{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Bortopereret visdomstand {{forumTopicSubject}}

Jeg fik opereret en visdomstand ud i mandags og er forsat hævet og har ondt, av :o( Har været ved tandlægen igen og de har sagt at selve arret ser fint ud, men der er mange sår rundt om, det er i undermunden.
Jeg er ved at brække mig over mad der ikke skal tygges og drømmer om en salatbar på jensens og en stor pose slik.
Er der nogen der har erfaring med hvor lang tid det tager inden det går over, både smerter og muligheden for at tygge sin mad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bortopereret visdomstand
  • #1   8. jan 2011 Da jeg for mange år siden fik bortopereret mine visdomstænder i undermunden (ikke på én gng) mener jeg at jeg kunne begynde at tygge forsigtigt med den modsatte side efter 3-4 dage. Havde stadig ondt og spiste smertestillende ca 1 uges tid. Prøv dig frem med meget små bidder, som du tygger i den anden side. Kan godt forstå du er træt af "søbemad" God bedring smiley

• #3   8. jan 2011 Jeg var også rimelig ør, da jeg fik opereret mine to ud i undermunden og det var ikke på samme tid...
    Der gik vel en lille uges tid, før man kunne tænke på at spise lidt fast føde igen.

Har du fået noget stærkt smertestillende? Jeg fik Dolol - panodiler/smertestillende i håndkøb kunne ikke tage smerterne.

• #4   8. jan 2011 Frk. Aisha .

Kender det! Efter min første operation med den ene tand i undermunden, var jeg sgu ikke glad, da den anden side begyndte at gøre ondt! Men måtte jo op og få det overstået smiley
    Begge mine i undermunden er opereret ud.
    Den ene i overmunden kunne heldigvis rives ud, men det var også lidt af en omgang.
    Mangler stadig en visdomstand og frygter, når det er tid til at den skal fjernes...:-/

• #5   8. jan 2011 Jeg fik for mange år siden opereret den anden ud, og det gjorde også ondt i lang tid. En i overmunden har jeg fået rykket ud og den sidste kan være der, HELDIGVIS.

Jamen jeg skyller med klorhexodin og så spiser jeg iprobufen 400 mg. med to pinex ca. hver fjerde time og så kan jeg da holde det ud. Er bare SÅ træt af det :o(

• #6   8. jan 2011 Jeg kunne efter ca 3 uger spise normalt mad igen. God bedring

Kommentér på:
Bortopereret visdomstand

Annonce