personalet var glad for mig. De mente ikke, at rengøringen kunne vente til, at jeg var færdig med at bløde, men jeg kunne sgutte vaske gulv med hele hovedet fyldt op med papir og stråler af blod ud af begge næsebor!
    Jeg kan kun anbefale dig at få dem brændt. Det hjælper på mig indtil næste vinter eller næste influenza.

• #17   11. mar 2013 Isabelle, nu er der vel heller ikke brug for så mange special lære mere, når de nu skal inkluderes i alm. klasser. Jeg er special pæd. Sender flere og flere børn til alm. klasser hvor før gruppeordninger. Kan tit frygte hvordan det skal gå smiley

• #18   11. mar 2013 Tak Cille smiley

UHa, jeg begik da lige den fejltagelse at se Hachiko smiley Gal en tudefilm! Kan ikke huske at jeg nogensinde har grædt så meget til en film.. DOH! Men fantastisk film alligevel..

Kommentér på:
What a day :(

Annonce