{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Tandlæge søges Vestegnen.. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan anbefale en god/rar tandlæge? ( har en del tandlæge skræk nemlig) helst på vestegnen, kommer selv fra Tåstrup-egnen, er nemlig godt og grundig træt af den jeg har nu og hans alt for uforskammede klinikassistener, så hvis I derude kender til en sig endelig frem..:0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandlæge søges Vestegnen..
  • #1   11. jan 2011 Mickey,
    hvor har du tandlæge?

Jeg bor selv i Taastrup, og tager til Hedehusene hvor jeg bruger min mors tandlæge.
    Jeg er rigtig glad for at komme der. De er venlige og søde, har bestemt fair priser, og den ene af tandlægerne underviser på tandlægeskolen hver formiddag, så de er alle sammen updaterede med de nyeste metoder og teknikker..

• #2   11. jan 2011 I Hedehuset og jeg er bar så træt af dem..er kun behandlet dårligt siden min "gamle" tandlæge fik noget, så han ikk kunne arbejde så meget.

• #4   11. jan 2011 Tåstrup hovedgade..men ja jeg kalder den også for køgevej er født og opvokset i tåstrup så køgevej er og bliver køgevej men vil lige google dem tak..:-)

• #5   11. jan 2011 Jeg har en rar tandlæge i Glostrup der ligger på Hovedvejen.
    -jeg har også tandlægeskræk, men føler mig godt tilpas hos ham, så jeg skifter ikke, selvom jeg er flyttet til Amager..
    Mener de hedder Anker & Hammer..

• #7   11. jan 2011 jeg skriver alle ned for vil undersøge alle muligheder...inden for en hvis radius ...:-)

• #8   11. jan 2011 majbritt- har fundet dem smiler vil ringe til dem imorgen og hører hvordan og hvorledes..smiler

• #9   11. jan 2011 Hvor i Hedehusene?
    Jeg har der i centret, oppe over fakta, hvor der er også er lægehus.
    Er meget glad for at komme der.

Maj-Britt,
    de kan døbe den hvad de vil, det vil ALTID hedde Køgevej smiley

• #11   11. jan 2011 Anja det præcis der jeg har havde Flemming men nu har jeg fået en der hedder kasper og hos ham er hende den lille kort mørkhåret lidt ældre assistent ubehøvlet dumme *biip* siger jeg bar har ikk haft andet end dårlige oplevelser siden jeg fik ham Kasper,

• #12   11. jan 2011 Mickey,
    det var da ærgerligt at høre.
    Jeg har Esben ( MUMS! ) og er meget tilfreds.
    Dog kan han godt snakke grimt til hende den lyshårede nogle gange, tror hun irriterer ham meeeegeet smiley

Men jeg kan jo så i hvert fald ikke hjælpe dig med at finde en ny tandlæge smiley

• #13   11. jan 2011 ja har været inde hos Esben ved sygdom han er meget flink, men kunne desværre ikk få ham da han havde for mange patienter ( nok derfor hi hi)...den enste klinik assistent jeg kan li deroppe er lisbeth hun er godt nok lyshåret men de er jo 2 lyshåret og tror næppe det er lisbeth du skriver om..:-) men tak for omtanken alligevel..:-)

• #14   11. jan 2011 Trædrejerporten i Avedøre/Hvidovre....

Var dernede i sidste uge med en fæææl tandpine... Fredag ringede de for at høre om det gik bedre !!??

Enten er han på spanden økonomisk så han er nødt til at holde på kunderne eller også er det bare KUNDESERVICE på højere plan :))))

• #15   11. jan 2011 Jeg har selv tandlægeskræk og har endelig fundet en tandlæge som har betydet jeg TØR gå til tandlæge igen. Har haft år imellem mine besøg fordi jeg hver gang har fået dårlig behandling og har haft smerter hver gang.

Min nye tandlæge som jeg varmt kan anbefale hedder Eric Eggers-Lura og har klinik her; trianglen tandlægerne, www.tt4.dk.
    Han er virkelig fantastisk og MEGET obs på at det IKKE skal gøre ondt når man skal til tandlæge!

• #16   11. jan 2011 Maj-Britt, dem har jeg også, og de er smaddersøde. Skiftede sidste år til dem efter 19 år i Korsør. Det blev for langt at køre når jeg arbejder i Ballerup. Så er det lige på vejen hjem. Kan helt klart anbefales.

Kommentér på:
Tandlæge søges Vestegnen..

Annonce