3.552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

revnet forrude revnet forrude

Kæresten ringede lige fra jobbet og fortalte at forruden i hans bil flækkede uden nogen synlig grund som f.eks. stenslag i morgen da han kørte på job. Mén jeg kom så til at tænke på om det kan have noget at gøre med at vi for et år siden kørte galt og fik trykket fronten en halv meter så den simpelthen er skæv og ruden derved kan havde siddet skævt i spænd.
Nogen der ved om det kan være sådan noget der kan være årsagen til at ruden pludselig flækker?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  revnet forrude
  • #3   22. dec 2010 Hmm er det noget der kan dækkes enten ved at værkstedet ikke har lavet det godt nok eller via forsikringen??
    Vil jo mene at det må være værkstedets fejl da det jo er dem der har lavet bilen efter ulykken.

• #5   22. dec 2010 Vores er revnet her i frosten. Skidetrælst

• #6   22. dec 2010 Bilen var så smadret at det var på vippen til at være totalskadet, den havde en værdi at 110.000 og blev smadret for 85.000. og tænker bare at hvis nu den er en smule skæv endnu må det vel gå ind under det fra dengang om at de ikke har lavet det ordenligt?

• #7   22. dec 2010 Det kan sagtens være pga kulden. (er det højest sandsynligt) Og så er det jo ikke værkstedets skyld.

• #9   22. dec 2010 Siger heller ikke at det ér det... men vi i hvert fald have skiftet den via forsikringen og sker det så igen må det være en tur på et andet værksted og finde ud af om den er skæv.

• #10   22. dec 2010 Der var/er ingen stenslag i ruden :o)

• #11   22. dec 2010 jeg opdagede også en revne i forruden på mine forældres bil i går, den er også kommet pludselig og uden at der er tegn på stenslag eller andet, så tænker lidt at kulden har været for hård...

• #12   22. dec 2010 Det har været ned til -22,5gr inat, så der er nok mange som kommer ud til en bil med en revnet forrude.
    det er umuligt at sige om det er værkstedets skyld, så jeg tror den forrude kommer til at stå på egen regning,
    "pga. den lave temp.der var inat."

Jeg havde et lille stenslag i min forrude, og jeg tør ikke tænke på hvad der sker hvis jeg går ned og prøver at varme bilen op, for det lille dumme stenslag kan få ruden til at revne på langs og jeg har ikke råd til en ny rude i år ;o)) altså før jeg får penge på næste fredag..
    Så mon man kan forhindre at den lave den revne, altså ved at vente med at bruge bilen til det er blevet lidt varmere så ruden ikke udsættes for det temp.skift som gir revnen.

Hov sorry for jeg lige spørger i din tråd Mette.

• #13   22. dec 2010 Havde ikke tænkt på at det kunne have noget med kulden at gøre... Jeg tænkte bare 'nu har det lorteværksted klokket i det igen!' fordi at der har været så mange fejl og mangler på bilen efter de har "lavet" den.

• #14   22. dec 2010 Det er vist en meget normal tankegang Mette. Jeg ville selv ha tænkt sådan hvis min bil havde været på værksted og jeg IKKE havde det stenslag i ruden.*Ss*

• #15   22. dec 2010 Anita:
    Det er jeg da glad for at høre... altså at jeg har en normal tankegang ;o)
    Tror da vidst lige at ham den gamle skal læse det når han kommer hjem fra job :oP
    Nårh... nu vil jeg hoppe i noget overtøj og putte Felix i noget også og så står den på tur i hundeskoven og hentning af Felix's far der skal passes her :o)

• #16   22. dec 2010 er falsen hvori ruden sidder fast, rusten kan ruden også sprænge.

Kommentér på:
revnet forrude

Annonce