{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Min aktive dag ! Jeg er stolt ! {{forumTopicSubject}}

Har støvsuget i næsten hele huset
Ryddet legetøj og hundetæpper op og rystet dem så de er "rene" og fine smiley
Har ordnet køkken og vasketøj
Har redt seng og hygget lidt om mit værelse - Glæder mig helt til at komme i seng *G*
har været på nogle deeejlige ture med hunden og afleveret et brev der nok skulle have været afleveret for noget tid siden haha
Har lavet kaffe til mine to dejlige kammerater der kommer og laver mad hos mig om lidt
har tændt stearinlys i "hele" hytten så her er hyggeligt og rart smiley

Ihhh... jeg er lidt stolt - for jeg er IKKE typen der gør sådan noget hver dag *G*

Hvad har i brugt denne fiiiiine søndag på ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min aktive dag ! Jeg er stolt !
  • #1   26. dec 2010 Jeg har nulret lidt rundt - slappet af en masse.
    Ordnet en smule vasketøj og har kokkereret en smule til mand og svigermor. Nu tror jeg, jeg skal have lidt kaffe... Og så varer det nok ikke alt for længe før jeg tager hul på sidste omgang mad for i dag *GG*

• #2   26. dec 2010 Jeg har ordnet soveværelse, og er nu gået i gang med vores bryggers smiley
    Og så må jeg se om jeg når lidt mere, ellers er der en dag i morgen også smiley

• #3   26. dec 2010 Ikke rigtig noget..
    Har gang i min egen stille protest, fordi kæresten kommer hjem en dag senere end aftalt, og jeg ikke har noget tv jeg kan hygge mig med, for at få tiden til at gå *G*
    Meen, det blev alligevel for kedeligt, med fremprovokeret ''kedning'', så nu har jeg lige taget et langt karbad med musik, og nu står den på selvforkælelse med ansigtsmaske i stedet *G* Man må jo få det bedste ud af det

• #5   26. dec 2010 Jeg kan SAGTENS leve i rod smiley ikke i skidt - men rod har jeg intet problem med smiley haha

Det lyder da som om i har hygget jer allesammen smiley Skønt !!! smiley
    Jeg er bare glad for jeg ikke skal lave aftensmad smiley haha

• #6   26. dec 2010 Vores aftensmad er supernemt - det er bare rester fra juleaften i en pærevælling på en pande *GG*

VUPTI.

• #7   26. dec 2010 Det ER altså også frådern nogle gange CH - Sådan en omgang "Lav hvad du har" dag *G*

• #8   26. dec 2010 Lige præcis, Freja..!

• #9   26. dec 2010 Uhh jeg har knoklet hele dagen.. Vi har endelig besluttet os for at få en opvaskemaskine, men der var den kan stå har vi fået sat et ekstra skab op, så det har jeg tømt og skildt ad, så har jeg ryddet op i alle andre skabe i køkkenet for at få plads til alle de ting jeg tog ud af det nedlagte skab, dvs hundenes skab er blevet tømt og så måtte jeg jo rydde op i skabene i gangen for at få plads til deres ting derude, så har jeg støvsuget og vasket gulv og nu er jeg ved at farve hår, har selvfølgelig også været ude på nogen lange ture med hundene, så nu står den snart på afslapning resten af aften smiley

• #10   26. dec 2010 Hvor lækkert smiley

Vi har også været aktive, vi har taget alt julepynt ned og pakket det på loftet ! Så har vi gjort hele hytten hovederent ( støvsuget - vasket gulv - tørret lister af - tørret alle ting af - rent sengetøj - ordnet blomster osv.) Jeg mangler en vask endnu så er vaskekurven tom ! Så har vi pakket alle vores julegaver på plads - luftet hund - skovlet sne mm. smiley I morgen vil vi i petworld og købe en transport kasse til vores kanin da vi klokken 14 skal til sundhedstjek med hele banden ! Og så skal vi lige i davidsen og købe en ny lampe til over bordet i køkkenet da Daniel kom til at ødelægge den vi har da han tørrede den af smiley Men så er der en undskyldning for at få en ny smiley Tirsdag skal vi op og bytte den eneste julegave der skulle byttes ( en taske til mig ) smiley

Hvad har i fået i julegave ????

• #12   26. dec 2010 Jeg har leget med hunden, hygget om hende, og gået en lang tur med hende, nu må hun ikke gåes mere med i 2 dage.
    Hun skal operaeres i morgen den stakkel. Håber det kommer til at gå godt. Hadder når de skal i nakose, men dejligt når det forhåbendligt er vel overstået.

• #13   26. dec 2010 Jeg har læst og læst og læst og læst....
    Puha, en ordenlig omgang lektier og er ikke færdig endnu. Øv bøv.

• #14   26. dec 2010 Jeg har ryddet op i køkkenskabene , det Har så også næsten taget mig 1 år at få gjort

Kommentér på:
Min aktive dag ! Jeg er stolt !

Annonce