Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AV MIT HOVED..
  • SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #1   12. jan 2011 Bliver du pludseligt træt her i løbet af dagen og/eller får kvalme vil det være en god ide at lade lægen tjekke dig. smiley

• #3   12. jan 2011 nej har kun hovedpine især hvis jeg bevæger hovedet. og var ved bevistheden efter jeg havde ramt jorden..

det går sku hurtig ligepludselig når der er så glat..

• #4   12. jan 2011 Du skal nok ikke være alene. Du skal observeres! Det er måske en god idé at tage til egen læge eller skadestue i hvert fald hvis du bliver dårlig med kvalme og opkastninger eller din bevidsthed bliver påvirket ( så skal der nok ringes 112)

Rigtig god bedring. Læg dig ned og hold dig i ro.

• #5   12. jan 2011 Det gjorde jeg li næjagtigt for et år siden, jeg var vej af lægen. Han sagde jeg havde hjernerystelse, og jeg sku vækkes hver time om natten... Og ik være alene det første døgn.

• #6   12. jan 2011 tak for jeres råd.. :O)

jeg håber på det bare er en hovedpine efter faldet. Jeg føler mig helt klar oveni og har ikke kvalme eller noget.

men bliver det værre må jeg hellere kontakte lægen..

• #7   12. jan 2011 God bedring!

- Kan du sige dette - så fejler du intet xD

Da de hvide kom til de vilde, ville de vilde vide, hvad de hvide ville de vilde, men de hvide ville ikke lade de vilde vide, hvad de hvide ville de vilde, for de hvide vidste, at hvis de vilde vidste, hvad de hvide ville de vilde, ville de vilde ikke lade de hvide vide, hvad de vilde vidste, for de hvide ville jo vide, om de vilde vidste, at guldet var værdifuldt...

• #9   12. jan 2011 Min yngste søn faldt og slog hovedet ned i jorden i går og der sad vi til observation i 3 timer på sygehuset, samt at han skulle vækkes en gang i timen det næste døgn, men han kastede så også op og havde ondt i hovedet, og gør det stadig et døgn efter.

• #10   12. jan 2011 Årh for pokker:(

jeg har nok været heldig så.. har det egentlig lidt bedre nu:)

• #11   12. jan 2011 Dejligt at høre, man husk at mærke efter hele tiden om du får det dårligt igen, så skal du få kontaktet skadestuen smiley

Kommentér på:
AV MIT HOVED..

Annonce