{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Fitness træning {{forumTopicSubject}}

Jeg har i mange måneder haft en meget overanstrengt ryg og hofte og været til fysio men ak, jeg kunne ikke ligge ned pga smerter og bukke mig ned var et kæmpe problem så besøgte til sidst et fitness center for at træne selv men måtte betale for instruktørvejledning og efter 6 besøg på 14 dage forsvandt mine smerter.

Nu hvor jeg så går ledig og har tendens til at kede mig har jeg valgt at lægge min tid i centeret og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
Jeg har gået der fast 3 gange om ugen i godt 5 uger og har ved siden af tilmeldt mig Thai - bo træning og retromix på aftenhold.
Jeg har tabt 2 kg og svundet 14 cm ind fordelt over hele kroppen,og ændret mine kostvaner og fjernet alle former for fedt og sukker.
Jeg både fitnesstræner og vægt træner nu, da jeg er over 40 år og ikke har lyst til at have mormorarme.
Jeg nyder det i fulde drag og har overvejet at tilmelde mig boksetræning også, men kender ikke helt til det.

Hvilken sport elsker i at dyrke....
Er der andre herinde der går i fitnesscenter og vil give nogle gode fif og fortælle hvordan de træner...
Er der nogen der kender til boksetræningen hos fitness..

Jeg kan ihverttilfælde ikke undvære det mere og nyder at mærke hvor hurtigt kroppen reagere ved al den motion og selvfølgelig kostomlægning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness træning
  • #1   13. dec 2010 Jeg træner også i træningscenter. Og synes det er pissefedt! Jeg træner en times program 2-3 gange om ugen med styrketræning og varsko. Jeg har også gået til Zumba og boksning, men Zumba var for svært teknisk svært til en en helt nybegynder og boksning var for hårdt og træneren straffede hele holdet, når jeg ikke kunne være med. Det gav mildest talt en lidt spændt stemning. Så nu styrketræner jeg bare. Men prøv da boksning- det er faktisk right sjovt og det giver ihvertfald sindssygt meget

• #2   13. dec 2010
    Julie P

Det var sørme da en træls træner, der sådan straffede i flok..så er det sørme forståligt man bliver lidt flov hvis det er en selv der hele tiden fejler...ville sørme også selv hoppe af.

Tha -bo er ren puls og kalorietab og giver lige det sidste når man gerne vil tabe sig lidt.
    Kan du ikk forklare lidt om boksetræningen for mig

Kommentér på:
Fitness træning

Annonce