{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

hvad syntes i ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været så heldig at få ferie i hele ugen op til jul.

Jeg har så en kollega som skal have aftenvagter man , tirs og onsdag i ugen op til jul.
Hun fortæller så , at hun er alene om alle juleforberedelserne da hendes mand skal opereres på fredag i skulderen.
Det skal lige nævnes , at hendes børn forlængst er voksne og fløjet fra reden.

Jeg tilbyder hende så , at tage hendes man og tirsdagsvagter , dog vil jeg ikke have aftenvagt , men dagvagt.
Hun skal derfor ud i et trekants byt med endnu en af vores kollegaer som har dagvagt disse dage før hun kan bytte med mig og dermed få ferie.

Mit tilbud skete for 3 uger siden og jeg har intet hørt , overhoved.
Hun har så været sygemeldt den sidste uge og idag ringer hun så til mig i en anden anledning og snakken kommer ind på juleferien.
Hun har stadig ikke fundet en til at tage sine aftenvagter , men forventer at jeg skal stå stand-by indtil sidste øjeblik med at få svar.

Der blev jeg godt nok gal i skralden , mit tilbud kom for 3 uger siden og da jeg intet har hørt , ja så går jeg da ud fra at hun ikke kan bruge mit tilbud til noget og jeg har derfor nu planlagt mine dage før jul.

Og så spørger jeg lige jer .......

- er jeg et r..hul nu , fordi jeg ikke længere vil vente med at kende min jul eller havde i også trukket grænsen her ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad syntes i ??
Kommentér på:
hvad syntes i ??

Annonce