Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slankekur
  • #1   19. jan 2011 Var det ikke bedre at lave en kostomlægning istedet for? Via vægtkonsulenterne eller vægtvogterne?

Det er meget sundere i længden smiley

• #2   19. jan 2011 Nej, man får bestemt ikke tynd mave ( diarre ) af at "spise" Nupo. Jeg kan godt forstå at du bruger Nupo- det er ganske effektivt. For ca. 16 år siden startede jeg op på Nupo- og kun Nupo. Hver anden lørdag, inviterede jeg så min søster til middag og dagen efter var jeg så på Nupo igen. Jeg tabte mig 15 kg på 15 uger, men dyrkede så heller ingen motion. Jeg tog ikke de tabte kilo på igen. I stedet spiste jeg sundt og året efter tabte jeg mig yderliger 10 kg. Det vægttab holdt jeg i mange år ( har siden taget på igen og igen og igen ).
    Pt. får jeg Nupo om morgen. Et par skiver rugbrød til frokost ( med magert pålæg på ). Gulerødder om eftermiddagen og alt afhæning om jeg er i fitnesscentret ved aftensmad tid eller ej, får jeg enten aftensmad sammen med familien eller drikker en potion Nupo.
    Jeg træner spinning og styrketræning 5- 7 timer om ugen

• #3   19. jan 2011 ok det var et flot tabt. vil også lægge kosten om når jeg har tabt mig det jeg vil

• #4   19. jan 2011 Men får man alle de ting, man normalt skal have gennem kosten, ved at drikke Nupo?

Jeg har hørt både godt og skidt omkring den kur nemlig.

• #5   19. jan 2011 Ja, man får i den grad hvad kroppen har brug for med Nupo. Faktisk er Nupo en del sunder end hvad gennemsnitsdanskeren spiser normalt.Både mht vitaminer, miniraler og ernæring. Jeg er stor tilhænger af Nupo og fungerer rigtig godt på det. Eneste minus der er, er at man savner noget at tygge i. Det kan dog afhjælpes ved, at man har en skål med skrællet gullerødder ( i vand ) i køleskabet. Så tager man bare et par stykker af dem, når man trænger. Gulerødder kan man spise mang af, uden at det ødelægger noget som helst.

• #6   19. jan 2011 Hvordan skal Nupo bruges? Jeg har lige logget mig ind på deres side. Jeg ønsker at tabe mig 25 kg og tror det er en god start. Men er lidt i tvilv om hvordan jeg skal opstarte

• #7   19. jan 2011 Lea A:
    Tak for svar, det lyder jo fornuftigt nok så...

• #8   19. jan 2011 Jesper og: Man skal indtage 6 portioner Nupo hver dag for at få det man skal have i løbet af et døgn af vitaminer og mineraler etc.

Man kan dog vælge at erstatte en af portionerne med et måltid eller mellemmåltid eller en Nupo erstatningsmåltidsbar (BVADR :o))

Man skal have en portion morgen, formiddag, middag, eftermiddag, aften og til kaffetid om aftenen.

På den måde får man alt hvad man skal have inkl. væske (pulveret blandes jo op i væske).

• #9   19. jan 2011 Hvad koster sådan en kur?

• #10   19. jan 2011 Det er et fint kickstart med en Nupo kur smiley
    Men leve af det i flere måneder ville jeg køre sur i ..

Husk at drikke en masse vand smiley

• #11   19. jan 2011 MB: Det er DYRT !! Men indimellem kan man være heldig det er på tilbud. Jeg kan ikke drikke andet den med jordbær. Synes det andet smager BVADR :o)

• #12   19. jan 2011 Meget dyrt i forhold til at spise sundt?

• #13   19. jan 2011 12 breve omkring: 119 (på tilbud).
    42 breve omkring 349 (på tilbud).

Men ellers tjeck rundt om på nettet :o) Man kan få det billigere hvis man kigger det rigtige sted.

Man må max tage det i 8 uger. Man får kun 800 kcl. om dagen på denne kur og dette er så godt som umuligt med en normal kost hvor man samtidig skal have hvad man skal have dgl. af det hele.

• #14   19. jan 2011 Og vil tro det er omkring en 186 breve man skal have på en mdr. ... Det er omkring 1498 kr. (på tilbud) ...

• #15   19. jan 2011 Hmm... Tak for svar

• #16   19. jan 2011 Jeg bruger også nupo som suplement til min kost.. Jeg spiser så rigtig sundt ved siden af og bruger nupo som mellemmåltid eller som proteinskud efter træning..

• #17   19. jan 2011 Jeg bruger de der nupobarer hvis jeg skal køre langt og ikke får tid til at spise (f.eks kør-selv skiferie). Mere end det ville jeg ikke kunne holde ud.

• #18   20. jan 2011
    forstår slet ikke at nogen mennesker hopper på de der viunderkure i form af pulver og andet skidt.
    Få noget motion, spis 6 gang om dagen, små sunde måltider og hold øje med kalorietabellen det er så enkelt og nemt og mad smager også meget bedre end det der pulver....

• #19   20. jan 2011 Som der er en der siger længere oppe i tråden, så inderholder nupo faktisk en del vitaminer og proteiner.
    Fx; så dyrker jeg motion 4-5 gange om ugen, spiser 5 gange om dagen og tæller kcal.. Men jeg bruger nupo som suplement til kosten, for at få flere vitaminer og noget mere protein i min kost.. Og især efter træning..
    Derudover kan man lave en lækker milkshake, der ikke smager af pulver og hvor der kun er 124 kcal i.. smiley

• #20   20. jan 2011 Michelle

ja se så er vi over i noget helt andet ikk..for du brugr ikke kun pulver og håber på det bedste,,,nej du yder alt det du kanfor kroppens skyld og selvfølgelig fordi du kan lide det så her bruger du det som en sideting
    jeg mener bare at bruger man det udelukkende så tror jeg ikke på det.
    men nogle få har da sikkert haft en succes med det :O)

• #21   20. jan 2011 Jean P
    Jeg er meget enig med dig.. Jo, det er da dejlig nemt at få hurtige resultater med, og man taber sig også rigtig mange kilo på forholdsvis kort tid.. Men før eller siden skal du jo til at spise MAD igen, og så bliver det svært.. Så har du ikke lært hvilket noget mad man skal spise, og hvor meget.. Og det er der det går galt for mange.. smiley
    At ændre kosten er for mig det eneste rigtige for et vedvarende vægttab smiley

• #22   20. jan 2011 Michelle

nemlig...det er også den vej der holder i længden ikk.
    jeg startede på kur efter nytår og og nedsatte mine kalorier til under 1200 om dagen. træner min 2 timer om dagen og på 5 mndr har jeg ikke tabt mig i vægt men svundet 19 cm ind på kroppen.
    Det er en hård kamp..især fordi jeg er over 40 år men hvor er det fedt at se at der sker noget når man er lidt ihærdig.:O)

Kommentér på:
slankekur

Annonce