2.520 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
nerve i tanden.? nerve i tanden.?
Har i mandags fået boret i min ene kindtand, da jeg havde tabt en plumb. De sagde at det var meget dybt og tæt på nerven.. I dag kan jeg stadig ikke bruge tanden. Hvis jeg f.eks bare skubber en tandstik op mod fyldningen og presser kan jeg mærke det gør ondt oppe i nerven... Er det fordi den bare skal trække sig tilbage eller er det ikke lavet ordentlig..??
og ja jeg kan godt bare gå til tandlægen igen, men har det rigtig skidt med tandlæger, så hvis der var nogle som vidste det eller har prøvet noget lignende ville det være rart at høre..
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Jeg tror godt du kan regne med at din tand eller nerve er lidt om efter der er blevet boret i den.
Men hvis du er meget i tvivl så ring og spørg din tandlæge
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 372
aug 2007
Luksus: Ville tandlægerne så ikke have lavet en rodbehandling istedet for bare at fylde hullet op med plastic..?
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 429
sep 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 15
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Det er da noget lidt underligt noget at blive harm, fordi folk stiller et simpelt spørgsmål, jeg ville da også overveje om tandlægen har gjort det ordentligt.
Ja, det er muligt det er folks egen skyld, de får huller, men nogle får det altså lettere end andre.
Min mand røg ind med en blodforgiftning i sommer pga en tandlæge, så han job har da ihvertfald ikke været veludført. Havde jeg været på job, var min mand død i dag, pga han så var taget hjem og gået til køjs.
Og så var han ikke vågnet igen.
Så man kan altså godt forstå at nogle mennesker ikke har den største tiltro til tandlæger.
aug 2007
og DKK Tavlesnob med DKCH basse: der er ingen vagt tandlæge der tager imod mig i morgen. Jeg tager ingen steder før mandag-tirsdag.
nerve i tanden.?