{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Familiesang. {{forumTopicSubject}}

Så er der gået familiesang i den herhjemme.
Mig = mundharmonika
kæresten og hunden = "vokal"

Bella hyler/synger hver gang jeg begynder at spille mundharmonika (er ikke god til det eller noget, men spiller bare for sjov), og hun gør det hver evig eneste gang. Og det er som om hun prøver at ramme tonen.

Hvordan reagerer jeres hunde på forskellige former for instrumenter?

Og lige for at reklamere lidt for Haderslevtræffet 2. weekend i august, så tager vi mundharmonikaen med og spiller for alle dem der kommer smiley Gratis underholdning.. Hvem kan sige nej til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af toilet 1.400 kr.
  • Hegn som skal sættes op. 2.500 kr.
  • Flytte malerier osv 3.500 kr.
  • Male lille altan 710 kr.
  • Flytning af spejl fra galleri til lejlighed 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Familiesang.
  • #1   19. maj 2006 gemelli sætter sig med hovedet på skrå når jeg synger... og han gør det ved hvilken som helst sang... det er total cute smiley

• #2   19. maj 2006 Lene: Det er det eneste Bella reagerer ordentligt på.. Også selvom jeg bare afspiller en optagelse hvor jeg spiller munharmonika..
    Og spiller også guitar og andre instrumenter, men der reagerer hun ikke rigtig..
    Bella sidder også med hovedet på skrå hvis jeg synger smiley Det er rigtig sødt..

• #3   19. maj 2006 Maria: Bella ligger og snorker efter 23 smiley hehe..
    Men ja.. Når jeg nu lokker folk til med at Bella vil synge for dem, så må man jo også holde ord.. HUn er så sjov.. Siger sådan nogle mærkelige lyde..

• #4   19. maj 2006 Det synes jeg ville være en god ide smiley
    Så tager vi alle instrumenter med og så ser vi hvordan hundene reagerer på dem smiley hæhæ..

• #5   19. maj 2006 Hundene er jo også ligeglade om man kan spille på instrumentet eller ej.. Jeg kan jo heller ikke spille en lystfisker på mundharmonikaen.. Improviserer bare smiley
    Men vil sgu gerne se om der er andre hunde end Bella der lige præcis reagerer på mundharmonikaen.. Kunne også være sjovt hvis de alle fulgte Bella og begyndte at hyle.. Tror campisterne ville blive riigtig glade for os smiley hehe..

• #6   19. maj 2006 Gir du et nummer på søndag?? Aner ikke hvordan Battie reagerer på instrumenter, da vi ikke er særlig musikalske herhjemme..*GG*

Kommentér på:
Familiesang.

Annonce