Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihhhh irriterende overbo
  • #1   20. jan 2011 Der er da næsten heller ikk noget værre end at høre folk ligger og stønner helt vildt... godt jeg ikk har hverkan over eller underbo... håber alligevel du falder i søvn og sover godt inden de engang er færdige :o)

• #2   20. jan 2011 Majken de har hygget i over 30 min nu og inden da blev der støvsuget, så blev der grint temlig højlydt inden da skulle anlægget lige fyres op med den nyeste techno cd...
    IHH hvor jeg glæder mig til at flytte i hus, namme nam...

• #3   20. jan 2011 Velkommen i klubben! Mine overboer hygger sig stort set hver eneste aften.. Og engang imellem kl. lort om morgenen.. Og det er så højt at man bliver vækket.

• #4   20. jan 2011 Arrrrg, hvor kikset!
    Dét har Jeg heldigvis aldrig lagt øre til, og havde med sikkerhed smidt et brev i deres postkasse om de ikke kunne tage noget hensyn!

• #5   20. jan 2011 Hi hi jeg boede på et tidspunkt i en helt ny ungdomsbolig med hamrende tykke brandvægge. Men så fik jeg ny nabo...

Første aften han boede der, overvejede jeg at gå ind og stoppe det bestialske mord, han var igang med at begå på sin kæreste. Louie sad på gulvet og stirrede på væggen og vippede med hovedet fra side til side. Det så så sjovt ud. (se evt min video, hvor han laver det samme af computeren) Så inden jeg havde mødt min nye nabo, så vidste jeg, at han både var stor og god smiley Prøv at spørge om jeg fnes, da jeg endelig mødte ham i virkeligheden...

• #6   20. jan 2011 Jeg kednder så godt til generende overboer.
    Vores kære overbo har 2 børn, en på 11 og en på 3. Det er nok ham på 3 vi hører mest er jeg ret sikker på. Hvis ikke han løber fra ende til anden i lejligheden med hælene først så hyler han, og det er fra de kommer hjem om eftermiddagen til klokken ofte 22, det er så generende. Nu har jeg lige skrevet nummer 2 brev til dem, om at de godt må tænke på at vi bor mange i dette hus og vi jo alle skal være her. Ved godt det er børn, men de skal ikke have lov at skabe sig som det passer dem, jeg hører sjældent hende sige fra.

• #7   20. jan 2011 At have overbo er en "skøn" ting. Vi har fået ny overbo, som larmer mere end vores gamle (som ellers også larmede ret meget). Det lyder som det er en flodhest der går ovenpå når hun bevæger sig rundt, hun hygger sig og larmer samtidig på de mest irriterende tidspunkter. Sidst hun holdt fest var vi nødt til at sende en klage til bestyrelsen, da hun holdt uanmeldt fest til kl 2 om natten, men høj musik (sådan så man ikke kunne holde ud at sidde i sin egen stue), de trampede i gulvet, råbte og skreg, og selvom min nabo og min kæreste havde været oppe og bede dem om at skrue ned, blev de ved, tilsidst sluttede overboen og naboerne af med at banke på hos os, da de endelig gik - jeg var så tosset!
    Og lige for at runde min overbo af, så havde hun et vandrør der var hoppet af, så hun fik vand i hele køkkent, som jo så også endte nede hos os - så nu er vores loft ødelagt!! Heldigvis er der en forsikring der skal lave det, men det er bare vildt irriterende!

Sorry det blev så langt, men er bare så "glad" for min kære overbo, smiley
    Lene kan godt forstå at du glæder dig, glæder mig også til vi får råd til at kunne flytte og få et hus smiley

• #8   21. jan 2011 Yeps vi kører på rutinen igen i nat... De går heftigt til den med gymnastikken ovenpå...
    Det er osse skide irriterende hver gang deres mobil vibrer kan jeg hører det nede ved mig, tror den ligger på gulvet røv irriterende...

Har osse prøvet at der blev holdt fest deroppe, de trampede så hårdt at tingene på min reol og bor rykkede sig...

IHH hader det...

Solveig... Har selv barn hun er godt nok kun 7 mdr men ville ALDRIG acceptere sådan en opførelse...

• #10   21. jan 2011 Kira Go idé... Dejligt med fred...

• #11   21. jan 2011 Mere min underbo jeg hader =) Han hører høj techno så alt i min lejlighed stor og hopper.. Og så banker han med kosten i sit loft, hver gang min hund går henover gulvet eller fritterne leger lidt... Damn han er sart.

• #12   21. jan 2011 haha han er dobbeltmoralsk så hehe

• #13   21. jan 2011 Jeg kan huske de havde den problematik med lagengymnastikken i Mads & Monopolet på et tidspunkt.. Jeg tror nok de blev enige om at man enten skulle gå op og banke på og sige at man kan høre de knalder (bare for chok-effekten) og ellers smide et brev i postkassen..

• #14   21. jan 2011 Hihi hvor er det sjovt altsåt... Lige nu hader jeg bare min nabo, der er fest og vi kan ligge og synge med på musikken og lille Felix sidder bare og skælder væggen ud :oP

• #15   21. jan 2011 ogsa villalejlighed her :O(

• #16   21. jan 2011 Kezia B:
    Det tror jeg da på... Når jeg er på badeværelset kan jeg høre når naboen er i bad og kan høre hvis personen snakker, desuden er hendes hoveddør lige ved siden af mine stuevinduer så når de står derude og ryger kan jeg pænt følge med i deres samtaler :oP
    Så for filan nu høre de Burhan G ft. Nik&Jay :oP

• #17   22. jan 2011 hehe Jaah det er en fordel. Ville under andre omstændigheder også have knaldet op for noget musik, men har en mand der ligger og sover inde i soveværelset som skal op kl. 5 og han ville blive godt gal i skralden hvis jeg gjorde det :oP
    Årh øv, nu står den på bubbibjørnene.
    Tror hellere at jeg må prøve at tilslutte mig manden og tage Felix med i sengen, ellers står han og skaber sig hele natten og dét gider jeg virkelig ikke høre på oven i det andet :o(
    Sov godt når i kommer dertil :o)

• #18   22. jan 2011 Årh yes.... så skred de i byen!
    Nattesøvn til mig og hunden :oD

• #19   22. jan 2011 Wee Idag boller de ikke... Nej de skændes... Det er noget med at han ikke er kommet hjem til aftalt tid... Og så tror jeg osse han har kysset en anden for hun går da helt amok så det er svært at høre hvad hun siger når hun skriger det...

Kommentér på:
Ihhhh irriterende overbo

Annonce