{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HA HA HA HA
  • #1   22. dec 2010 Eeeelsker kommentaren under "He's fantasising about Catwoman" *GGGGG* hahahah

  • #2   22. dec 2010 Jeg syntes også det så underligt ud, jeg fatter ikke at de griner, jeg sad og tænkte på at en dyrlæge måske havde været mere nærliggende.

    Men sådan er jeg bare, hvis en af mine hunde gjorde noget SÅ underligt, så ville jeg straks tænke at der var noget helt galt, noget neurologisk..


  • #3   22. dec 2010 Anita.

    så galt er det ikke min kat kan også få sådan nogle flip engang i mellem.
    dog ikke så længe som den kat gør det, men det hænder da at han sidder og vifter lidt underligt med tungen. tror som sådan ikke det er noget i vejen smiley


  • #4   22. dec 2010 Nu er det godt nok snart laaang tid siden at jeg havde kat sidst, men jeg har aldrig haft en der lavede det der med tungen, jeg kan godt se at den ikke ser decideret "syg ud" men det er nok pga.fotografernes grineri at dens øjne ser lidt "spørgende/undrende" ud.

    Men ellers har jeg kun set katte gøre det på mit gamle job på dyrehospitalet og det var gerne pga.hedeslag el. som skrevet ovenover noget neurologisk, måske en lille blødning el.en tumor e.l. i hjernen.

    Men igen, så er alle dyr jo forskellige og har meget forskellige måder at opfører sig på, så det er vel bare een af den slags opførsler, selv om at jeg heller ikke tror at ejeren har set det før, siden at det, skulle filmes og hun /de er ved at dø af grin over det.

    Det virker i det hele taget meget unormalt på mig, og katten virker heller ikke bevidst om at dens kæbe nærmest hænger "nede på gulvet".


Kommentér på:
HA HA HA HA

Annonce