527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

HG linker til "mindre gode Dyrelæger" HG linker til "mindre gode Dyrelæger"

Nu vil jeg hverken hænge dyrelægen eller Hg ud.

Men jeg kan se i Linker til En dyrelæge, så jeg har haft meget dårlige erfaringer med og der er også flere herinde der har givet udtryk for at have været meget utilfredse.

Er det bare mig der mener, vi kun skal reklamere for gode steder, gode hvalpe, gode dyrelæger osv. eller skal vi bare bruge dem der giver gode sponsor penge?

Hvad er jeres mening med reklamerne her på Hg?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HG linker til "mindre gode Dyrelæger"
  • #1   19. maj 2006 Jeg vil da gerne kunne blive advaret mod dårlige dyrlæger osv.. Det er jo ikke for at hænge hr. doctor dyr ud, men for at advare andre inden de går ud og bruger læssevis af penge hos en mindre god dyrlæge.. Mener det burde være tilladt, men selvfølgelig "med måde"..

• #2   19. maj 2006 der må jeg sgu give dig ret... få dog de gode på i stedet for.

• #3   19. maj 2006 Reklamer kan desværre ikke undgås på nettet, og slet ikke på sider der har mange besøg eller hits.

Nu kender jeg slet ikke din "sag", men tror næsten ligemeget hvilken dyrlægen du finder, så vil der altid være folk der har kritik af den ene eller anden art.

Men som du selv siger, så spiller sponsor kroner nok en stor rolle på siden.

Serverplads koster en del kroner.

• #4   19. maj 2006 Jeg er godt klar over at Hg ikke kan "afprøve" hvert et link. Men som Dina W siger, så bliver jeg da lidt urolig for om nogen brugere her på HG, kunne finde på at bruge denne dyrelæge Pga. at det link der er her på siden....

• #5   19. maj 2006 Hvem der reklamerer på HG, tror jeg ikke brugerne på nogen som helst måde har indflydelse på. Så kommer nok an på sponsorkroner - og som en anden skriver vil der altid være forskellige oplevelser af dyrlæger, så hvem skulle afgøre om en given dyrlæge/kennel/osv. skulle have lov til at reklamere på HG.

• #6   19. maj 2006 Der var samme diskussion da det første nummer af "Vi med hund" kom på gaden og havde en helsides annonce for Eukanuba.. Uden sponsorer ingen blade eller hjemmesider som denne..

• #7   19. maj 2006 Ville aldrig bruge en dyrlæge der ikke var anbefalet af nogen jeg kender godt, heller ikke en tilfældig reklame op nettet.

• #8   19. maj 2006 Men Christina det vil nok blive ekstremt svært for Hg at sælge annoncer hvis brugerene herinde skulle spørges eller Hg først skulle tjekke tråde igennem for at se om der var nogen dårlige erfaringer med en "ny" annoncør.

Reklamer er så stor en del af vores hverdag at vi som forbrugere selv må lære at sortere og evt. spørge på div. forums om gode eller dårlige erfaringer.

Der har vi jo heldigvis et beskedcenter man kan bruge i sådanne tilfælde hvor man vil advare mod en navngiven dyrlæge.

• #9   19. maj 2006 I har alle ret. Jeg ved godt der intet kan gøres ved det.

Men alligevel, synes jeg da det skulle nævnes, så folk tænker over det, tilfældige reklamere er jo noget der påvirker os meget dagligt...

• #10   20. maj 2006 Hvilke reklamer ?

Jeg ser da ikke nogen.............;o)

Kommentér på:
HG linker til "mindre gode Dyrelæger"

Annonce