{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Nogen natteravne oppe? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har haft endnu en dag hvor jeg har lavet så lidt som muligt, men hygget mig sammen med sønne med tv, internet og lidt god mad og snolder, fået ryddet lidt op i papirer og lidt af køkkenet. Nu har jeg vasketøj over og været ude med hunden, så der går endnu en times tid (eller mere) før jeg putter under dynen.
Hvad har I oplevet/bedrevet tiden med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen natteravne oppe?
  • #1   16. jan 2011 jeg har gjort alt klar til en hvalpefødsel, min lille Gigi er oppe over nu, men det bliver ikke i nat

• #2   16. jan 2011 Jeg har såmænd leget taxa for diverse (meget stive) mennesker hele dagen/aftenen/natten. God betaling, men hold kæft hvor er man dum at høre på i sådan en brandert!

• #3   16. jan 2011 Britta: Ihh hvor spændende. Så må man jo hellere følge med de næste par dage smiley

micro: Ha ha, det må være go' underholdning, hvis de ellers opførte sig ordentligt smiley
    Det er bare fordi du ikke har drukket at du synes de er dumme, for jeg er overbevist om at jeg i hvert fald bliver ENORMT klog des mere jeg drikker..... *GG*

• #4   16. jan 2011 Rotterne: Du har vel ikke KUN ventet på at kæresten kom hjem? ;o) - Men så kan kæresten jo passende aktivere Taz, når du går i seng smiley

Susanne: Det var da dejligt du fik kål på din hovedpine. Hvornår har I fødselsdag, og skal I holde noget stort??

• #6   16. jan 2011 Jeg er iøvrigt godt og grundigt træt af det overgngsvejr vi har nu. Der er pi**e glat og vådt alle vejne. Var nær røget på r*v og albuer ned ad en sti her igår - kunne jo ikke se der lå is under det tynde snelag og idag/aften er der vand ovenpå ren is..... Også på de stier som plejer at være ryddede.

Rotterne: Ja det var da heldigt du ikke skulle nogen steder så. Tror du ikke bare det er p.g.a. fugt at den ikke kan starte?

Karen: Uhh, du er endnu en af dem der giver mig dårlig samvittighed fordi mine symaskiner står og samler støv og trænger til justering og smørring..... Tillykke med niecen smiley

• #8   16. jan 2011 Rotterne, ja jeg har også min dyrlæge i gåafstand, men har heldigvis ikke haft brug for noget akut smiley

• #9   16. jan 2011 For dælen....Så var jeg lige på vej over for at putte vasketøj i tumbleren og på vej derhen mødte jeg 2 unge fyre der stod med en lommelygte. Jeg spurgte om de havde tabt noget. Nej det havde de ikke, men der havde været indbrud i en lejlighed lige skråt overfor min! Jeg har siddet ved vinduet hele natten, næsten, og ikke hørt noget som helst. De sagde de havde ringet til politiet og virkede meget rolige og utroligt ædru og fattede i forhold til at det er lørdag nat, så jeg vælger at tro på det. Nu har jeg så set et 1 fyr komme løbende længere oppe og en anden gå udenfor på den anden side af min lejlighed. Nu står der igen en dernede med en lommeløgte. Det virker sgu lidt skummelt.....

• #10   16. jan 2011 Susanne : Tillykke til jer begge. Håber I får styr på det hele (der er sikkert nok at planlægge) og får en rigtig dejlig dag med alle jeres nære smiley

• #11   16. jan 2011 Susanne: He he, det kunne da godt være fordelt lidt mere ud over året, men trods alt praktisk at I kan lægge jeres sammen.
    Min søn har i næste måned, og jeg synes jo lige han har fået alt i julegave o.s.v.

Nå mon ikke indbrudstyvene m.v. er væk, så jeg kan vove mig over og hente mit vasketøj.....

• #12   16. jan 2011 Jeg er desvaerre oppe.. Var i byen igaar og fik kun et par timers soevn pga jeg skulle hjaelpe min mor med at flytte imorges. Tror min krop koerer i saadan et overdrive nu, at soevn er en by i Rusland..

Ihh altsaa skal jo vaere frisk imorgen..

Miemiv.. lyder ikke helt rart med de skumle gutter der..

• #14   16. jan 2011 Suukk, jeg kan bare ikke sove. Fik vist drukket lidt for meget kaffe til aften.
    Så sidder og ser World Trade Center på TV2 Zulu, og høre på min dejlige Vuffer snorker hi,hi.
    Men burde sove.....

• #15   16. jan 2011 Maj - Jamen jeg har jo ikke set noget, andet end de to gutter som fortalte mig at der havde været indbrud. Men hvor de vidste det fra ved jeg ikke, for de vidste heller ikke hvem der boede der. Der var mørkt nede i rækken, hvor det skulle være sket, så har ikke selv været forbi selve lejligheden. Synes du jeg skal ringe alligevel? Jeg synes jeg så lygtelys indenfor et stykke tid efter, så gik ud fra at det var politiet (der er indkørsel fra modsatte side af hvor jeg bor)

• #16   16. jan 2011 Jeg sidder på min pind på mit hotel ved Østerport st i kbh og keeeder mig bravt. Og glæder mig lidt til min fødselsdag på tirsdag, har nemlig inviteret "hundeparken" over til rigtig børnefødselsdag med boller, varm kakao og lagkage smiley

Jeg synes du skal ringe til politiet og sige at du synes der foregår noget mystisk ved lejligheden og at der gik nogle mænd rundt med lygter og at de ikke vidste hvem der boede i lejligheden. Synes sgu det lyder skummelt.

• #17   16. jan 2011 Nu har jeg ringet og snakket med politiet og de havde ikke fået nogen am´nmen´ldelser på indbrud her omkring, så det skulle dælme ikke undre mig at det var de 2 fyre, som havde lavet de og evt. tabt noget. Hende jeg snakkede med sagde også at jeg skulle have ringet noget før, men de gør ikke mere ved det før de får en henvendelse fra beboeren. Øv, at jeg ikke gjorde mere, for nu kan jeg jo ikke huske hvordan de ser ud.
    Jeg blev bare så befippet (glemte også at starte tørretumbleren, så tøjet sulle lige have en tur mere) og troede p at de havde ringet....

• #18   16. jan 2011 *anmeldelse - Ved ikke lige hvad der skete med det ord *GG*

• #19   16. jan 2011 Æv Mie - sikken en ærgerlig oplevelse. Hellere ringe en gang for meget end én for lidt. Håber ikke du bliver helt paranoid nu. Hvis jeg var dig ville jeg lige gå over og banke på i den lejlighed imorgen og bede dem om at tjekke efter om der er noget der ikke er som det skal være. Tror de vil sætte pris på at du er en opmærksom nabo. Og så har du også skubbet lorten videre.

• #21   16. jan 2011 Er der nogen update?

• #22   16. jan 2011 Der har ikke været nogen hjemme derovre endnu, og jeg har ikke snakket med andre, udover at min veninde ovre i en anden gård hørte nogen snakke udenfor på p-pladsen ved 3-tiden i nat.
    Tilsyneladende er der heller ikke smadret nogen ruder, så jeg ved faktisk ikke hvad der er sket. Men synes nu stadig det var underligt med de 2 fyre der gik rundt med lommelygte og kendte til et indbrud.....

• #24   16. jan 2011 Puha jeg ville ikke kunne sove i nat hvis sådan noget lusk skete og jeg så det....

• #25   16. jan 2011 Jeg har det bare sådan, at jeg kan hverken gøre fra eller til, og måske er det noget internt (hun har ikke haft de heldigste venner/partnere) så jeg vil helst holde mig lidt væk, hvis det er noget med anden form for kriminalitet også...

Kommentér på:
Nogen natteravne oppe?

Annonce