1.890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

dans om juletræet dans om juletræet

Hvordan gør i juleaften, hos os har vi altid danset om træet og slutter med nu det jul igen hvor vi løber rundt i huset men efter jeg har fået en fransk svigersøn som er meget rar, han har boet i Danmark i mange år han vil ikke danse om juletræet, det irriterer mig, at han bare sidder på en stol og kigger han er ikke til at overtale, hvad gør man ?gør I ? det hjælper ikke min datter siger noget.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dans om juletræet
  • #1   12. dec 2010 Vi danser og synger lidt sange om træet, men ikke noget med "nu det jul igen" i hele huset.. han må vel selv om han har lyst til at danse med.. smiley

• #2   12. dec 2010 Jeg er heller ikke den store "juletræ´s-danser" og hvis han ikke har lyst, hvorfor skal han så absolut gå med ?

• #3   12. dec 2010 Vi plejer at danse, men efterhånden har min far og hans kæreste fået proppet så mange møbler ind i stuen at vi nu står sammen og synger alle sammen smiley
    Nede hos min mor går vi stadig rundt om træet og synger smiley

Jeg synes at hvis din svigersøn ik har lyst til at gå med rundt om træet, så ska han være fri smiley Jeg ville ik forsøge at overtale ham hvis det var mig smiley

• #4   12. dec 2010 Vi danser heller ikke

• #5   12. dec 2010 Evi

ja kan læse der er stor forskel på hva man gør.
    hos os har man altid danset om juletræ og heldigvis også hos min svigerfamilie. da jeg kom ind i den familie var de så mange med juleaften at der kunne dannes 3 ringe af mennesker omkring juletræet som var helt vildt at opleve , når man kommer fra en familien hvor vi kun var 5 personer.
    Den eneste der ikke danser omkring er min svigerfar ,men det er også kun når den hurtige kommer....den der hedder.. nu det jul igen ..
    men glædelig jul til alle....

• #6   12. dec 2010 Hmmm......Har i aldrig set " KRUMMERNE ".............I den film , laver farmand sån' en elektrisk " Drejeskive "........ så det er Juletræet , der drejer rundt.
    Så kan alle " danse " om Juletræet , selvom , der ikke er ret meget plads ..........og den Franske svigersøn er også med.... selvom han ikke vil ..............Ha ha ha

• #8   12. dec 2010 vi danser i to ringe..... os mennesker yderst, og hundene inderst.... og de går så modsat af os smiley *GG*

• #9   12. dec 2010 Vi danser altid om juletræ:) det er sådan en hyggelig tradition:)
    Jeg kan godt se det trælse i at han ikke gider være med. Han må da give sig lidt og prøve deltage i jeres familie traditioner.

• #10   12. dec 2010 Jeg ville bare lade ham sidde :o)
    Vi danser også om juletræet og alle børnene ( incl mig selv ggg) får lov at vælge en sang. Tilsidst løber vi også rundt i hele huset ( vi holder næsten altid jul ved min mor og far) og skriger på "nu er det jul igen". Min mor mener alle rum i hele huset skal indgå i denne vanvidsdans, selv deres seng og badekar,ggg.
    Desværre kommer jeg ikke til at løbe med iår, da jeg skal opereres i knæet d. 22. dec. Det bliver vist en juleaften på sofaen iår.....

• #11   12. dec 2010 Gitte - hvor træls med knæet smiley held og lykke med operationen så:0)

• #12   12. dec 2010 vi dansede også om træet førhen - men min gamle mor kan ikke gå, jeg er som regel så træt at jeg næsten ikke orker det, vores børn er voksne, og for et par år siden, spurgte de om vi ikke bare kunne synge julesalmerne, mens vi kigger på træet, som nu står i et hjørne, så vi er fri for at møblere hele stuen om, så det vedtog vi - men når der kommer børnebørn så tager vi traditionen op igen smiley

• #13   12. dec 2010 ps. min mand er fra Iran og kan huske den 1. jul han holdt i DK hvor vi var samlet hos mine forældre, han ville have store vinterstøvler på, for han havde jo hørt at vi skulle danse om et træ, men han troede det var i haven vi skulle danse smiley

• #14   12. dec 2010 Jeg har fuld sympati for den franske ikke-danser...
    Jeg har aldrig syntes det var fantastisk at danse om juletræet, og det har altid været et kompromis, når jeg har gjort det...

Heldigvis er det ikke noget vi gør i mere, og det er jeg glad for.

Hvis jeg var dig, ville jeg lade være med at lade mig irritere, og lade manden holde sin juleaften som HAN synes det er hyggeligst - nemlig ved at se på jer andre, der hygger om juletræet.

• #15   12. dec 2010 Vi danser også om juletræet - på begge sider af familien
    Men jeg har nu også siddet nogle år - nogle gange pga. det ikke er skide nemt at klare den på krykker rundt om træet (lad hellere være med at prøve haha) og så vist et enkelt år hvor jeg ikke rigtigt følte for det.

Så har vi også de ældre som ikke rigtigt kan/vil

• #16   12. dec 2010
    NITTI B

haha det kunne være en rigtig god løsning for de dovenlarser der ikke gider gå rundt...torr jeg vil lave sådanet næste år..vi har nemlig aldrig haft juletræ fordi vores hjem er ret lile men næste år skal vi have et i haven :O)

• #17   13. dec 2010 tak for jeres svar, der er mange forskellige måder at holde jul om træet på, så ja vi lader ham sidde

Kommentér på:
dans om juletræet

Annonce