{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

dine vaner {{forumTopicSubject}}

ja som en modtråd til min andres vaner -- så skal vi nu lige erkende alle vores egne fejl og mangler...

og glæde os over vi ikke er erfekte..

kom med de ting du tror andre hader ved dig.. (eller som du selv er træt af)

* jeg smugler drengene med i seng

*ryger inden for når min mand ikke er hjemme (han ved ikke jeg syger)

* rydder ikke op efter mig når jeg har lavet mad

* vinder altid i besserwisser

hmmm -- men ellers er jeg vist ret perfekt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dine vaner
  • #1   20. jan 2011 Jeg er distræt og glemmer aftaler jeg egentlig ikke rigtig gider.

Jeg lader mig drive hen til TV eller andre tanker under længere samtaler - det bliver for kedeligt.

Jeg lader det våde håndklæde ligge på gulvet efter jeg har været i bad.

Mit lange hår ligger overalt.

Min hund kommer først, altid.

• #2   20. jan 2011 Jeg er distræt og glemmer aftaler jeg egentlig ikke rigtig gider.

Jeg lader mig drive hen til TV eller andre tanker under længere samtaler - det bliver for kedeligt.

Jeg lader det våde håndklæde ligge på gulvet efter jeg har været i bad.

Mit lange hår ligger overalt.

Min hund kommer først, altid.

• #3   20. jan 2011 Hehe god ide med den tråd smiley

Jeg snakker ALt for meget og for højt når jeg bliver ivrig smiley

Jeg går ikke ud med skraldet lige når den er fyldt, kan godt vente et par timer...

Snakker for meget i tlf *GG*

Sætter mine dyr højest også før familien...

Vælger hundetræning før alt andet..

Bruger alle mine penge på Hundene..

Tja det var lidt af det der er sikker mere *LOL*

• #4   20. jan 2011 Min kæreste og jeg har en aftale om at hunden ikke skal i sengen... Men når jeg er ovre hos ham, hvis han skal på arbejde fra morgenstunden, så glemmer jeg vist nok at jage hende ned når hun hopper op og lægger sig under dynen smiley

• #5   20. jan 2011 He he
    Lader Zing flå den tomme toiletrulle i småstumper og bare lade dem ligge
    Sidder ve pc hele dagen når jeg har fri, og lader skidt være skidt
    Tager til konkurrencer næsten hver weekend i sommerhalvåret og lader manden om at passe hus og have og de hunde der ikke er med

• #6   20. jan 2011 Uhh Nina de 2 her passer faktisk også på mig *LOL*

Jeg er distræt og glemmer aftaler jeg egentlig ikke rigtig gider.

Jeg lader mig drive hen til TV eller andre tanker under længere samtaler - det bliver for kedeligt

• #7   20. jan 2011 * vinder altid i besserwisser
    -Haha, fedt smiley

Nå, men mine er..
    -Piller i mine negle
    -Knækker fingre
    -Bruger for mange penge
    -Spiser når jeg keder mig
    -Ikke-eksisterende døgnrytme
    -For stort temperament
    -Bruger for meget tid foran computeren
    -Er ikke så social anlagt

• #8   20. jan 2011 den med tv og at glemme aftaler -- det kender jeg godt.

jeg kommer altid 5 min for sent..

• #9   20. jan 2011 Puha.. Så skal der selverkendelse til smiley

Men må vist indrømme at:

* Jeg er et forfærdeligt rodehoved..
    * Jeg glemmer tit aftaler
    * Jeg er til tider frygtelig urimelig og hysterisk
    * Jeg er pokkers jaloux

hehe, og så må det vist også være godt.. smiley Tænk nu hvis Martin så denne tråd.. Han skal nødig ha' alt for meget at holde mig op på.. haha

• #10   20. jan 2011 in mand syntes det er flovt jeg åbner flaskerne med sæbe osv i supermarkedet og lugter til dem før jeg vil ligge det i kurven.

• #11   20. jan 2011 Lider for lidt af rengøringsflip
    Samler. Har dårligt ved og kasere ting.
    Lader køkken være køkken efter aftensmad.
    Sætter hundene højere end manden.
    Lidt for tungt ben på speederen i bilen.
    Har svært ved og klare fremmede katte i haven
    For meget tid på pc.

• #12   20. jan 2011 Iben du er mere end velkommen her med støvsugeren og gulvkluden, jeg bliver ikke sur kun glad og så laver jeg gerne mad til dig imens og skal nok selv tørre op efter mig *LOL*

• #13   20. jan 2011 ja nu bor jeg alene , så har ingen andre her i huset og brokke mig over men ::

overbelaster mig , så jeg bliver sengeliggende , kan jo ikke gå fra arbeid når smærtene bliver meget ilde fordi jeg har jo bare lidt arbeid tilbage , så resten af dagen klarer jeg kun at gå tur med hundene og ligge i sengen ( er nakkeskadet osv efter biluheld for 2 år siden ) klarte 3 timer i dag på arbeid ( arbeidet 2 timer , hadde pause 3 timer og arbeidet 1 time til , arbeider i samme hus jeg bor i og min far er min chef )

ellers tror jeg ikke det er andet jeg vil " brokke mig " over mig selv...

• #14   20. jan 2011 Iben - 5. Alle hader mig fordi jeg gerne vil have ret, den passer også på mig.

Maria - Jeg er til tider frygtelig urimelig og hysterisk & Jeg er pokkers jaloux passer også på mig. Desværre! smiley Ej, <i>så</i> jaloux er jeg ikke mere, men har været rigtig meget, men har fået det arbejdet lidt ned.

Uh, en til: Jeg skal altid have tv'et tændt mens jeg sidder ved computeren, også selvom jeg endda har hovedtelefoner på

• #16   20. jan 2011 Det var ærgeligt Iben LOL Så må jeg selv igang i morgen *LOL*

• #17   20. jan 2011 Min fejler:

Brokker mig over kærestens rod - ikke mit eget
    Har tendens til at dømme folk uden rigtigt at kende dem
    Dagdrømmer når folk snakker om ting der ikke interessere mig - og får derfor ikke fat i evt aftaler
    undskylder for alt jeg foretager mig

• #20   20. jan 2011 Haha Hundemutter: den med shampoo gør jeg også, hehe og så tager jeg aldrig den jeg har åbnet, jeg taget altid en ny ..

- jeg sover for meget..
    - jeg er super flabet
    - jeg bander frygtelig meget..
    - jeg smider altid mit tøj i stuen fx trøjer..
    - jeg bruger altid de penge som står på min konto (kan ikke spare op)
    - jeg tager altid den inderste som ingen har rørt ved af ting i butikkerne
    - hvis jeg ser tv og snakker i mobil samtidig hører jeg aldrig efter hva personen i den anden ende siger..

• #21   20. jan 2011 Jeg knækker fingre.

Har kun strømper på hvis jeg skal ha sko på. Hader strømper! Og mine fødder skal næsten altid ligge uden for dynen *GG*

Er afhængig af plastik tandstikker.

Og så kigger jeg tit på hjemmesider med møbler, tæpper, puder osv og fantaserer om hvordan jeg kunne indrette mit hjem med dem selvom jeg ikke har råd eller rigtig brug for dem. Det kan jeg bruge meget tid på. Fjollet.. :o)

• #23   20. jan 2011 * Jeg kan altid finde på noget at brokke mig over.
    * Jeg snakker meget.
    * Jeg bruger alt for mange penge, på ingenting.
    * Ting skal gå efter mit hoved.
    * Jeg er dårlig til at komme op om morgenen, og resultere tit i at jeg kommer for sent ud af døren.
    * Jeg SKAL have hunde i sengen, og de skal helst ligge under MIN dyne ( det gider de dog ikke smiley )
    * Jeg ELSKER at diskutere, og giver mig ikke, hvis jeg ved at jeg har ret.
    * Jeg er naiv på mange punkter.

• #24   20. jan 2011 OBS - Og jeg HADER tæer, og kan næsten blive helt panisk hvis andres tæer kommer for tæt på! addr!

• #25   21. jan 2011 Mig:
    Kommer forsent i skole.
    Vækker min kæreste hvis jeg ikke kan sove
    Laver for lidt lektier!
    Har svært ved at sige de andre skal hjælpe til. Selvom jeg ønsker de skal hjælpe mig.
    Vil gerne ha tingene skal gå efter mit hoved
    Kan li at diskutere og vil ha min ret hvis jeg ved jeg har ret ellers bliver jeg meget sur
    Når jeg er sammen med nogle bestemte veninder så glemmer jeg at hører hvad de har lyst til at lave.

• #26   21. jan 2011 Tror faktisk jeg vil spørge kæresten i morgen om hvad han sys jeg har af dårlige vaner for det ku da egentlig være sjovt at snakke lidt om og de om der kommer noget som man slet ikke havde tænkt på smiley
    Der er sikkert mange flere smiley haha

• #27   21. jan 2011 Jeg kan være utrolig egoistisk, hysterisk og genarelt alt for temperamentsfuld, samt stædig og en rigtig rasmus-modsat, hvis det lige stikker mig..
    Får hurtigt spildt en hel dag på ingenting, hvilket jeg egentlig hader, men alligevel sker det alt for tit smiley
    Gentager mig selv en hel del -hvilket jeg har bemærket er en familiesvaghed, i min familie.. Og for mit vedkommende bliver det endnu værre hvis jeg har drukket smiley

Samt tusind andre, større eller mindre ting..

• #30   21. jan 2011 Tænke tænke....

At jeg elsker at diskutere om alt også ting jeg ikke ved noget om, bare jeg kan få en diskution. Og jeg gør det specielt når vi sidder ved aftensmadsbordet.

Jeg kan godt rode lidt............................ meget..

Jeg laver mange oversprings handlinger uden tanke for konsekvenserne af mine handlinger.

Spiller altid meget højt musik .

Ødelægger stemningen til fester ved at sætte diverse dansktop sange og andet godt på.

Tror specielt min kære moder er træt af at jeg spiser voldsomt meget. Det sku dyrt i kost smiley

Og ellers så er jeg pisse hamrende røv dejlig og skide perfekt! smiley

• #31   21. jan 2011 - Jeg roder som jeg ved ikke hvad
    - Jeg er doven
    - Jeg hader at tabe en diskussion
    - Jeg siger aldrig tingene lige ud - jeg forventer at min kæreste kan regne det ud - og når han så ikke kan - ja, så bliver jeg muggen.
    - Jeg er altid morgensur, hvis jeg skal op før 9, og er generelt dårlig til at komme ud af fjerene
    - Lige pt tror jeg også min kæreste er ret træt af mig, fordi jeg tæller kalorier i stor stil, og han nærmest ikke kan servere noget, uden jeg liiiige skal tjekke kalorieindholdet.
    - Jeg hader madrester, og kan derfor slet ikke vaske op uden at væmmes, så det er blevet kærestens tjans (jeg tager selvfølgelig en anden tjans for at opveje - nemlig toilettet, som han slet ikke kan klare) - men jeg kan samtidig godt stå og kigge i køkkenet, om det nu også bliver gjort hygiejnisk nok, og når det ikke gør, så falder der stikbemærkninger ;O)
    - Jeg er rigtig dårlig til at holde kontakten til folk, selvom jeg holder af dem
    - Jeg mangler selvdisciplin

Hold kæft hvor er jeg egentligt et forfærdeligt menneske!! *G*

• #32   21. jan 2011 Dårlige vaner, hva det???? Har ingen..................

Men manden snakker lidt om at mine såkaldte "jeg er klar om 10 min." skulle forbydes... (kan nemt ganges op med 5)

At jeg driver ham til vanvid ved at lade opvasken stå, når jeg alligevel er herhjemme. Men når han er hjemme og (forsøger) at slappe af, tripper jeg over alt og skrubber og skurer....

At jeg kan finde på at handle efter at have været i stalden, eller ikke skifter tøj med det samme jeg kommer hjem. Definationen på om heste stinker eller dufter er tit et stort samtale emne...

Bruger for meget tid på at ommøblere vores hjem på nettet, med penge der overhovedet ikke eksisterer. Altså, hvis bare....

Har plante flip hvert halve år. Køber diverse mærkelige hjem, nusser dem en måned, hvorefter jeg (ubevidst og uskyldigt) med vold og magt slår dem ihjel, for at derefter at finde nye ofre. (Godt det kun er planter og ikke dyr og børn, GG)

ALTID retter folk hvis de ikke snakker gramatisk korrekt.

Bliver møgsur og børnefornærmet, når butikkerne ikke har det jeg liiige præcis går og forstiller mig, og hvis de har, er det enten for lille eller for stort. Det er S.. en sammensværgelse....

Det er vidst alt, og dem der er kan man sagtens leve med, i min verden:)

• #33   21. jan 2011 Jeg roder
    samler bunker, der ikke bliver sorteret i måneder
    udsætter alt til sidste sekund
    Laver overspringshandlinger i stor stil når der er noget, jeg ikke er motiveret for.
    Eeeelsker meningsudvekslinger, hvilket mine omgivelser ikke altid elsker lige så meget
    Forsøger altid at få min søde mand til at lave og hente kaffen
    Bruger alt alt alt for meget tid foran puteren.
    Glemmer at slukke lyset på badeværelset
    Griner når min mand er allermest irriteret.

Altså jeg kunne jo blive ved - egentlig tror jeg, at jeg er et stort irritationsmoment *GGG*

• #34   21. jan 2011 uhhhh der er vist en del jeg kan være glad for jeg ikke lever sammen med..

næste gang min mand brokker sig over mig... så får han lige en kopi af denne tråd

Kommentér på:
dine vaner

Annonce