{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.642 visninger | Oprettet:

min tæve er bleven skruk {{forumTopicSubject}}

ved ikke lige hvad jeg skal stille op med hende - de sidste nætter har min 4-¨årige tæve, Asta, vækket mig fordi hun står i døren til soveværelset med et tøjdyr i munden og piber ! jeg tager tøjdyret og Asta kommer tilbage i sengen - en basenji kommer i løbetid 1 x årligt og Astas løbetid var lang i år (hun fik sit første kuld sidste vinter) - så det er ved disse tider, at hun skulle have født om hun var bleven parret - men det er hun ikke i år - jeg har aldrig oplevet en basenji tæve have så stærke længsler efter hvalpe, for jeg går ud fra, at hun er bleven skruk - hvad andet kan det være - forslag modtages med tak -

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min tæve er bleven skruk
  • #1   25. dec 2010 tak for svar - bamsen var en fødselsdagsgave forleden dag, men jeg fjerner den, har tænkt i samme baner som du - må indrømme, at jeg er lidt bekymret for om hun evt. har livmoderbetændelse, men det er der ikke symptomer på - vil kontakte dyrlægen efter juleferien og tro mig jeg skælder ikke ud - tager bare bamsen og den får også en plads i sengen ............

• #3   25. dec 2010 Du kan få noget som hedder galastop ved dyrlægen som hjælper. Ellers er der kun sterilisation, da det som regl kommer igen til hver løbetid. Det er meget usundt for tæven og øger risikoen for kræft i mælkelisterne med årene, ydermere er det ekstem stressende for tæve at være falsk drægtig. Så vil varmt anbefale at du får det behandlet med galastop, hurtigs muligt da der går nogle dage inden det virker.

• #4   25. dec 2010 det er nu 4. gang min tæve er i løbetid og tidligere har hun aldrig gået og pebet og haft et legedyr i munden .......... men vil da tage kontakt med dyrlægen hurtigst muligt -

Pia K, din tæver er ikke højløbsk samme dag hun kommer i løbetid - hun kan løbe alt fra 14 - 28 dage

• #6   26. dec 2010 ja, det kan jeg så godt forstå - men hvis tæven lægger halen til siden, skal du da hurtigst skille dem fra hinanden, for det tager jo ikke mange sekunder for ham at hoppe på hende og hvis hun vil have hvalpe, kan hun løbe de næste 3 uger !
    Asta var forholdsvis rolig i nat - ingen piberi eller søgen efter lille bamse

• #7   26. dec 2010 tak, håber jeg også ............

• #9   26. dec 2010 Pia k: Med hensyn til madglæde, vil jeg anbefale at du foder med et diet foder når hun er steriliseret, der er flere fiber i som gør at hunden føler sig mere mæt i længere tid. Det eneste minus er at der kommer mere afføring, men heller det end en hund som er konstant sulten, det syntes vi jo heller ikke at det sjovt.

Kommentér på:
min tæve er bleven skruk

Annonce