{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Tankernes kraft, del 1 {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet et blogindlæg omkring "tankernes kraft" og vil gerne dele det med jer.

"De undersøgte også hvilken effekt lægens ord har. De lavede dette forsøg med smertestillende medicin. En læge fortæller en kroppe mennesker at ved at få denne smertestillende medicin, så vil en af bivirkningerne være smerter i hovedet, manglende appetit, mavesmerter osv. - og uanset hvilken bivirkning patienten bliver fortalt, så er det altid den bivirkning som rammer som lægen har fortalt.
Lægen fortæller at du muligvis får en manglende appetit ved at få dette medicin og du FORVENTER at få den bivirkning - dine tanker får din krop til at få "bivirkningen"."

Læs hele indlægget her: http://camillajulendal.blogspot.com/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tankernes kraft, del 1
  • #1   8. jan 2011 Der var et program forleden, som handlede om én, der troede, hun var blevet opereret (kan ikke huske for hvad) og efterfølgende blev rask selvom de ikke havde gjort det, de sagde. Kan hverken huske kanalen, dagen eller tidspunktet og jeg skulle se noget andet. Nogen der ved, hvad det er for en udsendelse jeg har set klip fra?

• #2   8. jan 2011 Marianne K - Tror det er samme program som jeg skriver om smiley ... Det var en kvinde som blev opereret for noget parkinson !

• #3   8. jan 2011 ja, og så kunne hun stå på skøjter igen.
    Tænk om man snydeopererede fede personer, i stedet for den dyre fedme operation. ,Mon så også de selv kunne tabe sig. Det ville jo være godt, da 50 % af dem alligevel vender tilbage og bliver overvægtige igen. De vænner bare maven til mere mad, lidt ad gangen.

• #4   8. jan 2011 Millen
    Ja, det var vist det. Jeg læste kun det, du havde skrevet her i tråden

Kommentér på:
Tankernes kraft, del 1

Annonce