{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

hoold nu k... {{forumTopicSubject}}

puha, troede folk herinde ku være snæver synet og lede.. men har da aldrig set mage til brok hoveder på bilgalleri.dk
der er kommet et nyt galleri.. lastbilgalleri.dk .. sys det er fedt selvom det ikk har min interesse, men der er jo nogen der går meget op i lastbiler, såvel som mange der går op i de forskellige andre gallerier.

men sad lige og læste lidt af kommentarene til dette.. og hold nu kæft der er mange der har ondt i røven over at det ikk er alle der har samme mening og interesse som dem smiley

hvorfor bruge så meget tid på at svine andres interesser sådan til? ja selv hundegalleri og de andre dyregallerier får en tur derinde.. sys det er totalt til grin ;P

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?msg_id=754449

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hoold nu k...
  • #2   15. dec 2010 JK - Sjovt - Peugeot (fransk bil) er så vidt jeg husker - så en statistik over det den anden dag kan desværre bare ikke lige huske hvor - den mest kørte bil i danmark..

- jeg har i øvrigt også en fransk bil - og jeg er meget glad for hende uanset hvad andre siger smiley

• #4   15. dec 2010 LOOOOOOOL - det er dagens joke den tråd.

• #5   15. dec 2010 hehe ja men det er jo sikkert det de sys der er galt med citroen så, at der er for mange der har en.. griner.. kan ihvertfald ikke lige se andre logiske grunde.. hehe. da jeg sku ha ny bil var der oss lige så mange meninger som biler om hva slags man sku købe eller ikk købe.. hehe..
    men sys godt nok det er til grin at ha så ondt i røven over at der efterhånden er så mange gallerier, sys da bare det er lækkert at der efterhånden er et galleri til en hver smag.. hehe.. men det er åbenbart ikk alle der kan kapere i deres hoved at alle ikke er af samme meninger og interesser.. hehe.. kan ikke rigtig andet end at grine af det smiley

• #6   15. dec 2010 Fætter Karin . haha ja, det er totalt til grin.. meen på den anden side, siger de kloge hoveder ikke at det er sundt at starte dagen med et grin?? smiley

• #8   15. dec 2010 hehe dem der ved at citroen er en lige så god bil som alle mulige andre, er nok dem der selv har eller har haft en, og de har nok for længst fundet ud af at hvis de siger noget godt om bilen så blir de hakket ned.. hehe

hehe det tager en krig at læse tråden, men ja de lyder satme som en flok børn, er der så dog heldigvis oss et par fornuftige mennesker derinde der mener og har skrevet.. hehe..

men som sagt, sys det er totalt til grin.. de må godt nok kede sig hvis de ikk har noget mere fornuftigt at bruge tid på.. hehe..

• #9   15. dec 2010 tjaae smiley

"Velkommen til Gallerierne" ? *G*

• #11   15. dec 2010 Hahahaha, dagens grin, det er jo simpelthen for langt ude til man gider læse det hele, der er nok af dumme og mindre intelligente kommentarer at finde derinde smiley

• #12   15. dec 2010 hehe ja der er sku den ene dumme kommentar efter den anden, og sys kun det blir værre jo længere ned man kommer.. griner.. alt for sjovt

• #13   15. dec 2010 Ja du har helt ret, sikke nogle dumsmarte kommentarer at komme med
    og ja, de er godt nok meget værre end herinde smiley

• #14   15. dec 2010 Ja hvis man ikke gider de andre gallerier er det da heldigvis tilladt at holde sig væk. Dog syntes jeg ikke om babygalleri da jeg syntes det er usmageligt at udstille sine børn. Derimod er jeg meget hooked på ideen om en evt. konegalleri:)

• #16   15. dec 2010 anni gram O

Lige præcist -
    Jeg syntes iøvrigt også der mangler et "Gallerina-forum" smiley

• #18   15. dec 2010 A;h... Ca. Det samme som af en flok vindtøre koner:)

• #19   15. dec 2010 LOOOOL

• #20   15. dec 2010 sys det er fint med alle gallerierne, smiley det er jo smag og behag.. smiley og ja hvis der er nogle af gallerierne man ikk sys om kan man jo bare holde sig derfra smiley Gnavergalleri sys jeg nu heller ikk de skal skrotte, har selv en rotte, og den er sku lige så meget et kæledyr her i huset som Nishka er.. nu er den godt nok ved at være gammel, døv og blind, men i sine unge dage ku hun nu flere tricks og vi havde meget fornøjelse af hende og hendes tidligere burveninde smiley

Suzy.. nej jeg sys bestemt heller ikk om at de vil ligge dyrene sammen, og jeg skrev oss en kommentar derinde om at hvis dyrene sku være i et og samme galleri ku alt med en motor oss lige så godt være det.. og intet af det ville jo give nogen mening smiley

Kommentér på:
hoold nu k...

Annonce