{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Åh nej... juleshoppeadfærd ? {{forumTopicSubject}}

Ja... Jeg er typen der HADER at shoppe - Hader at købe ind, hader alt ved det smiley
Når jeg skal have nyt tøj bruger jeg internettet, gaver køber jeg også online - ja stort set alt faktisk smiley

Nå, jeg har så ikke været på indkøb i noget tid, og tænker dum som jeg er " hvor slemt kan det være - Et par smil, en "Glædelig jul" osv - Så går det nok"

Men nej... <b> Helvede!!! </b>

Jeg, pga min fysiske smerter, er meget dårlig til at gå slalom om folk, Men forventer da heller ikke at alle andre skal gå uden om mig - det BURDE være nemt at finde en mellemvej..

Dog er de gamle damer der mener de har KRAV på at gå først og fylde det hele - igen ide om hvad vi andre går rundt og kæmper med i vores krop :S
Og når man står på en meget smal gang og fylder det hele og en siger "Må jeg lige hoppe bag ved dig" Så glor man fanme ikke dumt på personen og flytter sig 2 cm.. argh...

Efterhånden blev jeg mere og mere sur, og mumlede "ja Undskyld jeg stod i vejen" hver gang folk gik ind i mig :S

Øv... jeg hader indkøb...

( hvad værre er at det eneste jeg fik med hjem var et salat hoved, tomater, mælk og ris - skisme ikke særlig effektivt !!! )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej... juleshoppeadfærd ?
Kommentér på:
Åh nej... juleshoppeadfærd ?

Annonce