7. nov 2005 Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Virksomhedspraktik / arbejdsprøving.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for at få lidt inspiration..
Jeg har det sidste års tid været sygemeldt på kontanthjælp, pga. en knæoperation der er gået galt.. Der er ingen fra kommunen der har sendt mig ud i aktivering, da de ikke mente jeg kunne holde til det.. Nu har jeg så selv bedt om, om jeg ikke må komme i noget praktik. Jeg vil meget gerne se hvad jeg kan holde til med knæet, så jeg kan komme ud på arbejdsmarkedet igen..
Men men men.. Hold fast jeg syntes de er sløve på min kommune..
Jeg blev indkaldt til en samtale med en uddannelsesvejleder, hvilket jeg virkelig så frem til..
Det eneste jeg fik ud af det, var "ja men hvis du syntes sygeplejerske virker spændende, så kast dig da ud i det"..
Ikke ligefrem det jeg havde håbet på, da jeg havde fået atvide at jeg skulle møde en person der kunne hjælpe mig med hvad jeg kan holde til..
Jeg snakkede efterfølgende med min sagsbehandler, der mente det var helt hul i hovedet at sende mig i praktik som sygeplejerske, pga. knæet...
Nu søger jeg så lidt hjælp til forskellige professioner, der kunne være relevant for mig at komme i praktik som..
Jeg vil gerne arbejde med mennesker eller dyr, og kontor arbejde er ikke mig.. Ellers er jeg åben for ideer..
Jeg er virkelig ved at blive skør af at gå hjemme.. Vil bare ud og lave et eller andet..
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
der er man ude i stalden 2 gange om ugen ca, hvor man skal passe grise og køer. og andre krybdyr. og ellers er det teori. så kunne du prøve det lidt af:)
sådan fungerer grundforløbet her i aalborg.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
nov 2005
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Jeg står selv i den situation, at jeg nok bliver nød til at overveje et karriere skift pga ovenstående.
nov 2005
Men er snart ved at brække mig over hvor doven man bliver af at gå hjemme
jul 2007
Der er jo ansøgningsfrist d. 15. marts på de fleste uddannelser.
jul 2007
Ud over de ting jeg skrev om sygeplejerske højere oppe, har vi også bla kørsel med senge, venden og drejning med tunge røntgenrør ( selvom de nyere apperater er med motor) forflytning af patienter (fra seng til leje) osv.
Vil bestemt ikke anbefale det til dårlige knæ. På en god dag sidder vi da ned til kaffe og frokostpause, men ellers er det på benene dagen lang... Specielt hårdt i aften/nattevagter og weekender...
jul 2007
Det er dog blevet lidt nemmere end før i tiden, da vi nu er digitale og har ikke alle de tunge røntgenkassetter at bære rundt på.
nov 2005
Altså havde mine forældre været hund, var der helt sikkert avlsforbud på dem
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Det kunne være at man kunne tale med dem i dagligstuen, læse højt fra en bog, spille kort eller andre spil med dem, bage kager og bruge de resoucer de har så de osse kan være med osv???
Virksomhedspraktik / arbejdsprøving..