9.766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvilken poseløs støvsuger? Hjælp ønske Hvilken poseløs støvsuger? Hjælp ønske

Vores støvsuger er gået i stykker og vi har længe snakket om at vi gerne vil have en poseløs næste gang. Men jeg synes godt nok det er svært, hvilken vi skal vælge, hvor den skal købes osv. Derfor håber jeg i kan hjælpe os.

Hvilken poseløs støvsuger er god og hvor kan vi købe den? Den må helst ikke være for dyr.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken poseløs støvsuger? Hjælp ønske
  • #1   16. jan 2011 DYSON... Jeg ELSKER min dyson... Det er det bedste jeg nogensinde har købt mig...
    Men om den er billig... :S Men den er pengene værd

• #2   16. jan 2011 ja Dyson det er også min favorit.. den er ikke i den billige ende men den er hver en krone værd.
    har købt min i skousen..... jeg gav 2000 på tilbud for min...

• #3   16. jan 2011 De værste - Dyson, LG og Panasonic - støjer helt op til 86 dB(A), og det er lige så meget som en lastbil.

• #4   16. jan 2011 Vi elsker vores Phillips. Super, men de er jo heller ikke billige, men man sparer jo så poserne smiley

• #7   16. jan 2011 Vorees phillips er bare SÅ lækker - den tager alle hundhår med op og er tusind gange bedre en dyson og så støjer den ikke ret meget.

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 398
    #9   16. jan 2011 Jeg havde en poseløs en overgang, aldrig har jeg haft så en elendig støvsuger før. Den larmer og den bliver svære og svære at tømme for hver gang pog suger helt ad Helgoland til. Aldrig mere og kan absolut ikke anbefale det, med mindre du elsker og stå og rode med din larmende støvsuger i timevis for at tømme den og vade rundt på tæpper der aldrig bliver suget i bund.

• #10   16. jan 2011 Nu har jeg ikke selv en poseløs... Endnu...
    Men jeg er uddannet indenfor støvsugere, og den bedste poseløse du kan få på markedet er Dyson:)
    Rent statistisk set er det også Dyson der er mest "holdbar" i længden.
    hvis jeg skal kigge på hvor mange Dyson jeg har solgt (sammenlignet med f.eks. Philips poseløs) så har jeg klart fået flere reklamationer på philips i forhold til Dyson:)
    Men nej de er ikke specielt billige...
    Til gengæld vil jeg gerne råde ALLE til at holde sig fra Melissa, Exido og ide Line, medmindre man har et ønske om at udskifte igen om et år eller to...

• #11   16. jan 2011 Jeg ELSKER min Dyson! Klart et af de bedste køb jeg har gjort i 2010. Den bliver flittigt brugt, er nem at tømme og der ligger ikke et eneste hår tilbage, når den har kørt en tur!

• #12   16. jan 2011 Vi har Dyson, super god selvom den er ved at være 10 år gammel.

så ja den er bestemt alle pengene værd og de holder længe.

• #13   16. jan 2011 Min dyson kører upåklageligt på 4 år.
    Ville ikke undværre den for nogen pris

• #16   16. jan 2011 Vi har en miele med poser. den er super godt, ja den kan faktisk også hæve tæppet fra gulvet, hehe

• #17   16. jan 2011 Tusind tak for alle jeres svar! smiley

Hvor har i købt jeres støvsugere henne og hvad kostede de?

• #18   16. jan 2011 Vi købte vores Phillips i Skousen for 2 år siden til 2400 på tilbud, kostede normalt 3000.

Men man har da lov at håbe, der er blevet billigere:-)

• #19   16. jan 2011 Vil også klart anbefale DYSON.. vi købte en da vi flyttede i hus for 3år siden pga min søn har husstøvmider og vi var nød til at få gulvtæpper i huset.
    Jeg er sindsyg glad for den.. og det vildt hvad den støvsuger op!! bare det at støvsuge madrassen.. pyha.. den suger virkelig meget ud af den..
    efter ca 2½år begyndte den ikke at suge så godt.. jeg troede den var i stykker, men fandt så ud af at der er et filter på den der bare skulle vaskes og tørres og nu suger den bare helt fantastisk igen smiley

eneste 2 minusser er at den fylder og hovedet er ret stort, men der følger meget tilbehør med, både til at støvsuge støv og bil sofaer osv..

Jeg skal aldrig have en støvsuger med poser igen.. det fedt at kunne tømme den og se hvis man får støvsuget legetøj eller andet op som man førhen bare mistede..

Vi pruttede vores ned til en god pris i schousen så det var ikke så slemt smiley

• #22   16. jan 2011 Hold da op 5-6 poser om ugen.. Har du hørt om en kost, hehe

• #23   16. jan 2011 Christine, jeg kender ikke denne, men faldt over den på Wuptis side. Den ser lille ud og så har den fået gode karakterer i Tænks test

Electrolux Z8820

• #25   16. jan 2011 Pia K: Det er også derfor vi gerne vil have en poseløs den her gang. Synes poserne er ret dyre efterhånden og som studerende er det altid rart at spare lidt penge.

• #26   16. jan 2011 En gang poseløs støvsuger - ALDRIG mere poseløs støvsuger....

Sikke da en gang møj! Jeg synes det var meget ulækkert at tømme den beholder og kan slet ikke anbefales hvis man har en hund der fælder meget.

Vil lige indskyde, det var ikke en dyson!

Kommentér på:
Hvilken poseløs støvsuger? Hjælp ønske

Annonce