{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin skind
  • #1   20. jan 2011 Måske et åndsvagt spørgsmål, men min hund træner ikke spor, så bær over med mig :o)

Er de 'blød og bensplinter' på, eller ville de kunne bruges til 'puttebamse' for hunden?

• #2   20. jan 2011 Grynet - Det gør jeg nu heller ikke smiley
    Der er ikke ben splinter på, men der er et hoved og så selve skindet. Hvis nogle kunne bruge dem istedet for skraldespanden, så ville det jo være optimalt smiley

• #3   20. jan 2011 Hvis du mener at de er rene nok til at kunne bruges som 'nusse-klude' (når hovedet er klippet af), så vil jeg gerne komme til Bagsværd og hente.
    Julius er tosset med putteskind (har indtil videre 2 lammeskind og 1 efterhånden meget slidt kaninskind), så han ville elske at få flere ;o)

Men det kunne være at vi lige skulle se om der var nogen der kunne bruge dem til spor-træning først?

• #4   20. jan 2011 Jeg overvejede at bruge dem til kattene, men har ladet mig fortælle at de kommer til at lugte grimt. De er jo helt friske og ikke garvede som de færdige skind man kan købe i butikker.
    Men du skal være hjertelig velkommen til at få dem og tage chancen hvis der ingen "spor" mennesker er til dem smiley

• #5   20. jan 2011 Ja du har nok ret i at de kommer til at lugte. Øv, men jeg har ikke mod på at kaste mig ud i at begynde at garve dem ;o)

Det var ellers sødt af dig - tak.

Så vidt jeg husker var der for en god uges tid siden en tråd herinde om en der søgte kaninskind. Jeg prøver lige at finde den og evt. sende hende et link til denne tråd.

Kommentér på:
Kanin skind

Annonce